Jump to content

Tråden om tv-serier

KalleR
 Share

Recommended Posts

Wow! Tack för tipset Ferkurz!

Jag älskar ju New York och miljöerna serien utspelar sig i är så mycket mer tilltalande än Beverly Hills. Mer sympatiska karaktärer också, fast inte samma humor som Entourage men varför jämföra, inte som att man behöver välja :o

Verkligen konstigt att serien inte har fått större genomslag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wow! Tack för tipset Ferkurz!

Jag älskar ju New York och miljöerna serien utspelar sig i är så mycket mer tilltalande än Beverly Hills. Mer sympatiska karaktärer också, fast inte samma humor som Entourage men varför jämföra, inte som att man behöver välja :o

Verkligen konstigt att serien inte har fått större genomslag.

Jag är också lite av en sucker för ny, förmodligen därför jag gillar den så pass mycket. htmia känns mycket mer genuin och deusstom något man kan relatera lite mer till än i entourage.

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch vad jag kommer bli arg om FlashForward inte får sin andra säsong. För den behöver verkligen en andra säsong. Och en tredje.

Agreed, senaste avsnittet så

byggde dom ju verkligen för framtida säsonger med D. Gibbons (glömt hans riktiga namn) karta över framtiden, och 2016-datumet med rubriken "The End"..

Kanske inte det smartaste för en serie som inte ser ut att ha en så ljus framtid.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Senaste Breaking Bad-avsnittet var sjukt intensivt och ballt. Jag tycker verkligen att det är synd och skam att inte fler följer den serien. Den är en aning seg men när den väl kommer igång är den extremt beroendeframkallande.

Har haft den ett tag, ska börja kolla. Lovar. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kanske har skrivit det förut men tycker Breaking Bad är riktigt uselt. Har sett hela säsong 1 har jag för mig, de var ute i Mexiko och lattjade när jag gav upp. Sen för inte så länge sen drog jag ett avsnitt från nya säsongen men det var fortfarande lika kasst. Breaking Bad är bara seg, tråkig och deprimerande. Varje avsnitt gör som en ansats att ta storyn och karaktärerna vidare men det rinner varje gång ut i sanden.

Jag tycker konceptet i säg är bra, men utförandet är så dåligt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor