antepanteboy Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Åh, jag är på dom sista avsnitten av Scrubs S8. Känns så sjukt vemodigt att kämpa sig igenom dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 Om ni vill ha något manligt och blodigt att kolla på, kolla på Spartacus: Blood and Sand. Faktiskt ganska skön serie, toksnyggt gjord. Det är som om 300 och Rome hade ett barn. Inom 5 minuter av första avsnittet har man sett ett regn av blod och en sex scen. Oh, nämnde jag att man får se Xena-skådespelaren ha sex, och få se henne naken ett flertal gånger? Oh, vad jag har väntat på att få se det. Ren nyfikenhet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 Oh, nämnde jag att man får se Xena-skådespelaren ha sex, och få se henne naken ett flertal gånger? Oh, vad jag har väntat på att få se det. Ren nyfikenhet! Är hon inte hundra år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 Är hon inte hundra år? Det trodde jag också. Men hon ser precis lika ung ut som i Xena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 Hade aldrig sett ett program med Erik och Mackan innan, men fastnade direkt för Guldfeber ändå. Så stört roliga killar med precis min sorts humor. När de flippade på privatplanet och började snacka uppblåsbara helstekta grisar att sätta runt nacken skrattade jag så mycket att jag fick tårar i ögonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2010 Hade aldrig sett ett program med Erik och Mackan innan, men fastnade direkt för Guldfeber ändå. Så stört roliga killar med precis min sorts humor. När de flippade på privatplanet och började snacka uppblåsbara helstekta grisar att sätta runt nacken skrattade jag så mycket att jag fick tårar i ögonen. Ändå har det blivit mindre och mindre humor i serierna. I Erik & Mackan - Hela och Rena skrattade jag nästan rakt igenom hela säsongen, tvåan var också ganska rolig men inte riktigt lika ofta som i första säsongen och nu i trean har det sänkts ännu ett snäpp. Du borde verkligen kolla in de andra två säsongerna om du inte gjort det. Jag fastnade så stenhårt för E&M att jag har de överallt, på en DVD-Skiva, på hårddisken och på iPoden. Det är deras sätt att bygga upp meningar och deras sätt att helt random byta ämne hela tiden som gör det så sjukt kul att lyssna på grabbarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Såg precis Scrubs S8E18 Underbart slut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Sopranos, något man borde ha sett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Ändå har det blivit mindre och mindre humor i serierna. I Erik & Mackan - Hela och Rena skrattade jag nästan rakt igenom hela säsongen, tvåan var också ganska rolig men inte riktigt lika ofta som i första säsongen och nu i trean har det sänkts ännu ett snäpp. Du borde verkligen kolla in de andra två säsongerna om du inte gjort det. Jag fastnade så stenhårt för E&M att jag har de överallt, på en DVD-Skiva, på hårddisken och på iPoden. Det är deras sätt att bygga upp meningar och deras sätt att helt random byta ämne hela tiden som gör det så sjukt kul att lyssna på grabbarna. Oh yes! Min favoritserie som kommer från Sverige. De är ju så tokroliga så det är ju nästan sorgligt åt vissa saker man skrattar åt. Snygga och Smärta har dock helt klart sina egna moments också. Det är något med alla deras grejer de säger som man faktiskt kommer ihåg. "Till och med de gamla grekerna tyckte du var ful, Mackan!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Oh yes! Min favoritserie som kommer från Sverige. De är ju så tokroliga så det är ju nästan sorgligt åt vissa saker man skrattar åt. Snygga och Smärta har dock helt klart sina egna moments också. Det är något med alla deras grejer de säger som man faktiskt kommer ihåg. "Till och med de gamla grekerna tyckte du var ful, Mackan!" Hahaha! Ja just det, när de mäter ansiktet. Annars är min favorit den här: "Ja hörni, här sitter jag i min ensamhet, förpassad av samhället att göra det förbjudna bakom lyckta dörrar. Min onämnbara, smutsiga aktivitet har blivit hysch-hysch och ja... Utfryst, är väl det ord jag känner bäst beskriver min situation just nu." (Ja, jag kan den i huvudet. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Är The office något att se på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Gossip Girl har verkligen förändrats. Efter säsongsuppehållet verkar sex och obscena ord vara vardag. Serien har börjat tappa sin charm... Det går neråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 30 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2010 Är The office något att se på? Absolut. Väldigt annorlunda serie, men ge den en chans! Många sjuka karaktärer. Senaste South Park, The Tale of Scrotie McBoogerballs var förövrigt awesome. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2010 Wow. Jag hoppas verkligen att It's Always Sunny in Philadelphia blir bättre senare. Har kollat på 3 avsnitt och jag har små-skrattat åt 3 saker än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 00-talet som tema på Boston Tea Party, låter kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2010 How to make it in america! samma som gjort entourage, fast mycket bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2010 Kollat på tre avsnitt av how to make it in america men jag har fortfarande inte fastnat, blir det bättre med tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2010 Kollat på tre avsnitt av how to make it in america men jag har fortfarande inte fastnat, blir det bättre med tiden? finns öa bara 8a, men jag tycker seiren är hur clean som helst, nymiljön, karaktärerna, klippningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2010 How to Make It in America, någon som sett? Det har gått fyra avsnitt, skön serie man blir glad av. Handlar främst om två vänner i New York som försöker att just 'make it in America'. finns öa bara 8a, men jag tycker seiren är hur clean som helst, nymiljön, karaktärerna, klippningen Bah, sega ni är! Det är verkligen en serie där känslan är allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 17 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2010 How to make it in america! samma som gjort entourage, fast mycket bättre! Mycket bättre känner jag inte, men det är helt klart riktigt bra! Är på avsnitt 5 eller 6 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts