Renard Skrivet 3 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2010 Illousions inläg fick mig att titta på första avsnittet av Dexter på http://www.watch-dexter-streaming.com/ Jävlar vad jag är HOOKED! ! Har aldrig känt så här för en "vanlig" serie förut, bara för sitcoms. En sak jag verkligen gillar är James Remars lilla biroll. Gillar honom! Ska bli mig ett nöje att följa serien från början till slut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Oh satan vilket obehagligt slut på Skins S4E7! Någon som sett det? Kan knappt vänta tills E8 då man får veta hur det går! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 Senaste avsnittet av Gossip Girl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2010 Oh hell yes, imorgon börjar FlashForward igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2010 Oh hell yes, imorgon börjar FlashForward igen. Tankar nu, blev tydligen ett dubbelavsnitt idag. Hoppas att den här serien rycker upp sig nu, vill ha mer action! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2010 (redigerad) Tankar nu, blev tydligen ett dubbelavsnitt idag. Hoppas att den här serien rycker upp sig nu, vill ha mer action! Du fick dig en rejäl dos med action i de där avsnitten! Grymt stark comeback. Redigerad 22 mars, 2010 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2010 Du fick dig en rejäl dos med action i de där avsnitten! Grymt stark comeback. Det fick jag indeed. Känns som att handlingen togs framåt lika mycket i det avsnittet som dom tio (?) tidigare avsnitten hunnit med. Och nu har man nåt att oroa sig för vilket jag tycker har saknats lite, en till flashforward! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2010 Senaste Family Guy- och HIMYMavsnitten var najsbajs! Och snart börjar Breaking Bad igen woooooooooooooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2010 Inget annonserat, men jag tror att det inte är förrän i höst, Augusti-September. Men kan dom inte skynda på lite?! Vi har inte hela vår tideräkning på oss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 Från Zach Braffs facebook: 'Scrubs' Cancelled Zach Braff has announced tonight that Scrubs is no more. The star of the hit comedy had this to say on his Facebook page- "Many of you have asked, so here it is: it appears that "New Scrubs", "Scrubs 2.0", "Scrubs with new kids", "Scrubbier", "Scrubs without JD" is no more. It was worth a try, but alas... it didn't work. zb" Source: http://www.facebook.com/ZachBraff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 Från Zach Braffs facebook: 'Scrubs' Cancelled Zach Braff has announced tonight that Scrubs is no more. The star of the hit comedy had this to say on his Facebook page- "Many of you have asked, so here it is: it appears that "New Scrubs", "Scrubs 2.0", "Scrubs with new kids", "Scrubbier", "Scrubs without JD" is no more. It was worth a try, but alas... it didn't work. zb" Source: http://www.facebook.com/ZachBraff Har ryktats om det där länge. Synd men bra, säsong åtta var slutet, men jag började faktist gilla några av dom nya karaktärerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 "Why did the chicken cross the möbius strip? To get to the same side! BAZINGA!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 Från Zach Braffs facebook: 'Scrubs' Cancelled Zach Braff has announced tonight that Scrubs is no more. The star of the hit comedy had this to say on his Facebook page- "Many of you have asked, so here it is: it appears that "New Scrubs", "Scrubs 2.0", "Scrubs with new kids", "Scrubbier", "Scrubs without JD" is no more. It was worth a try, but alas... it didn't work. zb" Source: http://www.facebook.com/ZachBraff Nej!! Visst, den senaste säsongen sög, men det är är förjävligt att serien är slut ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 "Why did the chicken cross the möbius strip? To get to the same side! BAZINGA!" Hah, nördigt! Men vilken serie var det? BBT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2010 Hah, nördigt! Men vilken serie var det? BBT? Indeed! Fortsätter citeringshysterin: "Aaand here's Uranus!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2010 Indeed! Fortsätter citeringshysterin: "Aaand here's Uranus!" "Since I am Sheldon Cooper, you will be my semen!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Nu har breaking bad börjat igen, woohoo! Första avsnittet kom faktiskt för fyra dagar sen men jag upptäckte det först nu, mys! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 (redigerad) "News from the 24 set,the crew has been told that 24 has come to an end. There will b no season 9. Its been a great run, thanx all 4 watching" från Jon Cassars twitter. Noo, 24... Redigerad 27 mars, 2010 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2010 Med tanke på hur pass dålig säsong 8 är tänker jag inte gråta över det. Samma sak säsong efter säsong. Mullvadar.. dubbla mullvadar.. ändamålet helgar medlen, vem som helst får dra pistol mot sina överordnade bara de lyckas i slutändan, etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2010 Med tanke på hur pass dålig säsong 8 är tänker jag inte gråta över det. Samma sak säsong efter säsong. Mullvadar.. dubbla mullvadar.. ändamålet helgar medlen, vem som helst får dra pistol mot sina överordnade bara de lyckas i slutändan, etc. Fast jag har gillat den långsammare delen av den här säsongen, skönt att dom inte klämt in så hemskt mycket. Men det toppar inte säsong sju, eller ett och två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts