RavenE Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 Senaste Big Bang Theory: Sheldon: "My new computer came with Windows 7.. Windows 7 is much more userfriendly than Windows Vista. I don't like that.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 http://www.hbo.com/events/boardwalk-empire/index.html http://www.youtube.com/watch?v=Mm30JBh8pnE En av mina favoritskådisar i en av huvudrollerna och en av mina favoritregissörer gör pilotavsnittet. HYPE! Fräckt att få Scorsese att göra piloten. Det måste rimligtvis betyda att han tror på serien och att den håller klass. Blir nog hur bra som helst. HBO har verkligen växt de senaste åren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 Senaste Big Bang Theory: Sheldon: "My new computer came with Windows 7.. Windows 7 is much more userfriendly than Windows Vista. I don't like that.." Det var verkligen underbart! At first I was like: "Random Sheldon jibberish". But then I LOOOOOOLED! :) :lol: Den borde vara så väntad, men ändå blev det så bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 Our whole universe was in a hot dense state, Then nearly 14 billion years ago expansion started, wait... The earth began to cool, The autotrophs began to drool, Neanderthals developed tools, We built a wall (we built the pyramids!) Math, science, history, Unravelling the mystery, That all started with a big bang, BANG! Sheldon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 Senaste Big Bang Theory: Sheldon: "My new computer came with Windows 7.. Windows 7 is much more userfriendly than Windows Vista. I don't like that.." Jag ser inte den serien, men vad exakt är det roliga? Är det något sorts internskämt jag inte fattar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Jag ser inte den serien, men vad exakt är det roliga? Är det något sorts internskämt jag inte fattar? Man måste ha sett serien för att förstå det roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Jag ser inte den serien, men vad exakt är det roliga? Är det något sorts internskämt jag inte fattar? Det spelar på Sheldons personlighet; Nördig, nördigare, nördigast, [...], Sheldon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Sheldon Indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2010 Imorgon börjar Supernatural igen. Yaaaay~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Jag har aldrig förstått vad det roliga med Big Bang Theory är. Har sett två hela avsnitt och inte ens smålett en enda gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2010 Jag har aldrig förstått vad det roliga med Big Bang Theory är. Har sett två hela avsnitt och inte ens smålett en enda gång. Joo, du förstår, humor är subjektivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 Någon som kan tipsa om några bra dokumentärer? Gärna om Tjernobyl-katastrofen/naturen där ikring, häftiga naturfenomen, häftiga platser, rymden, etc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2010 Bra seriedag! Nytt 24, nytt Heroes och årsstart för Greek. 24: Rätt segt avsnitt, men Renee's tal på slutet var verkligen bra! Heroes: Jag blev riktigt arg när jag trodde att Matt verkligen skulle låsa in Sylar.. Han gör ju hela serien! Greek: Välskrivet och underhållande, inte mer att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2010 Skins.S04E01! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 29 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2010 Skins.S04E01! Najs! Hade ingen aning, kvällen är räddad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2010 Aaaah, Callum Keith Rennie är så bra i 24. Love it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2010 Bazinga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2010 Bazinga! - Einstein! - I'm gonna need a little bit more than that. - ALBERT Einstein! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2010 Bazinga! Haha, bollhavet ägde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts