Curly Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Family Guy har uppehåll till 31 januari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Bara två månader kvar till Breaking Bad börjar fast jag är väl den enda här som följer den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 Welcome to the O.C bitch! Jag har fastnat... Tack för tipset Kicken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2010 Jordan, JD och Elliot är med i senaste Scrubsavsnittet. Med ens blev det fantastiskt mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2010 Haha åh - Succéduon med Anders & Måns började igår kväll, såg den imorse på SVT Play. Förväntningarna nåddes med råge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 15 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2010 (redigerad) Haha åh - Succéduon med Anders & Måns började igår kväll, såg den imorse på SVT Play. Förväntningarna nåddes med råge! Åh, jag som tittar på TV typ en gång i halvåret råkade av misstag tunea in ( ) igår när jag inte hade något att göra. MEN det var whine på att någon skulle kolla på dittan och dattan filmen nummer ono så jag hann bara se 10 minuter, det sög! Eller ja inte serien då, för den verkade helskoj! Hejsvejs nu drar jag över till min SVT Play-flik! ---- Edit: Håller med om att Rachel Bilson kändes fel i How I Met Your Mother för övrigt, kändes 100% awkward att titta på av någon anledning. Redigerad 15 januari, 2010 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 17 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2010 Jag har äntligen fått tummen ur, och tittar på Sopranos. Fortfarnade bara på säsong 1, men.. Jag gillar det, på en högre nivå. Jag vet inte vad det är, men jag får en mysig känsla i bröstkorgen när jag tittar på det. Går inte att beskriva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 18 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2010 AAAAH, s08e01 och s08e02 av 24! MÅNDAGEN ÄR GJORD! Dessutom har piloten av Human Target kommit. Trailern såg intressant ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2010 Jag har äntligen fått tummen ur, och tittar på Sopranos. Fortfarnade bara på säsong 1, men.. Jag gillar det, på en högre nivå. Jag vet inte vad det är, men jag får en mysig känsla i bröstkorgen när jag tittar på det. Går inte att beskriva. Jag har börjat se om Sopranos nu, i väntan på Entourage's nya säsong. Tittade mig precis igenom alla sex säsonger igen, nämligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 18 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2010 http://www.hbo.com/events/boardwalk-empire/index.html http://www.youtube.com/watch?v=Mm30JBh8pnE En av mina favoritskådisar i en av huvudrollerna och en av mina favoritregissörer gör pilotavsnittet. HYPE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2010 AAAAH, s08e01 och s08e02 av 24! MÅNDAGEN ÄR GJORD! Klyschor, ack så många klyschor. Kommer dock kolla på alla avsnitt, arbetslöshet ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2010 Tipsa om bra tv-serier. Gillar Scrubs, Lost, Simpsons, Family Guy, Clone High (check it up!), Doctor Who... etc. Någon som kan hitta på någonting mer bra i liknande banor? American Dad är redan på gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2010 Klyschor, ack så många klyschor. Kommer dock kolla på alla avsnitt, arbetslöshet ftw. Det var det, grundhandlingen var inte alls som jag trodde att den skulle vara, men dom fyra avsnitt som har kommit har faktiskt varit riktigt bra! Är det bara jag som tycker att Freddie Prince Jr är galet bra hittils? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2010 Tipsa om bra tv-serier. Gillar Scrubs, Lost, Simpsons, Family Guy, Clone High (check it up!), Doctor Who... etc. Någon som kan hitta på någonting mer bra i liknande banor? American Dad är redan på gång... Futurama ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2010 Det var det, grundhandlingen var inte alls som jag trodde att den skulle vara, men dom fyra avsnitt som har kommit har faktiskt varit riktigt bra! Är det bara jag som tycker att Freddie Prince Jr är galet bra hittils? Jag stör mig som fan på honom, vet inte riktigt varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2010 Jag blev ganska besviken på senaste Heroes-avsnittet. Vafan, är det en dramaserie nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 Jag blev ganska besviken på senaste Heroes-avsnittet. Vafan, är det en dramaserie nu eller? Nu tittade jag bara på första säsongen och det är ju ett tag sedan, men var inte serien till stor del drama redan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 Our whole universe was in a hot dense state, Then nearly 14 billion years ago expansion started, wait... The earth began to cool, The autotrophs began to drool, Neanderthals developed tools, We built a wall (we built the pyramids!) Math, science, history, Unravelling the mystery, That all started with a big bang, BANG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 Jag blev ganska besviken på senaste Heroes-avsnittet. Vafan, är det en dramaserie nu eller? Jag hör dig inte över ljudet av min broner för att Sylar är tillbaka till viss del. Och att Samuel ÄNTLIGEN snappade, och hur de visar hur kraftig han är, och det där var utan att ens vara "amplified" genom andra med krafter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2010 (redigerad) Nu tittade jag bara på första säsongen och det är ju ett tag sedan, men var inte serien till stor del drama redan då? En aning, men det var fortfarande enormt mycket action i stil med X-men. Jag hör dig inte över ljudet av min broner för att Sylar är tillbaka till viss del. Och att Samuel ÄNTLIGEN snappade, och hur de visar hur kraftig han är, och det där var utan att ens vara "amplified" genom andra med krafter. Äh, de drar ju ut på det något enormt. De hade inte behövt sega med det så mycket med en massa tjat. Mer superkrafter åt folket! Redigerad 20 januari, 2010 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts