Jump to content

Tråden om tv-serier

KalleR
 Share

Recommended Posts

Haha åh - Succéduon med Anders & Måns började igår kväll, såg den imorse på SVT Play. Förväntningarna nåddes med råge!

Åh, jag som tittar på TV typ en gång i halvåret råkade av misstag tunea in ( :D ) igår när jag inte hade något att göra. MEN det var whine på att någon skulle kolla på dittan och dattan filmen nummer ono så jag hann bara se 10 minuter, det sög! Eller ja inte serien då, för den verkade helskoj! :)

Hejsvejs nu drar jag över till min SVT Play-flik!

----

Edit: Håller med om att

Rachel Bilson

kändes fel i How I Met Your Mother för övrigt, kändes 100% awkward att titta på av någon anledning.

Redigerad av DrStupid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har äntligen fått tummen ur, och tittar på Sopranos. Fortfarnade bara på säsong 1, men.. Jag gillar det, på en högre nivå. Jag vet inte vad det är, men jag får en mysig känsla i bröstkorgen när jag tittar på det. Går inte att beskriva.

Jag har börjat se om Sopranos nu, i väntan på Entourage's nya säsong. Tittade mig precis igenom alla sex säsonger igen, nämligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klyschor, ack så många klyschor. :)

Kommer dock kolla på alla avsnitt, arbetslöshet ftw.

Det var det, grundhandlingen var inte alls som jag trodde att den skulle vara, men dom fyra avsnitt som har kommit har faktiskt varit riktigt bra! :P Är det bara jag som tycker att Freddie Prince Jr är galet bra hittils?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Our whole universe was in a hot dense state,

Then nearly 14 billion years ago expansion started, wait...

The earth began to cool,

The autotrophs began to drool,

Neanderthals developed tools,

We built a wall (we built the pyramids!)

Math, science, history,

Unravelling the mystery,

That all started with a big bang,

BANG!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blev ganska besviken på senaste Heroes-avsnittet. Vafan, är det en dramaserie nu eller?

Jag hör dig inte över ljudet av min broner för

att Sylar är tillbaka till viss del. Och att Samuel ÄNTLIGEN snappade, och hur de visar hur kraftig han är, och det där var utan att ens vara "amplified" genom andra med krafter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu tittade jag bara på första säsongen och det är ju ett tag sedan, men var inte serien till stor del drama redan då?

En aning, men det var fortfarande enormt mycket action i stil med X-men.

Jag hör dig inte över ljudet av min broner för

att Sylar är tillbaka till viss del. Och att Samuel ÄNTLIGEN snappade, och hur de visar hur kraftig han är, och det där var utan att ens vara "amplified" genom andra med krafter.

Äh, de drar ju ut på det något enormt. De hade inte behövt sega med det så mycket med en massa tjat. Mer superkrafter åt folket!

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor