maertsmiam Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 Ni som inte har tittat på Entourage borde slås på näsan. Titta för i helvete. har sett typ två tre episoder av entourage på Sexan. Tyckte det var askul! spec när han åkte iväg med bilen och det stod "i heart big cocks" eller vad det stod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2010 Ni som inte har tittat på Entourage borde slås på näsan. Titta för i helvete. Har sett halva första sesongen, pallar fan inte den där serien. Allt dem gör är åker runt och snackar om den nya filmen, festar och för pinsamt dåliga dialoger som ska fösöka visa hur coola dessa grabbar är. Mina polare som kollar den försöker övertyga mig om att kolla för det finns fett najsiga brudar men är det fallet kollar jag fan hellre porr som iofs oftast har bättre handling också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2010 Är det bara jag eller var avsnitt 5&6 av Scrubs jäkligt bra? Börjar verkligen gilla Cole.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2010 Då börjar sista säsongen av LOST om sisådär en månad. 2 Februari sänds det i US and A. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2010 Då börjar sista säsongen av LOST om sisådär en månad. 2 Februari sänds det i US and A. Det är nog dags att kolla ifatt då. Jag slutade mitt i en säsong tror jag, hur mycket har kommit efter att Locke var vid något hus med Benjamin där det fanns något läskigt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 Det är nog dags att kolla ifatt då. Jag slutade mitt i en säsong tror jag, hur mycket har kommit efter att Locke var vid något hus med Benjamin där det fanns något läskigt ? Väldigt mycket tror jag. 2 säsonger skulle jag gissa på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 Omfg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 4 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 Tittade klart på säsong 1 av Californication idag. Varför har jag trott att det här är en dålig serie?Det är lätt hänt innan man har tittat på den. Måste ses för att upplevas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 4 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2010 Kollat igenom halva säsongen av "Freaks and geeks" (Nollor och nördar). Har inte sett denna sen den gick på kanal 5 för många år sedan. Sjukt skön serie. Se den om ni inte har sett. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2010 Kollat igenom halva säsongen av "Freaks and geeks" (Nollor och nördar). Har inte sett denna sen den gick på kanal 5 för många år sedan. Sjukt skön serie. Se den om ni inte har sett. =D Plus ett på den, sjukt bra serie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2010 Har att gotta mig ett tag. 7 säsonger 2½men ska kollas på nu när jag är sjukskriven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Såg just första avsnittet av Doctor Who från 2005. Otroligt rolig och spännande på samma gång! Kommer lätt att kolla på resten av serien! Till er som sett den, reser han bara i rymden eller reser han i tiden på jorden med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Börjat se om Entourage, jag orkar inte vänta på nästa säsong . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Är det någon här som har sett Mad Men? Jag får en känsla av att det är ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 Är det någon här som har sett Mad Men? Jag får en känsla av att det är ganska bra. Jag har sett alla tre säsonger. Riktigt bra drama-serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
akko Skrivet 6 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2010 jag gillar mighty boosh har någon sett de? Dom är så knasiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 Är det någon här som har sett Mad Men? Jag får en känsla av att det är ganska bra. Pappa fick S01 och S02 av mig och syrran i julklapp. Han tycker att den är bra. Jag tycker att fodralet ser intressant ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2010 Är det någon här som har sett Mad Men? Jag får en känsla av att det är ganska bra. Sett två säsonger, gillar den sjukt mycket. Ge den en chans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Orkar inte googla så frågar här. När startar How I Met Your Mother, Family Guy och South Park igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2010 Orkar inte googla så frågar här. När startar How I Met Your Mother, Family Guy och South Park igen? Family Guy har redan startat, ska finnas ett avsnitt ute och en DVD-film som är sista delen i Star Wars sagan. Something, something, something dark side har jag för mig att den hette. HIMYM börjar inatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts