kidrock Skrivet 23 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2009 Vad tycker ni om Raw som går på kanal 5? Idag sänds avsnitt 3 av 8, men visst klipper de ner det rejält från live-showen? Eller så känns det bara som det, för när jag var där senast så kändes det som att det höll på mycket längre än 30 minuter. Vill dra dit på lördag eftersom att det är sista gången och Messiah Hallberg från hockey-tv på aftonbladet medverkar, men jag kommer nog inte ha råd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Jag har en känsla av att arbetslösheten skiner igenom på mig, men nu har jag sett igenom det som finns av Californication också. Helt kär, galet underbar serie! Nån som har några som helst serietips till mig medans jag väntar på nya Lost och nya 24? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 (redigerad) Jag har en känsla av att arbetslösheten skiner igenom på mig, men nu har jag sett igenom det som finns av Californication också. Helt kär, galet underbar serie! Nån som har några som helst serietips till mig medans jag väntar på nya Lost och nya 24? The Shield (8.9/10) eller Spooks (8.6/10). Där har du två förjävligt bra serier. Jag tror att du skulle gilla båda väldigt mycket. Redigerad 1 december, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Jag har en känsla av att arbetslösheten skiner igenom på mig, men nu har jag sett igenom det som finns av Californication också. Helt kär, galet underbar serie! Nån som har några som helst serietips till mig medans jag väntar på nya Lost och nya 24? Arrested Development (9.7/10) och Freaks and Geeks (9.5/10) Ägd kicken. Sen vet jag iofs inte vilken typ av serier du gillar eller vilka du sett så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Arrested Development (9.7/10) och Freaks and Geeks (9.5/10) Ägd kicken. Sen vet jag iofs inte vilken typ av serier du gillar eller vilka du sett så... Jag gick inte efter betyg, utan vilka serier han kan tänka sig att gilla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Jag gick inte efter betyg, utan vilka serier han kan tänka sig att gilla Jag gick efter att kunna äga dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Jag är öppen för alla serier nästan, allt mellan Entourage/Californication, till 24/Prison Break/Heroes/Lost, till Nitro Circus/Viva La Bam/Bams Unholy Union. Och tack för tipsen, dom ska jag kolla upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Jag har en känsla av att arbetslösheten skiner igenom på mig, men nu har jag sett igenom det som finns av Californication också. Helt kär, galet underbar serie! Nån som har några som helst serietips till mig medans jag väntar på nya Lost och nya 24? Sons of Anarchy! Producerad av Kurt Sutter som varit inblandad i The Shield. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Sons of Anarchy! Producerad av Kurt Sutter som varit inblandad i The Shield. Har hört mycket om den! Hur mycket har du sett av den? Är den att rekommendera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Tipsar åter igen om It's always sunny in Philadelphia. Helt sinneslös humor(om ni inte är lus torra idioter dvs) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kidrock Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Curb Your Entusiasm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Har hört mycket om den! Hur mycket har du sett av den? Är den att rekommendera? Har sett allt, förutom sista (ptja, lär väl blir fler) avsnittet som sänds om någon timme. Det är kvalitet rakt igenom förutom ett par grejer nu på slutet som inte känns så trovärdiga. Serien blir mörkare hela tiden, började kolla på första säsongen igen för ett par dagar sen och då kändes det nästan skämtsamt i jämförelse med slutet av säsong 2. Helheten får mycket högt betyg från mig. Jag tjatade på Bubbli att han skulle börja kolla, till slut gjorde han det och blev snabbt fast. Gillar du The Shield kommer du definitivt gilla SoA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Har sett allt, förutom sista (ptja, lär väl blir fler) avsnittet som sänds om någon timme. Det är kvalitet rakt igenom förutom ett par grejer nu på slutet som inte känns så trovärdiga. Serien blir mörkare hela tiden, började kolla på första säsongen igen för ett par dagar sen och då kändes det nästan skämtsamt i jämförelse med slutet av säsong 2. Helheten får mycket högt betyg från mig. Jag tjatade på Bubbli att han skulle börja kolla, till slut gjorde han det och blev snabbt fast. Gillar du The Shield kommer du definitivt gilla SoA! Blir att fixa direkt då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Har någon sett The Wire? Hur är den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2009 Hittar ingenting om uppehållet i 2½men och liknande serier. När kommer nytt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Har någon sett The Wire? Hur är den? Jag har sett första säsongen och det är en bra serie. Mycket bra skådespeleri, bra story och en realistisk skildring av den undre världen. The Wire kräver dock ganska mycket av tittaren och är knappast något för mainstreamfolket. --- Finns det några Trailer Park Boys-fans på GTAsajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Har precis börjat titta på Futurama via watchxonline. Skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 --- Finns det några Trailer Park Boys-fans på GTAsajten? Följde ett tag, men det rann ut i sanden och glömdes bort. Jag kanske borde ta upp det igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 (redigerad) Oj, jag hade ingen aning om att den nya säsongen av Scrubs hade börjat! Dags att se om den går för något. Från vad jag har sett är den helt okej, men sen så är ju JD med i de första 6 avsnitten... Sedan kan det säkert gå åt helvete. --- Edit: Ptja, helt okej var den ju. Långt ifrån lika bra som gamla Scrubs, men jag kommer helt klart att fortsätta titta. Däremot avskyr jag tjejen som senare ska ta JDs plats. Färglös, svag och ointressant. Nicky Whelan är ju sjuuuukt snygg förresten! Redigerad 8 december, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 (redigerad) Oj, jag hade ingen aning om att den nya säsongen av Scrubs hade börjat! Dags att se om den går för något. Från vad jag har sett är den helt okej, men sen så är ju JD med i de första 6 avsnitten... Sedan kan det säkert gå åt helvete. --- Edit: Ptja, helt okej var den ju. Långt ifrån lika bra som gamla Scrubs, men jag kommer helt klart att fortsätta titta. Däremot avskyr jag tjejen som senare ska ta JDs plats. Färglös, svag och ointressant. Nicky Whelan är ju sjuuuukt snygg förresten! Jag är inte helt säker att jag gillar skoldelen med allt. Sen känns det så konstigt att dom har rivit Sacred Heart och byggt upp det på en ny plats. Det är inte samma sak. Ska försöka se ett tag till och se om man vänjer sig! Edit: Nu halvvägs genom tredje avsnittet så måste jag säga att det känns MYCKET bättre! Klassiska Scrubs-stunder, bra humor. Hoppas att dom kan fortsätta såhär när JD är borta! Redigerad 9 december, 2009 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts