Jazz Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 How come? Det är en väldigt, väldigt bra serie? Jag tittar på säsong fyra just nu, eller jag såg det senaste avsnittet... awesome. Du har en mycket trevlig resa framför dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Det är en väldigt, väldigt bra serie? Jag tittar på säsong fyra just nu, eller jag såg det senaste avsnittet... awesome. Du har en mycket trevlig resa framför dig! Vad är anledningen att avundas mig när du själv ser på samma serie? Såg nyss klart säsong ett, tvåan är påväg. Får börja med den imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 The Simpsons är inte hälsosamt för mig.. Kan inte sluta titta, glömmer att sova nu på sena timmarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Vad är anledningen att avundas mig när du själv ser på samma serie? Såg nyss klart säsong ett, tvåan är påväg. Får börja med den imorgon. ...att du fortfarande har det goda i att uppleva den för första gången framför dig, antar jag att han menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 (redigerad) Kan någon(AngryAxel ) hjälpa mig att reda ut kvällens avsnitt s01e11 av True Blood? Eller någon annan (Curly), men jag vill inte ha några spoilers! Jag fattade inte tvisten på slutet (polisfotot). 1. När hade Sookie sett kvinnan med förkläde? 2. Var det hon (kvinnan med förkläde)som hade blivit mördad, det som den svarte mannen berättade om på vägkrogen? 3. Varför ville de ha en bild på hennes bror av polisen? 4. Var det Rene Lenier som var på bilden polisen faxade, och vad betyder det i så fall? Borde egentligen starta en tråd, men det är bara ett avsnitt kvar av säsongen nu ändå och så verkar det inte vara så många som tittar. Redigerad 4 november, 2009 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Någon som vet hur många avsnitt Two and a half men Säsong 5 innehåller? Har bara sett 19 och det känns lite med tanke på hur många avsnitt övriga säsonger innehåller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Någon som vet hur många avsnitt Two and a half men Säsong 5 innehåller? Har bara sett 19 och det känns lite med tanke på hur många avsnitt övriga säsonger innehåller. TvTorrents håller med och säger att det är 19 avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Kan någon(AngryAxel ) hjälpa mig att reda ut kvällens avsnitt s01e11 av True Blood? Eller någon annan (Curly), men jag vill inte ha några spoilers! Jag fattade inte tvisten på slutet (polisfotot). 1. När hade Sookie sett kvinnan med förkläde? 2. Var det hon (kvinnan med förkläde)som hade blivit mördad, det som den svarte mannen berättade om på vägkrogen? 3. Varför ville de ha en bild på hennes bror av polisen? 4. Var det Rene Lenier som var på bilden polisen faxade, och vad betyder det i så fall? Borde egentligen starta en tråd, men det är bara ett avsnitt kvar av säsongen nu ändå och så verkar det inte vara så många som tittar. 1. Det hade hon inte, den som ströp henne hade dödat förklädesflickan > överförde minnet till Sookie. 2. Jag bläddrar igenom S01E11 och kommer inte ihåg allt - men ja, det ska vara samma person. 3. Den svarta mannen säger "the police thought maybe he [brodern] did it" 4. Ja, mer vill du inte veta. Tror jag svarade rätt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Någon som vet hur många avsnitt Two and a half men Säsong 5 innehåller? Har bara sett 19 och det känns lite med tanke på hur många avsnitt övriga säsonger innehåller. TvTorrents håller med och säger att det är 19 avsnitt. Och tv.com säger samma sak. Bara 19 avsnitt på säsong fem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Någon som vet hur många avsnitt Two and a half men Säsong 5 innehåller? Har bara sett 19 och det känns lite med tanke på hur många avsnitt övriga säsonger innehåller. TvTorrents håller med och säger att det är 19 avsnitt. Och tv.com säger samma sak. Bara 19 avsnitt på säsong fem. So does Wikipedia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Någon som vet hur många avsnitt Two and a half men Säsong 5 innehåller? Har bara sett 19 och det känns lite med tanke på hur många avsnitt övriga säsonger innehåller. TvTorrents håller med och säger att det är 19 avsnitt. Och tv.com säger samma sak. Bara 19 avsnitt på säsong fem. So does Wikipedia. 19 episoder på IMDB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Haha tackar för svaren ! jag får helt enkelt nöja mig med 19 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Tror jag svarade rätt nu. Ahaa, tack, nu är jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Jag vaknade påtok för tidigt idag, så har ett nytt Fringe och ett nytt FlashForward (som förövrigt måste rycka upp sig för att få någon säsong 2) att se på. Bra start på fredagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Jag vaknade påtok för tidigt idag, så har ett nytt Fringe och ett nytt FlashForward (som förövrigt måste rycka upp sig för att få någon säsong 2) att se på. Bra start på fredagen. Håller med. De tre första avsnitten var riktigt bra. Nu har det gått utför, väldigt mycket utför. Hoppas på ett bättre avsnitt nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2009 Håller med. De tre första avsnitten var riktigt bra. Nu har det gått utför, väldigt mycket utför. Hoppas på ett bättre avsnitt nästa gång. Fast jag tycker att dagens avsnitt var bättre, inte lika bra som pilotavsnittet, men bättre än dom senaste tre. Skönt att få veta att dom faktist kan ändra på framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Nu säger mina kompisar att Californiacation är bättre än Entourage. Är det någon som kan bekräfta detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 CSI Miami har verkligen tappat allt. Så fruktansvärt dåligt det har blivit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Jag.. tittar.. på.. Popular (:!!! Tredje avsnittet nu. Påminner så mycket om 90-talet, och det går alltid när jag ska dra och sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Oh sheesh! Jag har nu även börjat kolla igenom The Big Bang Theory och det är verkligen en underbar serie Justja, gamla tecknade Spider-Man från 1994 är något som också rullar när jag får tråkigt. Riktigt kul att se hur mycket man minns av sina barndomsfavoriter (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts