kicken Skrivet 11 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 Satan vad bra Crash blivit. Visst, det var redan bra, men inte så här bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 Nu orkar jag ju inte läsa igen om tråden, men är det någon som kollat Whale Wars? Rätt kul att titta på, om man kan låta bli att bli frustrerad över att dem visar samma saker flera gånger i samma avsnitt Men jag gillar serien annars! Har kollat igenom säsong 1 och 2, längtar efter säsong 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 Kollar just nu på Gossip Girl säsong 2. Älskar verkligen den serien... Hinner väl snart ikapp, med ett avsnitt/dag så bör det ta lite mindre än två veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2009 Whoa - har precis sett de två första avsnitten av Bored to Death, med Jason Schwartzman. Fruktansvärt välgjord, riktigt rolig, och raktigenom väldigt, väldigt bra. I brist på tid hänvisar jag till IMDB's beskrivning av serien, istället för att skriva en egen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2009 (redigerad) Jag har totalfastnat för Breaking Bad. Kanske aningen långsam story och frustrerande ibland, men väldigt spännande och rolig på sina håll (fast överlag är den absolut ingen komisk serie). Redigerad 13 oktober, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2009 (redigerad) Whoa - har precis sett de två första avsnitten av Bored to Death, med Jason Schwartzman. Fruktansvärt välgjord, riktigt rolig, och raktigenom väldigt, väldigt bra. I brist på tid hänvisar jag till IMDB's beskrivning av serien, istället för att skriva en egen. Tack för tipset! Jag har sett första avsnittet nu och uppskattade det väldigt mycket. Imponerande välgjort serie som du sa, känns som en påkostad spelfilm. Redigerad 14 oktober, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2009 Tack för tipset! Jag har sett första avsnittet nu och uppskattade det väldigt mycket. Imponerande välgjort serie som du sa, känns som en påkostad spelfilm. Kul att någon tog till sig det! Och jag fullkomligt älskar alla små, exkvisista, subtila, välgjorda klippen som man inte kan låta bli att le stort åt, när man tänker på hur mycket fotografen måste gilla sitt jobb för att orka med att engagera sig i sånt här till den här graden. Det blir så värt det. Lång och komplex mening, ursäkta, men damn vad jag gillar serien. Tre avsnitt sedda, älskar't! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2009 Ska se dom två första avsnitten av Bored to Death imorgon till frukosten. Hoppas att jag faller för den! Ju fler serier man följer - desto mer ursäkter har man för att inte plugga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2009 Sett tre avsnitt av Bored to Death nu, gillar verkligen. Tack för tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 15 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2009 Jag såg precis avsnitt 04e22 av prison break. Helt sjuukt. Men nu finns det två avsnitt kvar, 23 och 24. Och så verkar det finnas en film, Prison Break - the final break. Är filmen de två sista avsnitten, eller ska man se den efter avsnitt 23 och 24? Inga spoilers tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 15 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2009 Jag såg precis avsnitt 04e22 av prison break. Helt sjuukt. Men nu finns det två avsnitt kvar, 23 och 24. Och så verkar det finnas en film, Prison Break - the final break. Är filmen de två sista avsnitten, eller ska man se den efter avsnitt 23 och 24? Inga spoilers tack! E22 är det sista riktiga avsnittet, The Final Break förklarar saker som händer i E22. E23+24 är således The Final Break. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 15 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2009 E22 är det sista riktiga avsnittet, The Final Break förklarar saker som händer i E22. E23+24 är således The Final Break. Ok sweet! Lite störande dock, allt kom så hastigt i 22an, trodde nämligen att det var två avsnitt kvar efter det. Om jag hade vetat att det var sista hade jag varit mycket mer taggad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 (redigerad) Whoa - har precis sett de två första avsnitten av Bored to Death, med Jason Schwartzman. Fruktansvärt välgjord, riktigt rolig, och raktigenom väldigt, väldigt bra. I brist på tid hänvisar jag till IMDB's beskrivning av serien, istället för att skriva en egen. Haha sjukt mysig serie! Är det bara jag som tycker Jonathan är lite AngryAxel-ish? ** Jag har sagt det förut och jag säger det igen! Spooks är en äckligt bra serie. Som Umberto sa en gång så brukar britterna få till det! Se den gärna och gärna från säsong ett! 8.6/10 på IMDB är inte lite dåligt.... Redigerad 27 oktober, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Är det någon mer som följer True Blood på SVT? Tycker att det blir bättre och bättre för varje avsnitt. Älskar verkligen scenografin och bildspråket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2009 Är det någon mer som följer True Blood på SVT? Tycker att det blir bättre och bättre för varje avsnitt. Älskar verkligen scenografin och bildspråket. Mmhm! Började kolla parallellt med första säsongen när den gick i USA, men tröttnade efter ~fyra-fem avsnitt. Men det var ju precis efter det som den tog ett fett kliv i braighetsskalan, och nu är jag fast, och följer den på SVT. Onsdagskvällar har blivit de nya måndagskvällar. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2009 Mmhm! Började kolla parallellt med första säsongen när den gick i USA, men tröttnade efter ~fyra-fem avsnitt. Men det var ju precis efter det som den tog ett fett kliv i braighetsskalan, och nu är jag fast, och följer den på SVT. Onsdagskvällar har blivit de nya måndagskvällar. Typ. Funderade på om man skulle starta en tråd, men det kanske inte är värt om det bara är vi två som kollar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2009 Funderade på om man skulle starta en tråd, men det kanske inte är värt om det bara är vi två som kollar Tre! Inte för att jag kollar på SVT, men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2009 Har som många andra fastnat i Dexter.. Tog några avsnitt innan jag fastnade helt, men sen dess har jag suttit fast. Har legat med feber sen igår, har två avsnitt kvar på s01 nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2009 Har som många andra fastnat i Dexter.. Tog några avsnitt innan jag fastnade helt, men sen dess har jag suttit fast. Har legat med feber sen igår, har två avsnitt kvar på s01 nu! Jag avundas dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2009 Jag avundas dig. How come? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts