Mathias Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 Många säsongspremiärer idag. How I met your Mother The Big Bang Theory Two and a half Men Ska snart köra igång, vilken härlig dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 Många säsongspremiärer idag. Gossip Girl Hade premiär förra veckan, iaf fanns det ett avsnitt ute igår, och e02 kommer idag. Big Bang theory var bra btw, tittade nyss. Känns härligt att den är tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 MEH jag visste inte att nya How I met your mother sändes igår, nu har ju jag suttit och väntat... Nåja! How.I.Met.Your.Mother.S05E01.720p.HDTV.x264-CTU = Win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 MEH jag visste inte att nya How I met your mother sändes igår, nu har ju jag suttit och väntat... Nåja! How.I.Met.Your.Mother.S05E01.720p.HDTV.x264-CTU = Win! Whip! Härligt att så många serier börjar sändas igen! Himym, 2½men, Big Bang Theory. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 American Dad Family Guy Cleaveland Show Simpsons Alla 4 har premiär idag. Ska bli gött att kolla på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 (redigerad) Alla 4 har premiär idag. Ska bli gött att kolla på nu. Det har funnits att få tag på ett tag, vad jag förstått, men första avsnittet av Dexter s04 hade också officiellt premiär igår. edit: "det", inte "den" Redigerad 28 september, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 Första roliga Family Guy-avsnittet på väldigt länge. http://www.watchxonline.com/media/6436-fam...-multiverse.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 (redigerad) Första roliga Family Guy-avsnittet på väldigt länge. http://www.watchxonline.com/media/6436-fam...-multiverse.php Håller med! Skrattade högt flera gånger. Peter i Disney-format. <3 Redigerad 28 september, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 ÄLSKADE nya Entourage avsnittet! Äntligen ett avsnitt med lite problem! Dom verkar vända tillbaka till old school Entourage om det fortsätter såhär. För det första: Jamie Lynn, skönt att bli av med henne. Visst, hon var jättetrevlig, men det är inte Entourage sålänge Turtle får knulla som han vill. För det andra: Johnny arbetslös, det är så det ska vara. Nu får han börja kämpa för att komma tillbaka in i rampljuset. För det tredje: E tillbaka på Sloane, bara att hoppas att hon inte tänkte dissa honom nu. Börjar på allvar bli galen med allt hoppande fram och tillbaka mellan dom två. Men nu verkar han ska sluta knulla runt med allt och alla, och det känns rätt! För det fjärde: Ari större än nånsin, underbart skönt! Trodde att det skulle vara en dålig grej att Lloyd slutade som hans assistent, men nu när Ari köper upp Terrances agentur så blir han ju chef igen. Kan inte vänta på att se vad han ska göra mot honom! Dessutom så ägde Ari Terrance galet hårt på slutet, älskade det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 Mm fyfan va bra! Hoppas sista avsnittet blir awesome bara! ;o) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 Första roliga Family Guy-avsnittet på väldigt länge. http://www.watchxonline.com/media/6436-fam...-multiverse.php Jag tycker iofs de flesta avsnittet är roliga men detta var ju suveränt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 Hahahahah, åååh! Säsongsöppningen av Family Guy var fucking briljant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 Family Guy var roligt, det håller jag med om. Cleaveland Show ger jag väl två-tre chanser till, piloten var väl inte så där jätteskoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 Family Guy var roligt, det håller jag med om. Cleaveland Show ger jag väl två-tre chanser till, piloten var väl inte så där jätteskoj. Det var ganska rolig tycker jag, men det räcker med att Cleveland pratar jobbig! Jag orkar verkligen inte med alla dryga röster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2009 Första roliga Family Guy-avsnittet på väldigt länge. http://www.watchxonline.com/media/6436-fam...-multiverse.php Verkligen ett riktigt bra avsnitt! Hoppas resten av säsongen är lika bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2009 Har återigen ett asroligt Conan 'O Brien-avsnitt att tipsa om: 2009.10-01 med gästerna Michael Moore och Seth MacFarlane (skapare av Family Guy och American Dad)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2009 Dagens Family Guy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 8 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2009 7 oktober har jag för mig, kan sätta en hundring om att det kommer handla om Jackson. Som sagt...handlade om alla kändisar som dött under sommaren, men Jackson i en ledande roll såklart, helt ok avsnitt, trodde att dom skulle vara elakare mot några, sen förstod jag inte vissa referenser, men hade väl gjort det om man var amerikan, program, personer osv... Har återigen ett asroligt Conan 'O Brien-avsnitt att tipsa om: 2009.10-01 med gästerna Michael Moore och Seth MacFarlane (skapare av Family Guy och American Dad)! Tycker han axlat Jay Leno rätt bra, eller det känns som hans förra program i större format, går det i Sverige btw? Jay Lenos nya program hade premiär när jag var i USA, passade på att kolla på det, exakt samma sak som han gjorde tidigare, till och med "headlines" var kvar, han kunde lika bra fortsatt med The Tonight Show. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2009 Som sagt...handlade om alla kändisar som dött under sommaren, men Jackson i en ledande roll såklart, helt ok avsnitt, trodde att dom skulle vara elakare mot några, sen förstod jag inte vissa referenser, men hade väl gjort det om man var amerikan, program, personer osv... Tycker han axlat Jay Leno rätt bra, eller det känns som hans förra program i större format, går det i Sverige btw? Jay Lenos nya program hade premiär när jag var i USA, passade på att kolla på det, exakt samma sak som han gjorde tidigare, till och med "headlines" var kvar, han kunde lika bra fortsatt med The Tonight Show. Saken var att han ville få bättre tittarsiffror och det fick han inte med Tonight Show eftersom det sändes så sent. Det programmet han har nu sänds mycket tidigare än Tonight Show och han får dessutom en bredare publik, någonting han ville ha. Men pengar hade ju som vanligt även sin del i det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 ÄLSKADE nya Entourage avsnittet! För det första: Jamie Lynn, skönt att bli av med henne. Visst, hon var jättetrevlig, men det är inte Entourage sålänge Turtle får knulla som han vill. Fel. Det är inte Entourage så länge Turtle får knulla . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts