Jump to content

Tråden om tv-serier

KalleR
 Share

Recommended Posts

ÄLSKADE nya Entourage avsnittet!

Äntligen ett avsnitt med lite problem! Dom verkar vända tillbaka till old school Entourage om det fortsätter såhär.

För det första: Jamie Lynn, skönt att bli av med henne. Visst, hon var jättetrevlig, men det är inte Entourage sålänge Turtle får knulla som han vill.

För det andra: Johnny arbetslös, det är så det ska vara. Nu får han börja kämpa för att komma tillbaka in i rampljuset.

För det tredje: E tillbaka på Sloane, bara att hoppas att hon inte tänkte dissa honom nu. Börjar på allvar bli galen med allt hoppande fram och tillbaka mellan dom två. Men nu verkar han ska sluta knulla runt med allt och alla, och det känns rätt!

För det fjärde: Ari större än nånsin, underbart skönt! Trodde att det skulle vara en dålig grej att Lloyd slutade som hans assistent, men nu när Ari köper upp Terrances agentur så blir han ju chef igen. Kan inte vänta på att se vad han ska göra mot honom! Dessutom så ägde Ari Terrance galet hårt på slutet, älskade det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

7 oktober har jag för mig, kan sätta en hundring om att det kommer handla om Jackson.

Som sagt...handlade om alla kändisar som dött under sommaren, men Jackson i en ledande roll såklart, helt ok avsnitt, trodde att dom skulle vara elakare mot några, sen förstod jag inte vissa referenser, men hade väl gjort det om man var amerikan, program, personer osv...

Har återigen ett asroligt Conan 'O Brien-avsnitt att tipsa om: 2009.10-01 med gästerna Michael Moore och Seth MacFarlane (skapare av Family Guy och American Dad)!

Tycker han axlat Jay Leno rätt bra, eller det känns som hans förra program i större format, går det i Sverige btw?

Jay Lenos nya program hade premiär när jag var i USA, passade på att kolla på det, exakt samma sak som han gjorde tidigare, till och med "headlines" var kvar, han kunde lika bra fortsatt med The Tonight Show.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som sagt...handlade om alla kändisar som dött under sommaren, men Jackson i en ledande roll såklart, helt ok avsnitt, trodde att dom skulle vara elakare mot några, sen förstod jag inte vissa referenser, men hade väl gjort det om man var amerikan, program, personer osv...

Tycker han axlat Jay Leno rätt bra, eller det känns som hans förra program i större format, går det i Sverige btw?

Jay Lenos nya program hade premiär när jag var i USA, passade på att kolla på det, exakt samma sak som han gjorde tidigare, till och med "headlines" var kvar, han kunde lika bra fortsatt med The Tonight Show.

Saken var att han ville få bättre tittarsiffror och det fick han inte med Tonight Show eftersom det sändes så sent. Det programmet han har nu sänds mycket tidigare än Tonight Show och han får dessutom en bredare publik, någonting han ville ha. Men pengar hade ju som vanligt även sin del i det hela.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor