Jump to content

Tråden om tv-serier

KalleR
 Share

Recommended Posts

Har kollat igenom allt Freaks and Geeks nu, och det var faktiskt förvånansvärt underhållande. Möjligt att man börjar ligga i övre målgruppen för det men det kändes ändå välgjort och skippade ofta de vanligaste stereotyperna och klichéerna. Allmänt intressanta karaktärer, oväntat bra skådespel och mysig stämning helt enkelt. Otroligt synd att det lades ner efter bara en säsong (

särskilt eftersom säsongsavslutningen var rätt dåligt så vi aldrig fick något riktigt slut på det hela

).

F.ö är det rätt sjukt hur många stjärnor som fick sitt genombrott genom serien. Jason Segel(!!!), Seth Rogen(!), Linda Cardellini (som dock låg på toppen av sin karriär då eftersom hon nästan uteslutande har gjort skit sen dess), listan kan göras lång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker verkligen att det är galet skönt att Fringe är igång igen. Har sett igenom första säsongen igen senaste månaden, och är helt käär i hur den serien verkar urarta sig.

aye, snacka om mindfuck när

olivia dunham "dog", jag trodde att hon skulle ersättas med den nya FBI-bruden, den unga, iochmed att det var en ny säsong.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

aye, snacka om mindfuck när

olivia dunham "dog", jag trodde att hon skulle ersättas med den nya FBI-bruden, den unga, iochmed att det var en ny säsong.

Jag blev helt galen av det! Men av någon anledning var det något som kändes konstigt med avsnittet, kommer

Charlie att vara ond tills nån tar död på honom nu alltså? Lite synd, tyckte om honom! Dessutom så hoppas jag att hon får tillbaka minnet snart, är så galet sugen på att veta vad Bell sa till henne och vad som hände med henne där borta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor