StellHell Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 En leak på Dexter S04E01 finns ute. Jag personligen väntar tills den 27 september, läst på lite forum och det är många som säger att dom ångrat att dom sett det för att dom måste vänta så länge på e02. halvkass kvallé på episoden i vilket fall, har sett den men kommer kolla på den igen när den släpps igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Ja jag har sett rätt många avsnitt. Det är en intressant story och bra skådespelare och så, men jag väntade mig att den skulle vara lite humoristisk men den är bara deppig. Sen står de ofta och stampar utan att avsnitten tar storyn vidare. Jag rekommenderar den inte. Typiskt. Låter nog bli den serien då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 22 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2009 (redigerad) Någon som sett senaste Dexter? Undrar vad som kommer hända efter att han kraschade med sin bil. Mannen som han döda var ju fortfarande där i?? btw, är Lost, något att se? Redigerad 22 augusti, 2009 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 23 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2009 Såg nyss klart på Weeds S5E9. Daaaamnnn vilket oväntat slut på den episoden. Ska kolla E10 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2009 Senaste Entourage var bra faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 25 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 Senaste Entourage var bra faktiskt. Ja! Bob Saget FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 25 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 Kollade runt lite igår efter nya serier som börjar till hösten. Hittade denna och ser helt klart intressant ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 Kollade runt lite igår efter nya serier som börjar till hösten. Hittade denna och ser helt klart intressant ut. Ser onekligen spännande ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 SVT kör vidare med HBO-serier, första avsnittet av True Blood sänds ikväll kl22. Tänkte att jag skulle ge den en chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 SVT kör vidare med HBO-serier, första avsnittet av True Blood sänds ikväll kl22. Tänkte att jag skulle ge den en chans. Tittar på den as we speak, vet inte vad jag ska tro om den riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 Redan kollat några avsnitt på True Blood, den är lite svårförstådd i början och rätt seg. Men saker klarnar upp efter ett par avsnitt och den är faktiskt riktigt bra. Mycket sex och annat huxflux i den dock. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 Redan kollat några avsnitt på True Blood, den är lite svårförstådd i början och rätt seg. Men saker klarnar upp efter ett par avsnitt och den är faktiskt riktigt bra. Mycket sex och annat huxflux i den dock. :3 Håller med. Kollade Avsnitt 7 och 8 av säsong 2 imorse och satan vad bra serien är där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 (redigerad) Mycket sex och annat huxflux i den dock. :3 Var det bara jag som började undra vad exakt "huxflux" är? Eftersom MyStiC redan skrivit sex så blir man ju intresserad. Redigerad 27 augusti, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 Var det bara jag som började undra vad exakt "huxflux" är? Eftersom MyStiC redan skrivit sex så blir man ju intresserad. Pja, förutom sex så.. fick man se.. saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2009 Pja, förutom sex så.. fick man se.. saker. Jag tyckte att första avsnittet var väldigt bra. Har ingen aning om vart serien är på väg eller vad den egentligen kommer att hadla om, men jag väntar med spänning på att få reda på det. Scenen med sexvideon då en kvinna blir tagen av en vampyr var ju inte lite obehaglig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 29 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2009 Tänkte påpeka att alla borde gå in på Youtube och kolla in alla avsnitt från Kjell, som är världens bästa serie just nu. Det handlar om Kjell, som bor i Bagarmossen och gillar podcasting, och hur han klarar sig i livet. Bästa karaktären är Peter, som ska gifta sig med Kjells mamma, han är en agent som är underkover som hockeytränare, och ständigt synkar med Fröken Ur, förvillar förföljare och letar efter snipers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 29 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2009 Tänkte påpeka att alla borde gå in på Youtube och kolla in alla avsnitt från Kjell, som är världens bästa serie just nu. Det handlar om Kjell, som bor i Bagarmossen och gillar podcasting, och hur han klarar sig i livet. Bästa karaktären är Peter, som ska gifta sig med Kjells mamma, han är en agent som är underkover som hockeytränare, och ständigt synkar med Fröken Ur, förvillar förföljare och letar efter snipers. Det finns även en säsong 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 29 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2009 Det finns även en säsong 2. I know. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 För er som har sett eller vill börja se O.C är den här kanalen på youtube ett måste. Den har listat några av de bästa/mest fantastiska "musikögonblicken" i serien och jag har redan fått gåshud flera gånger om. Bara så ... fantastiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts