Jump to content

Tråden om tv-serier

KalleR
 Share

Recommended Posts

Är True blood något å ha?

Jag har en kompis som älskar det, haha, om det nu hjälper..

Under tiden jag jobbat har varenda dags höjdpunkt varit Sopranos. Köpte Aftonbladet en dag och fick med avsnitt 1-3 gratis, jag och min kompis jag jobbade med tittade och fastnade totalt. Fortsatte utnyttja Aftonbladets erbjudande och såg hela säsong, fy fan vad bra det är alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så underbar Samuel L Jackson var på senaste Conan O Brien! Väldigt sympatisk snubbe för att vara superkändis verkar det som. Garvade som fan också när Kevin Connolly pratade om att hur han blev jagad av Gary Busey under en inspelning av Entourage.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så underbar Samuel L Jackson var på senaste Conan O Brien! Väldigt sympatisk snubbe för att vara superkändis verkar det som. Garvade som fan också när Kevin Connolly pratade om att hur han blev jagad av Gary Busey under en inspelning av Entourage.

Jag är dåligt bevandrad när det gäller talkshows och skulle aldrig ha kommit på tanken att tanka ett avsnitt om det inte var för det här inlägget. Det var skitbra! :o Håller med dig till fullo, förresten. Samuel L Jackson var helmysig.

Skämtet om de ryska dockorna och http://www.youtube.com/watch?v=z4t6zNZ-b0A fick mig att asgarva. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som har sett på Harper's Ville? Det är en skräck-miniserie som går i 13 avsnitt, 11 har kommit ut, dom sista två sänds den elfte. Jag är seriöst helt såld på den här serien, om ni gillar skräck i stil med Scream fast med mer brutala mord, kolla upp den!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som har sett på Harper's Ville? Det är en skräck-miniserie som går i 13 avsnitt, 11 har kommit ut, dom sista två sänds den elfte. Jag är seriöst helt såld på den här serien, om ni gillar skräck i stil med Scream fast med mer brutala mord, kolla upp den!

Harper's Island? För isåfall är den sjukt bra :D

Redigerad av den0m
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Harper's Island? För isåfall är den sjukt bra :D

Island är det, jag spelade Farmville när jag skrev det här, så jag var lite inne i villetrakterna.. ^^ Grymt bra serie, längtar till dom sista två, har väntat och har sett dom som kommit i sträck nu, magiiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är dåligt bevandrad när det gäller talkshows och skulle aldrig ha kommit på tanken att tanka ett avsnitt om det inte var för det här inlägget. Det var skitbra! :o Håller med dig till fullo, förresten. Samuel L Jackson var helmysig.

Skämtet om de ryska dockorna och http://www.youtube.com/watch?v=z4t6zNZ-b0A fick mig att asgarva. :D

Conan är underbar att kolla på när man har lärt känna honom lite. Jag plockar alla avsnitt där det är gäster jag känner igen och bara nu sen Juni i nya Conan från L.A så har han ju haft bland andra Will Ferrell, Tom Hanks, Gwyneth Paltrow, David Duchovny, Eddie Murphy, Jamie Foxx, Eva Mendes, Cameron Diaz och Snoop Dogg på besök så...

I väntan på nya Entourage har jag laddat ner och kollat på sista episoderna i varje säsong av serien, då dessa oftast är de bästa. Kan rekommenderas!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, på rak arm - Office UK, Curb your enthusiasm, Flight of the Conchords och Arrested Development.

Tack! >_<

Office UK har jag självklart sett och det är en av de bästa komediserier som gjorts. Jag såg två avsnitt av Curb men jag tror inte det är nåt för mig. Jag ska kolla in de två andra serierna - FotC ser klart intressant ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Någon som har erfarenhet av serien Breaking Bad?

Ja jag har sett rätt många avsnitt. Det är en intressant story och bra skådespelare och så, men jag väntade mig att den skulle vara lite humoristisk men den är bara deppig. Sen står de ofta och stampar utan att avsnitten tar storyn vidare.

Jag rekommenderar den inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor