Jump to content

Tråden om tv-serier

KalleR
 Share

Recommended Posts

Ah, TV-serier gör sig ännu bättre på balkongen en sommarkväll. :( Har precis suttit och myst med Entourage i några timmar.

Kollat två avsnitt av Burn Notice nu, najs serie.

Mm, jag plockade upp det där nu igen och har börjat kolla på andra säsongen. Hur soft och laid back den än är så önskar jag att det hände lite mer. Det blir lite enformigt i längden. :hmm:

Men det är ändå bra. :yes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jeremy: I don't.. I don't think

Michael Schumacher IS The Stig

.. We're gonna end on that, godnight!

Jag är tveksam. :w000t:

Hehe okej, jag har 5 minuter kvar att se. Fast det står på Wikipedia att han är det utan någon vidare förklaring.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe okej, jag har 5 minuter kvar att se. Fast det står på Wikipedia att han är det utan någon vidare förklaring.

Jodå fan, det är klart det är Michael Schumacher. Jeremy ville bara skapa lite doubt hos folk som RavenE. :w000t:

Top Gear äger vilket fall! När visas avsnitten i England?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hah, Top Gear spinner vidare på "mysteriet" med The Stig. :innocent:

Some say that last week, he was found in a locked room, tied to a chair with german pianowires.

------

Varför har jag inte kollat på The Big Bang Theory förut? :innocent:

En klasskompis länkade till ett klipp på Youtube, och jag var fast. Har suttit en stund nu och kollat på flera klipp.. Måste laddas ner!

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter och kollar på OC igen nu. Fyfan! Bästa serien som någonsin funnits!! :naughty::lol::D

Blah, jag såg ett klipp från säsong två i går och jag fick nästan gåshud. Funderar starkt på att se hela serien en sjätte gång. Följer för övrigt CSI och CSI: Miami för tillfället. Även lite Sopranos då och då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På tal om the OC, jag har sett säsong 1 + 2 och tyckt att de varit okej, helt klart sevärt. Slutet av säsong 2 var sjukt bra, men jag tröttnade redan något avsnitt in i säsong 3. Borde jag fortsätta kolla eller kan jag lägga ner tid på vettigare saker istället?

Tycker du iaf borde se klart säsong 3! Men jag tycker alla säsonger är lika bra! :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På tal om the OC, jag har sett säsong 1 + 2 och tyckt att de varit okej, helt klart sevärt. Slutet av säsong 2 var sjukt bra, men jag tröttnade redan något avsnitt in i säsong 3. Borde jag fortsätta kolla eller kan jag lägga ner tid på vettigare saker istället?

Du borde se de första tre-fyra avsnitten och sen de sista tre-fyra avsnitten av säsong tre. Säsong fyra är bara....bläh. Bara första, näst sista och sista avsnittet som är sevärt i säsong fyra. Om man däremot älskar OC lär man tycka om hela säsongen, men säsong fyra kändes bara fail. Säsong tre bör du som jag sade åtminstone se de första och sista avsnitten på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor