Martin-123 Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Visit My Website Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Kollat två avsnitt av Burn Notice nu, najs serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Ah, TV-serier gör sig ännu bättre på balkongen en sommarkväll. Har precis suttit och myst med Entourage i några timmar. Kollat två avsnitt av Burn Notice nu, najs serie. Mm, jag plockade upp det där nu igen och har börjat kolla på andra säsongen. Hur soft och laid back den än är så önskar jag att det hände lite mer. Det blir lite enformigt i längden. :hmm: Men det är ändå bra. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 Yay, nytt avsnitt av Top Gear. The Stigs sanna identitet avslöjas, nämligen fd F1-förare Michael Schumacher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 Yay, nytt avsnitt av Top Gear. The Stigs sanna identitet avslöjas, nämligen fd F1-förare . Jeremy: I don't.. I don't think Michael Schumacher IS The Stig .. We're gonna end on that, godnight! Jag är tveksam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 (redigerad) Jeremy: I don't.. I don't think Michael Schumacher IS The Stig .. We're gonna end on that, godnight! Jag är tveksam. Hehe okej, jag har 5 minuter kvar att se. Fast det står på Wikipedia att han är det utan någon vidare förklaring. Redigerad 24 juni, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 Hehe okej, jag har 5 minuter kvar att se. Fast det står på Wikipedia att han är det utan någon vidare förklaring. Jodå fan, det är klart det är Michael Schumacher. Jeremy ville bara skapa lite doubt hos folk som RavenE. Top Gear äger vilket fall! När visas avsnitten i England? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 Jodå fan, det är klart det är Michael Schumacher. Jeremy ville bara skapa lite doubt hos folk som RavenE. Top Gear äger vilket fall! När visas avsnitten i England? Söndagar visas det i England, dyker väl upp på internet natten söndag-måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 Min och många andras teori: Den enda anledningen Skomakaren var där var för att låna ut sin FXX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 Ett halvår gammal artikel, men what about det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 Ett halvår gammal artikel, men what about det här? Läste det där på Aftonbladet för ett tag sedan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 Min och många andras teori: Den enda anledningen Skomakaren var där var för att låna ut sin FXX. Exakt, och att då "lansera honom som The Stig" är ju en smart grej. Ett halvår gammal artikel, men what about det här? Tror hellre på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 (redigerad) Hah, Top Gear spinner vidare på "mysteriet" med The Stig. Some say that last week, he was found in a locked room, tied to a chair with german pianowires. ------ Varför har jag inte kollat på The Big Bang Theory förut? En klasskompis länkade till ett klipp på Youtube, och jag var fast. Har suttit en stund nu och kollat på flera klipp.. Måste laddas ner! Redigerad 29 juni, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2009 Sitter och kollar på OC igen nu. Fyfan! Bästa serien som någonsin funnits!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 5 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2009 Hah, Top Gear spinner vidare på "mysteriet" med The Stig. Some say that last week, he was found in a locked room, tied to a chair with german pianowires. Yea, jag hade fel! Söndag idag = Top Gear = WIN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2009 Varför har jag inte kollat på The Big Bang Theory förut? En klasskompis länkade till ett klipp på Youtube, och jag var fast. Har suttit en stund nu och kollat på flera klipp.. Måste laddas ner! Orka inte kolla en femtedel pga de jävla skratten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2009 Sitter och kollar på OC igen nu. Fyfan! Bästa serien som någonsin funnits!! Blah, jag såg ett klipp från säsong två i går och jag fick nästan gåshud. Funderar starkt på att se hela serien en sjätte gång. Följer för övrigt CSI och CSI: Miami för tillfället. Även lite Sopranos då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 5 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2009 På tal om the OC, jag har sett säsong 1 + 2 och tyckt att de varit okej, helt klart sevärt. Slutet av säsong 2 var sjukt bra, men jag tröttnade redan något avsnitt in i säsong 3. Borde jag fortsätta kolla eller kan jag lägga ner tid på vettigare saker istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2009 På tal om the OC, jag har sett säsong 1 + 2 och tyckt att de varit okej, helt klart sevärt. Slutet av säsong 2 var sjukt bra, men jag tröttnade redan något avsnitt in i säsong 3. Borde jag fortsätta kolla eller kan jag lägga ner tid på vettigare saker istället? Tycker du iaf borde se klart säsong 3! Men jag tycker alla säsonger är lika bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2009 På tal om the OC, jag har sett säsong 1 + 2 och tyckt att de varit okej, helt klart sevärt. Slutet av säsong 2 var sjukt bra, men jag tröttnade redan något avsnitt in i säsong 3. Borde jag fortsätta kolla eller kan jag lägga ner tid på vettigare saker istället? Du borde se de första tre-fyra avsnitten och sen de sista tre-fyra avsnitten av säsong tre. Säsong fyra är bara....bläh. Bara första, näst sista och sista avsnittet som är sevärt i säsong fyra. Om man däremot älskar OC lär man tycka om hela säsongen, men säsong fyra kändes bara fail. Säsong tre bör du som jag sade åtminstone se de första och sista avsnitten på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts