Mr.Dumbom Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 (redigerad) Ingen som följer Hells Kitchen? grym serie, Gordon Ramsey är kung. Jo, jag gör.. Det är så jävla underbart när Gordon får sina enorma utbrott! Påtal om helt annat, kollat på några avsnitt av Scrubs och jag gillar det starkt! Redigerad 24 juli, 2007 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Ingen som följer Hells Kitchen? grym serie, Gordon Ramsey är kung. Sett ett par avsnitt, inget jag följer dock. Rätt underhållande ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 (redigerad) Följer just nu: Weeds (*host* 2 avsnitt av säsong 3 redan ute *host*) OMFG! Visste inte att något avsnitt hade kommit, men nu är ju kvällen räddad! Redigerad 24 juli, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 OMFG! Visste inte att något avsnitt hade kommit, men nu är ju kvällen räddad! Preair. Ska börja se första säsongen inatt förresten, kollade Pang i Bygget igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Fyfan vad många bra TV- serier det finns. Man borde ha ännu mer fritid så man kunde titta på alla, samtidigt som man svullade goa mackor (mackor = det ultimata TV- serie- käket). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 26 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2007 Fyfan vad många bra TV- serier det finns. Man borde ha ännu mer fritid så man kunde titta på alla, samtidigt som man svullade goa mackor (mackor = det ultimata TV- serie- käket). Ord på den du, gamle Jack. Sett klart första säsongen av Weeds nu. Riktigt grymt, liknar ingenting annat. Typ. Iaf. Ska se andra säsongen efter helgen. Yies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Ingen som följer Hells Kitchen? grym serie, Gordon Ramsey är kung. *Edit* är det 22 avsnitt av säsong 2 i Prison Break? Ramsay's Kitchen Nightmares är 1000 ggr bättre. Hells kitchen är ju, på typiskt amerikanskt manér, iscensatt och vissa av "restauranggästerna" är utan tvekan inhyrda skådespelare. Men Gordon Fucking Ramsay är en cool snubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Har sett/ser/följer: Stargate SG-1 (sett alla) Stargate Atlantis (längta efter säsong 4) Doctor Who (längta till säsong 4) Prison Break (är på nått avsnitt i tredje säsongen) Veronica Mars (följer på svensk tv) Heroes (längta till 2 säsongen) Lägger till om jag kommer på nån mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Ramsay's Kitchen Nightmares är 1000 ggr bättre. Hells kitchen är ju, på typiskt amerikanskt manér, iscensatt och vissa av "restauranggästerna" är utan tvekan inhyrda skådespelare. Men Gordon Fucking Ramsay är en cool snubbe. Tycker också Ramsay's Kitchen Nightmares är snäppet bättre om man ska se på program som han gör, men dom går inte att jämföra egentligen tycker jag. I Ramsay's Kitchen Nightmares hjälpar han ju restauranger att bli bättre, Hells Kitchen driver han en restaurang. Har sett ett bakom kuliserna program om HK och det är faktiskt inte iscensatt, allt händer "på riktigt", men gästerna blir "varnade" innan dom sätter sig att det kan ta lång tid att få mat. Men sen när dom bestämmer om vilka som får vara med i programet så är det ju klart att dom blandar riktigt bra kockar med lite sämre för att få alla "intriger". Har precis börjat sett Säsong 3 av Hells Kitchen, har även tagit upp Prison Break från där jag slutade att kolla, Weeds har jag också börjat följa. Många järn i elden nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Vilken skillnad det är på Hells Kitchen UK och US Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 (redigerad) Vilken skillnad det är på Hells Kitchen UK och US Huh? Jag visste inte ens att det fanns en UK-version av Hells Kitchen! Var det DEN du menade tidigare? Hursomhelst verkar, som vanligt, det britterna gör vara mer äkta och intelligent - bra tv helt enkelt. Redigerad 31 juli, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Huh? Jag visste inte ens att det fanns en UK-version av Hells Kitchen! Var det DEN du menade tidigare? Hursomhelst verkar, som vanligt, det britterna gör vara mer äkta och intelligent - bra tv helt enkelt. Nej, jag menade den Amerikanska, har inte sett så mycket av den brittiska, men han är lugnare i den än vad han är i den amerikanska versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 (redigerad) Två serier som jag följt tidigare och tipsar om varmt är Frasier och Spin City. För tillfället följer jag Scrubs och That '70s Show. Och Lost, givetvis. Otroligt jävla surt att dom tagit över ett halvårs uppehåll, dock... Redigerad 31 juli, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Jag har påbörjat en gammal kär serie igen. Rena Rama Rolf. Tänkte från första början dra ett En-Ängels-Tålamod-Marathon. Men det fanns inte på de svenska trackers jag hänger på. Så det fick bli Rena Rama Rolf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Nu jobbar jag ju inte längre, så ett program av MacGyver avnjuts på daglig basis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 31 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2007 Nu jobbar jag ju inte längre, så ett program av MacGyver avnjuts på daglig basis. Hahah, brukar också kolla det på nätterna runt 3/4-snåret. Eller TV-shop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carlis Skrivet 3 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2007 Har haft en riktigt skön tvserie tittar kväll, har kollat på Two and a half men, säsong 1 och lite utav säsong 2 och Vänner säsong 4 underbart bra serier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 [...] samtidigt som man svullade goa mackor (mackor = det ultimata TV- serie- käket). Woooooooord. Följer endast Lost, jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 En kompis tipsade om Jericho som jag såg första avsnittet på idag. Mycket lovande, någon mer som tittar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2007 En kompis tipsade om Jericho som jag såg första avsnittet på idag. Mycket lovande, någon mer som tittar? Har faktiskt aldrig hört talas om den. Gammal/ny? Kan du berätta lite kort om den? (Ja, jag vet att man kan söka men jag vill veta vad han tycker om den.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts