Jump to content

Tråden om tv-serier

KalleR
 Share

Recommended Posts

Den serien verkar populär. Vad handlar den om?

En skådespelare på den brokiga vägen mot framgångs liv, och allt därkring. Med sig har han sitt pålitliga crew, entourage - managern E (Eric), Johnny Drama, som också är en skådespelare, men inte lika framgångsrik som yngre brodern Vince. Allt-i-allon Turtle, samt Vinces manager Ari, som jag finner det svårt att sätta ord på. Hug it out, bitch. Hursomhelst, riktigt bra serie! Förtjänar att kollas in.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En skådespelare på den brokiga vägen mot framgångs liv, och allt därkring. Med sig har han sitt pålitliga crew, entourage - managern E (Eric), Johnny Drama, som också är en skådespelare, men inte lika framgångsrik som yngre brodern Vince. Allt-i-allon Turtle, samt Vinces manager Ari, som jag finner det svårt att sätta ord på. Hug it out, bitch. Hursomhelst, riktigt bra serie! Förtjänar att kollas in.

"Cuntmuscle!"

Ahh,, Ari, den jäveln. Fyfan vad jag älskar honom. Han är halva serien. :)

-----

Vad är det med The Wire? 9.7/10 på IMDB. wutwutwut? Är det något att se?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Cuntmuscle!"

Ahh,, Ari, den jäveln. Fyfan vad jag älskar honom. Han är halva serien. :)

-----

Vad är det med The Wire? 9.7/10 på IMDB. wutwutwut? Är det något att se?

Alltså, jag har försökt att se The Wire. Tittade igenom hela första säsongen och förstår till viss del varför den fått så högt betyg, men imo så var första säsongen riktigt tråkig, förutom säsongsavslutningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte var det är, men jag kan bara inte komma underfund med vad det är som gör att jag inte gillar serien. Jag har verkligen försökt att se det roliga/bra men det går inte. Kollade igenom dom två första säsongerna men det är verkligen inget som tilltalar mig mer än Ari då och då.

Det är skitsurt när alla hyllar Entourage och frågar om man sett den, för att sen svara ja och säga att man inte tyckte något var bra. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte var det är, men jag kan bara inte komma underfund med vad det är som gör att jag inte gillar serien. Jag har verkligen försökt att se det roliga/bra men det går inte. Kollade igenom dom två första säsongerna men det är verkligen inget som tilltalar mig mer än Ari då och då.

Det är skitsurt när alla hyllar Entourage och frågar om man sett den, för att sen svara ja och säga att man inte tyckte något var bra. :)

Tråkigt att höra; mig har den gett många roliga stunder! Började faktiskt kolla om på Entourage i midsommar, hann med några avsnitt. Spöregn = Boxa serier med gott samvete. Hell yeah.

28 avsnitt sedda av In Treatment, väldigt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är som mig och The Office, Har nött igenom nästan alla avsnitt nu, är på säsong 5, men förstår ändå inte storheten i det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För mig är det tvärtom, kan inte ritktigt sätta fingret på varför jag gillar den så otroligt mycket. Ari känns som en av de bästa karaktärerna någonsin och serien är så himla skön. Ryser lite när jag ser introt inför ett nytt avsnitt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och syrran såg hela säsongen av Percy Tårar härom helgen, så jäkla sjukt roligt att man knappt kunde andas.

Någon annan som sett programmet?

Riktigt imponerad av den briljanta humorn och framförallt roller av kungen Robert Gustafsson.

Kapten Klänning är...ja, den är riktigt rolig :)

Percy Nilegård är en av de sjukaste personerna jag sett inom film, tack Johan Rheborg!

Redigerad av Ma__Cipriani
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var kan man få tag på MacGyver i Sverige? Han är ju så jäkla skön! Vill ha alla säsonger!

Säsong ett, två och tre står i hyllan. B) De går att få tag på i de flesta välsorterade DVD-boxaffärer.

Tråkigt att höra; mig har den gett många roliga stunder! Började faktiskt kolla om på Entourage i midsommar, hann med några avsnitt. Spöregn = Boxa serier med gott samvete. Hell yeah.

"Boxa serier"! :P Underbart uttryck, egenmyntat eller? :)

För mig är det tvärtom, kan inte ritktigt sätta fingret på varför jag gillar den så otroligt mycket. Ari känns som en av de bästa karaktärerna någonsin och serien är så himla skön. Ryser lite när jag ser introt inför ett nytt avsnitt.

Känner samma här. Visste ni förresten att det inte fanns någon Ari Gold förrän typ två-tre veckor innan de började spela in första säsongen? :( Tror aldrig att det hade blivit samma grej utan honom.

Jag och syrran såg hela säsongen av Percy Tårar härom helgen, så jäkla sjukt roligt att man knappt kunde andas.

Någon annan som sett programmet?

Riktigt imponerad av den briljanta humorn och framförallt roller av kungen Robert Gustafsson.

Kapten Klänning är...ja, den är riktigt rolig :P

Percy Nilegård är en av de sjukaste personerna jag sett inom film, tack Johan Rheborg!

Mm, det där är det nästan pinsamt att jag, som Killinggängetälskare, inte har sett... Har sett massor småklipp på youtube och så, visserligen. Tack för påminnelsen. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor