Saleen Skrivet 7 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2009 What what what? Jag är inne på mitt åttonde avsnitt på första säsongen nu, och jag gillar den sjukt mycket! Jag sitter ju och tycker om Tony Soprano och tycker synd om honom samtidigt som jag kommer på mig själv med att han är med i Maffian och inte alls är så godhjärtad.. Jag vet... Tony är ju en skön snubbe.. Jag får fortsätta lite på säsong 2 och hoppas på det bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2009 Såg ett avsnitt förra söndagen, och det verkade faktiskt sjukt bra! Vilken säsong är man inne på nu i Sverige? 5 säsonger finns, 6:e är på gång, kommer 2010. SVT visar avsnitt 21/22 på säsong 5, så SVT är up to date. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 WEEDS S05! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 WEEDS S05! S05 började riktigt jävla bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 9 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2009 WEEDS S05! OMG! Ska kollas in direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2009 Säsong 1 av Nip/Tuck var väldigt bra. Och jag har 3 säsonger till på datorn, och inväntar den femte. HÖHÖHÖ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 12 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2009 (redigerad) Yo, listen up! Jag slutade titta på Prison Break någon gång i vår och nu ska jag börja se skiten igen, men jag vet inte vilket avsnitt jag är på. Det sista jag minns är att de befinner sig vid havet på en brygga och ska sälja grejen (sylla eller vad den heter) de har snott, men det blir massa trubbel har jag för mig. Är det någon som vet vilket avsnitt det är, eller kan snoka reda på det. Vågar inte läsa episodguider nämligen. edit: det kanske inte var i våras jag slutade titta, utan kanske för ett halvår sedan..? Redigerad 12 juni, 2009 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG Studentpresenter äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 Nu har jag tittat slut på hela Oz. Den ligger tvåa på bästa serier jag sett. Etta ligger självklart Dexter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2009 OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG Studentpresenter äger! Ååh, skulle sitta fint i bokhyllan! Säsong 6 drar i gång 12 juli btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Ååh, skulle sitta fint i bokhyllan! Säsong 6 drar i gång 12 juli btw. Oh, tack för nyheterna! Har börjat kolla på In Treatment, psykologserie. Jag gillar't! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Fråga om The Shield S05. Är det verkligen bara 11 avsnitt, historien fick ju inget slut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 (redigerad) Fråga om The Shield S05. Är det verkligen bara 11 avsnitt, historien fick ju inget slut?11 avsnitt, vad jag vet. Redigerad 14 juni, 2009 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2009 Fråga om The Shield S05. Är det verkligen bara 11 avsnitt, historien fick ju inget slut? Ja, det är bara 11 avsnitt. Hela slutdelen som saknas i säsong fem delas upp i alla avsnitt i säsong sex som egentligen skulle vara den absolut sista säsongen. Istället blev det en sista säsong sju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 juni, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Var inte Weeds0502 ganska tråkigt, eller var det bara jag som inte var på rätt humör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 Ååh, skulle sitta fint i bokhyllan! Säsong 6 drar i gång 12 juli btw. Synd att kartongerna är så oenhetliga bara. Japp, taggar som tusan inför nästa säsong! Ska dra igenom mina boxar fram tills dess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 (redigerad) Var inte Weeds0502 ganska tråkigt, eller var det bara jag som inte var på rätt humör? Jag håller med, gillar inte riktigt var serien tar vägen heller. Det var roligare handling i de tidigare säsongerna. Redigerad 17 juni, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Kollade på ett avsnitt av svenska tv-serien Spung igår. Av någon anledning spelade jag in det sista avsnittet av första säsongen på VHS. Alltså är det något SVT borde köra i repris så är det Spung, särskilt första säsongen. Minns att jag som 14-åring ramlade in runt fjärde avsnittet och kunde sedan inte sluta följa den. Tror nästan att det skulle vara ännu mer givande att se den igen nu när man även själv varit med om den tid som serien skildrar, så kändes det i alla fall efter att bara ha sett ett avsnitt. Har sett att den går att få tag på på det orätta viset, men minns hellre serien som den var än ser om på taskig kvalité. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 18 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2009 Någon som vet när "Psych the complete second season" släpps i Sverige? Vet att andra säsongen precis börjat sändas på Kanal 5, måste den ha sänt klart i Sverige först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts