StellHell Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 American Dad, Family Guy och Simpsons tar ledigt nu. (måndag) House och Heroes (tisdag) Lost och Scrubs (torsdag) My name is earl (fredag) Prison Break (lördag) Så, nu har jag absolut inga serier att följa fram till hösten igen.. Eller jo, enligt uppgifter så börjar Weeds igen nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 American Dad, Family Guy och Simpsons tar ledigt nu. (måndag) House och Heroes (tisdag) Lost och Scrubs (torsdag) My name is earl (fredag) Prison Break (lördag) Så, nu har jag absolut inga serier att följa fram till hösten igen.. Eller jo, enligt uppgifter så börjar Weeds igen nästa vecka. FRINGE, GOD DAMN IT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Ah, Arrested Development är kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 FRINGE, GOD DAMN IT! Har inte plats för fler serier. Var sugen på The Big Bang Theory men pallar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Är Sopranos något att rekommendera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Är Sopranos något att rekommendera? Oja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2009 Har inte plats för fler serier. Var sugen på The Big Bang Theory men pallar inte. Såg ett avsnitt av det på TV härom dagen och det var riktigt skoj faktiskt. Nya How I Met Your Mother var ett bra slut på säsongen! Verkligen! De senaste avsnitten har varit hur grymma som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 26 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2009 Nu verkar det vara bestämt. The Pacific (a.k.a. Band of Brothers II) börjar sändas mars 2010. Förväntar mig ingenting annat än ett mästerverk. Segt för alla som väntat sen 2001, jag har bara väntat sen 2007. HBO billed the production as, "the biggest thing HBO has ever done" but also "the biggest production in the history of television" given the scale and scope of the miniseries. "It’s like making 10 major movies at once." Källa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2009 (redigerad) Spooks är SÅ JÄVLA BRA! 8.6/10 på IMDB. Värt att checka in! Sjukt bra serie! Jag brukar gilla det mesta som britterna gör och Spooks ser klart intressant ut. Jag lovar att kolla in serien när jag får tid och lust. Är Sopranos något att rekommendera? Kort svar: ja. Det är världens, genom tiderna, bästa tv-serie imo. Ingen annan serie kommer i närheten. Inte ens DuckTales. Redigerad 28 maj, 2009 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 29 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2009 Inte ens DuckTales. Hädare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2009 Har massa ledig tid nu och kan kötta TV-serier, har nu sett första säsongen av The Shield och är inne på fjärde avsnittet på andra. Gillar konceptet mycket även om det är overkligt, känns väldigt San Andreas Ett fantastiska ögonblick är ju när Mackey jagar en person genom en gränd och han som flyr klättrar över ett träplank som blockerar vägen varpå Mackey springer rakt igenom det och bustar honom. Ett annat när de behöver ett lik för att fejka en maffiamedlems död, de går till första bästa inrapporterade självmord men märker att personens ansikte fortfarande är igenkännbart trots att de fått rapporter att "he's blew his head off" och Mackey ber sin kollega att hämta hagelgeväret... Det är ju ditt alterego kicken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2009 Nu verkar det vara bestämt. The Pacific (a.k.a. Band of Brothers II) börjar sändas mars 2010. Förväntar mig ingenting annat än ett mästerverk. Segt för alla som väntat sen 2001, jag har bara väntat sen 2007. HBO billed the production as, "the biggest thing HBO has ever done" but also "the biggest production in the history of television" given the scale and scope of the miniseries. "It’s like making 10 major movies at once." Källa. Åh, det där har jag missat helt och hållet, tack för att du nämnde det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 31 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2009 (redigerad) Har massa ledig tid nu och kan kötta TV-serier, har nu sett första säsongen av The Shield och är inne på fjärde avsnittet på andra. Gillar konceptet mycket även om det är overkligt, känns väldigt San Andreas Ett fantastiska ögonblick är ju när Mackey jagar en person genom en gränd och han som flyr klättrar över ett träplank som blockerar vägen varpå Mackey springer rakt igenom det och bustar honom. Ett annat när de behöver ett lik för att fejka en maffiamedlems död, de går till första bästa inrapporterade självmord men märker att personens ansikte fortfarande är igenkännbart trots att de fått rapporter att "he's blew his head off" och Mackey ber sin kollega att hämta hagelgeväret... Det är ju ditt alterego kicken! Hahahaha! Det intressanta är väl att det är delvis baserat på riktiga händelser. Man ville även kalla serien för det som kallades Rampart. Mycket intressant läsning på Wiki. Hur som helst så är det självklart att en (hel) del är överreagerat, men trots det är det en riktigt underhållande serie och Mackey är ju som sagt gjord för den rollen och som han spelar den! Som du säger finns det en hel del minnesvärda ögonblick och det är sådant som man verkligen älskar. Men du får fortsätta kolla och trots att en säsong där emellan är riktigt halvtaskig, så kommer du älska säsong fem (ska inte försöka hypa upp det för mycket). Damn you, nu blev jag sugen på att se Shield igen! Redigerad 31 maj, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Ooh! Jag såg avsnitt ett, säsong tre av Skins dagen efter det sändes, men jag fastnade inte och gjorde misstaget att inte titta vidare. Nu fick jag lust att se igenom säsong tre igen och wowawiwa vad jag har fastnat. Visst, dem överreagerar som f-aaan (som KalleR bl.a nämnt), men det är ändå så jäkla underbart. Jag är sjukt kär i Skins, så jäkla bra! Det tråkiga är att jag inte kommer kunna hålla mig borta, såg fem första avsnitten i sträck i går och kommer se de sista fem i sträck i dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2009 Jag rekommenderar Nip/Tuck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2009 Jag rekommenderar Nip/Tuck. Såg ett avsnitt förra söndagen, och det verkade faktiskt sjukt bra! Vilken säsong är man inne på nu i Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2009 Jag såg säsong 1 av Sopranos, och jag tröttnade.. Jag.. jag vet inte vad jag gjorde för fel.. För jag måste gjort något fel? För höga förväntningar I guess.. 9.5 på imdb måste betyda något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2009 Såg ett avsnitt förra söndagen, och det verkade faktiskt sjukt bra! Vilken säsong är man inne på nu i Sverige? Ingen aning, jag tittar som en pirat. Sjukt rolig och bra serie overall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 7 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2009 Jag såg säsong 1 av Sopranos, och jag tröttnade.. Jag.. jag vet inte vad jag gjorde för fel.. För jag måste gjort något fel? För höga förväntningar I guess.. 9.5 på imdb måste betyda något.. What what what? Jag är inne på mitt åttonde avsnitt på första säsongen nu, och jag gillar den sjukt mycket! Jag sitter ju och tycker om Tony Soprano och tycker synd om honom samtidigt som jag kommer på mig själv med att han är med i Maffian och inte alls är så godhjärtad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 7 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2009 Ooh! Jag såg avsnitt ett, säsong tre av Skins dagen efter det sändes, men jag fastnade inte och gjorde misstaget att inte titta vidare. Nu fick jag lust att se igenom säsong tre igen och wowawiwa vad jag har fastnat. Visst, dem överreagerar som f-aaan (som KalleR bl.a nämnt), men det är ändå så jäkla underbart. Jag är sjukt kär i Skins, så jäkla bra! Det tråkiga är att jag inte kommer kunna hålla mig borta, såg fem första avsnitten i sträck i går och kommer se de sista fem i sträck i dag Håller med dig där. Har precis sett S3E2 och har redan fastnat för dom nya karaktärerna. Ska fortsätta se nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts