eXotic Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Har nyss kollat klart på Chuck och nu har jag ingenting att kolla på. Någon som kan komma med förslag? Vill gärna ha någon komedi. De serier jag redan har kollat på är: Chuck That 70's Show When I Met Your Mother Bones Weeds Scrubs It's Always Sunny in Philadelphia Hur kan du inte ha sett Friends? Se på Friends för fan. Jag håller själv på att se om alla säsonger för 158175891357981 gången ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Hur kan du inte ha sett Friends? Se på Friends för fan. Jag håller själv på att se om alla säsonger för 158175891357981 gången ungefär. Wörd på det! Could it be any better? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Wörd på det! Could it be any better? I know! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Seinfield och Macgyver! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Arrested Development - Helt ärligt bland det roligaste som visats på TV. Otroligt synd att det lades ner efter säsong 3... Hear hear! Gravt underskattad, och jag har aldrig haft så högkvalitativa skratt som när jag sett på AD. Utam möjligen Seinfeld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Minns när den serien gick på TV4 under namnet "Firma ruffel och bygg" och floppade totalt. Jag gillade den inte heller, men var antagligen för ung för att förstå humorn. Vilka andra serier kan ni likna den med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Äh, det är självklart inte Stella som är deras mor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 (redigerad) Scrubs S08E18. ..men framför allt: Redigerad 7 maj, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2009 Spooks är SÅ JÄVLA BRA! 8.6/10 på IMDB. Värt att checka in! Sjukt bra serie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 Scrubs S08E18. ..men framför allt: Det avsnittet var SÅ bra! Jag grät när JD gick igenom korridoren och träffade alla (nästan) som varit med i serien hittils för att sen se sin framtidsfantasi. Det var så vackert! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 (redigerad) Det avsnittet var SÅ bra! Jag grät när JD gick igenom korridoren och träffade alla (nästan) som varit med i serien hittils för att sen se sin framtidsfantasi. Det var så vackert! Samma här, sjukt fin scen! Men är det verkligen sista avsnittet för serien , eller "bara" slutet för JD ? Har läst både och på olika sidor. Redigerad 8 maj, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 Det är inte bestämt ännu, men det lutar mot en ny säsong utan Zach och Judy Reyes (Carla). Fint avslut på en medioker säsong, idiotiskt om de fortsätter mjölka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2009 Det är inte bestämt ännu, men det lutar mot en ny säsong utan Zach och Judy Reyes (Carla). Fint avslut på en medioker säsong, idiotiskt om de fortsätter mjölka. Bill Lawrence (han som skriver serien) kanske inte ens kommer att vara med, så, det lär suga om dom fortsätter. Jag läste nåt om att det kanske skulle koncentrera på dom nya internserna (hur skriver man det) och dom sa att det skulle bli nåt i stil med "Scrubs: The New Generation" om det blev nåt. Som att dom börjar om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Bill Lawrence (han som skriver serien) kanske inte ens kommer att vara med, så, det lär suga om dom fortsätter. Jag läste nåt om att det kanske skulle koncentrera på dom nya internserna (hur skriver man det) och dom sa att det skulle bli nåt i stil med "Scrubs: The New Generation" om det blev nåt. Som att dom börjar om.. Har hört det där med, vilket är en idiotisk idé. Vi alla kan nog hålla med om att Säsong 7 var en av dom sämre och hade Scrubs slutat med den säsongen så hade alla fans bara tyckt att, "fan vad dom skulle mjölka ut denna serien då", medans vi nu har en av dom bästa säsongs/serieavslutningar man kan få. Fick lite vibbar av That 70's Show, med deras serieavslutning. Så ska en serie sluta, det ska vara det bästa man kan få under en längre tid. Mys.. Om dom börjar med nytt så kommer iaf inte jag kolla då jag tycker hela den högen med skådespelare är tråkiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Har hört det där med, vilket är en idiotisk idé. Vi alla kan nog hålla med om att Säsong 7 var en av dom sämre och hade Scrubs slutat med den säsongen så hade alla fans bara tyckt att, "fan vad dom skulle mjölka ut denna serien då", medans vi nu har en av dom bästa säsongs/serieavslutningar man kan få. Fick lite vibbar av That 70's Show, med deras serieavslutning. Så ska en serie sluta, det ska vara det bästa man kan få under en längre tid. Mys.. Om dom börjar med nytt så kommer iaf inte jag kolla då jag tycker hela den högen med skådespelare är tråkiga. Vi hade iaf extrem tur att ABC plockade upp serien, så vi fick ett vettigt avslut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2009 Jag tycker om Carpoolers. Den är inte överdrivet roligt men ändå lite mysig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2009 Det är inte bestämt ännu, men det lutar mot en ny säsong utan Zach och Judy Reyes (Carla). Fint avslut på en medioker säsong, idiotiskt om de fortsätter mjölka. Har hört det där med, vilket är en idiotisk idé. Vi alla kan nog hålla med om att Säsong 7 var en av dom sämre och hade Scrubs slutat med den säsongen så hade alla fans bara tyckt att, "fan vad dom skulle mjölka ut denna serien då", medans vi nu har en av dom bästa säsongs/serieavslutningar man kan få. Fick lite vibbar av That 70's Show, med deras serieavslutning. Så ska en serie sluta, det ska vara det bästa man kan få under en längre tid. Mys.. Om dom börjar med nytt så kommer iaf inte jag kolla då jag tycker hela den högen med skådespelare är tråkiga. Instämmer till fullo. Perfekt avslutning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2009 Weeds' femte säsong drar igång igen 8 juni! Perfekt att ha en (1) serie att följa under sommaren, precis lagomt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 (redigerad) Men, var det det sista avsnittet av Scrubs? Jag trodde att det här var en del av hur Zach lämnar för gott, inte att han gjorde det Edit: Spoiler Redigerad 18 maj, 2009 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2009 Allt börjar på att ta slut. Do not like. Men, men. Mythbusters is still going strong! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts