Jump to content

Tråden om tv-serier

KalleR
 Share

Recommended Posts

Har nyss kollat klart på Chuck och nu har jag ingenting att kolla på. :whistling: Någon som kan komma med förslag? Vill gärna ha någon komedi.

De serier jag redan har kollat på är:

Chuck

That 70's Show

When I Met Your Mother

Bones

Weeds

Scrubs

It's Always Sunny in Philadelphia

Hur kan du inte ha sett Friends? Se på Friends för fan.

Jag håller själv på att se om alla säsonger för 158175891357981 gången ungefär. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det avsnittet var SÅ bra! Jag grät när

JD gick igenom korridoren och träffade alla (nästan) som varit med i serien hittils för att sen se sin framtidsfantasi. Det var så vackert!

Samma här, sjukt fin scen! icon12_714337_0.gif

Men är det verkligen

sista avsnittet för serien

, eller "bara"

slutet för JD

? Har läst både och på olika sidor.

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte bestämt ännu, men det lutar mot en ny säsong utan Zach och Judy Reyes (Carla). Fint avslut på en medioker säsong, idiotiskt om de fortsätter mjölka.

Bill Lawrence (han som skriver serien) kanske inte ens kommer att vara med, så, det lär suga om dom fortsätter. Jag läste nåt om att det kanske skulle koncentrera på dom nya internserna (hur skriver man det) och dom sa att det skulle bli nåt i stil med "Scrubs: The New Generation" om det blev nåt. Som att dom börjar om..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bill Lawrence (han som skriver serien) kanske inte ens kommer att vara med, så, det lär suga om dom fortsätter. Jag läste nåt om att det kanske skulle koncentrera på dom nya internserna (hur skriver man det) och dom sa att det skulle bli nåt i stil med "Scrubs: The New Generation" om det blev nåt. Som att dom börjar om..

Har hört det där med, vilket är en idiotisk idé.

Vi alla kan nog hålla med om att Säsong 7 var en av dom sämre och hade Scrubs slutat med den säsongen så hade alla fans bara tyckt att, "fan vad dom skulle mjölka ut denna serien då", medans vi nu har en av dom bästa säsongs/serieavslutningar man kan få.

Fick lite vibbar av That 70's Show, med deras serieavslutning. Så ska en serie sluta, det ska vara det bästa man kan få under en längre tid. Mys..

Om dom börjar med nytt så kommer iaf inte jag kolla då jag tycker hela den högen med skådespelare är tråkiga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi alla kan nog hålla med om att Säsong 7 var en av dom sämre och hade Scrubs slutat med den säsongen så hade alla fans bara tyckt att, "fan vad dom skulle mjölka ut denna serien då", medans vi nu har en av dom bästa säsongs/serieavslutningar man kan få.

Fick lite vibbar av That 70's Show, med deras serieavslutning. Så ska en serie sluta, det ska vara det bästa man kan få under en längre tid. Mys..

Om dom börjar med nytt så kommer iaf inte jag kolla då jag tycker hela den högen med skådespelare är tråkiga.

Vi hade iaf extrem tur att ABC plockade upp serien, så vi fick ett vettigt avslut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte bestämt ännu, men det lutar mot en ny säsong utan Zach och Judy Reyes (Carla). Fint avslut på en medioker säsong, idiotiskt om de fortsätter mjölka.

Instämmer till fullo. Perfekt avslutning. icon12_714337_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor