antepanteboy Skrivet 17 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2009 Japp! Då testar jag det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2009 Det ska jag också kolla in. It's Always Sunny In Philadelphia s01-s02 är på ingång med, hoppas att det är kul. Californication kan ta sig i brasan, förresten. Jag gillar det inte alls. Men ska väl se klart säsong ett för sakens skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 18 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2009 Såg precis klart Oz. Finns inte mycket att säga, HBO vet verkligen hur tv-serier ska produceras! Karaktärsmässigt finns det ingen serie som slår Oz, helt fantastiskt. Utan specialeffekter, uppjagande musik och överspelade scener så blir Oz ändå mer spännande än de flesta andra serier. Det finns vissa brister här och där, några storylines som lämnades för öppna osv. men overall har det varit grymt kul att se igenom alla sex säsonger. Nu tror jag ska kolla igenom en komediserie, troligtvis Seinfeld, innan jag ger mig på fler HBO-produktioner (Sopranos, Wire..). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 18 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2009 Har nyss sett Skins S1E1. Underbart bra, är redan fast i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Jag skulle vilja tipsa om Generation kill http://www.imdb.com/title/tt0995832/ Riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Jag skulle vilja tipsa om Generation kill http://www.imdb.com/title/tt0995832/ Riktigt bra! Mm, ska skaffa. Läst att den fått en massa beröm och läst en del recensioner av bl.a USA Today. Sedan är ju Skarsgård (Alexander) med, så man måste ju kika åtminstone! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2009 Tog mig kanske ett halvår men nu har jag sett Friends från s01e01 till s10e20. Det är först i efterhand med sista avsnittet och allt som man verkligen uppskattar vilken underbart bra serie Friends var. Sitcomens sitcom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2009 Är på S2E6 i Skins nu. Så fruktansvärt bra serie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2009 Sett första avsnittet av It's always sunny in Philadelphia nu. Riktigt skön stämning i den serien; sättet den är filmad på, musiken, att det inte är några burkskratt och så vidare.. Känns som att det här kommer arta sig riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Chuck är otroligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Chuck är otroligt bra. Åh, jag tänkte skriva om den serien för någon dag sen. Hur skön serie som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2009 (redigerad) Prison Break senaste sända i USA: Garvade som fan åt det här citatet på flashback: "Fox har väl nu insett vilket jävla grottmongo Linc framställs som, och tycker att det enda rätta är att adoptera bort honom ifrån den smarta delen av familjen, genom att säga att han inte tillhör dem." Det mindre roliga är väl att det faktiskt stämmer.. Blev lack som fan när Sara bara gick in på toan när Michaels morsa hade befriat sig själv, så sjukt dåligt på alla sätt och vis. För att inte tala om varför Sara uppenbarligen inte märkte när dörrstoppen åkte i golvet när hon stängd eigne dörren något innan, är hon döv eller? För att inte säga hur lätt den åkte ur, fastskruvad i väggen borde den vara svårare att få ur än så.. Hur som helst gillade jag ändå slutet på något sätt, kändes som en gnutta gammal PB-kvalitet i en annars rätt konstig soppa. Verkar floppa rätt hårt i USA också, måste erkänna att fredagar inte är optimalt. Glömde helt förra veckan och såg det först på måndagen tror jag, den här veckan var jag på tårna iallafall... http://www.tv.com/story/14083.html Redigerad 2 maj, 2009 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 (redigerad) Har någon sett Generation Kill? HBO-serie som ska visas på TV2... Var har man sett det förr? Redigerad 3 maj, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Har någon sett Generation Kill? HBO-serie som ska visas på TV2... Var har man sett det förr? Jag har sett det, riktigt härlig serie. väldigt mycket som BOB fast i irak tappning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Jag har sett det, riktigt härlig serie. väldigt mycket som BOB fast i irak tappning. Krig som krig eller vad man ska säga... Generation Kill baseras ju på boken med samma namn som skrevs under författarens period i Irak. Om jag minns rätt that is...nåja. Något sådant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Krig som krig eller vad man ska säga... Generation Kill baseras ju på boken med samma namn som skrevs under författarens period i Irak. Om jag minns rätt that is...nåja. Något sådant Menade att det är upplagt på samma sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 (redigerad) Har nyss kollat klart på Chuck och nu har jag ingenting att kolla på. Någon som kan komma med förslag? Vill gärna ha någon komedi. De serier jag redan har kollat på är: Chuck That 70's Show When I Met Your Mother Bones Weeds Scrubs It's Always Sunny in Philadelphia Redigerad 4 maj, 2009 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Har nyss kollat klart på Chuck och nu har jag ingenting att kolla på. Någon som kan komma med förslag? Vill gärna ha någon komedi. De serier jag redan har kollat på är: Chuck That 70's Show When I Met Your Mother Bones Weeds Scrubs It's Always Sunny in Philadelphia How I Met Your Mother är en bra serie har jag hört, du borde se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Har nyss kollat klart på Chuck och nu har jag ingenting att kolla på. Någon som kan komma med förslag? Vill gärna ha någon komedi. De serier jag redan har kollat på är: Chuck That 70's Show When I Met Your Mother Bones Weeds Scrubs It's Always Sunny in Philadelphia Arrested Development - Helt ärligt bland det roligaste som visats på TV. Otroligt synd att det lades ner efter säsong 3... The IT Crowd - Den bästa nördserien jag sett. Oerhört skön humor, detta klipp kanske säger dig något! Nackskott om man inte sett båda vid 65 imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 How I Met Your Mother är en bra serie har jag hört, du borde se den. Fuck you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts