Merkky Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 "Låten" som Brian "morrar" till i senaste avsnittet av Family Guy (S07E19), var kommer det i från? Är inte 11 senaste? Nya 24 förresten, MAGISKT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 "Låten" som Brian "morrar" till i senaste avsnittet av Family Guy (S07E19), var kommer det i från? Sanford and Son! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Sanford and Son! Tack som fan Kände igen det som fan och har inte skrattat så mycket på länge när Brian låg och morrade ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2009 Lost s05e11, episkt avsnitt..! Kate-historien var riktigt bra, när hon lämnade ifrån sig Kate så höll jag bokstavligt talat andan. Haha, sen var Hurleys tidsresar snack med Spökpojken jävligt roligt.! Men jävligt bra avsnitt, nu ser jag fram emot att se vad som händer med Locke och dom.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 5 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2009 The Shield är slut.. Underbar serie, de sista avsnitten var ta mig fan ruggigt pricksäkra, helt sjukt bra. Vill inte spoila slutet, för alla som vill se en grym polisserie borde se denna. Pallar inte att spoilertagga heller, nöjer mig med att konstatera att den är ruggigt skön. Se nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 Håller på att kolla på Weeds nu efter att TV6 lägger upp samtliga avsnitt på deras hemsida. Riktigt härlig serie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 FYI, för er som bryr er. Mythbusters säsong 7 har börjat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 It's always sun in philadelphia är utan tvekan den roligaste serie jag sett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 It's always sun in philadelphia är utan tvekan den roligaste serie jag sett! Åh, den är rolig. Brukar kolla på den om nätterna på TV:n. Borde kanske ta och dra hem det och kolla igenom säsongerna från första början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 Åh, den är rolig. Brukar kolla på den om nätterna på TV:n. Borde kanske ta och dra hem det och kolla igenom säsongerna från första början. Gört! Första säsongen är dock inte topclass, men du lär ha det i ryggen när du ser de andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 Har länge funderat på att börja se på det. Nu ska jag göra slag i saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 15 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2009 What's the difference between peanut butter and jam? How I Met Your Mother är fortfarande riktigt skoj. Men det är lite distraherande att både Lilly och Robin är gravida på riktigt men inte i serien. What's the difference? Really? ---- 24 S07E18: Say whaaaat! Tony din lilla filur, inte byta sida nu igen. Synd att han dödade Moss också, gillade honom mer och mer faktiskt. Lutar ju nästan åt att Tony måste dö nu, om det inte blir en tvist till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2009 What's the difference? Really? Googlade lite efter att jag hade sett programmet och fick fram svaret: "You can't peanut butter your dick up someone's ass " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2009 Googlade lite efter att jag hade sett programmet och fick fram svaret: "You can't peanut butter your dick up someone's ass " Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 Ah, blev så sugen på lite gammal Scrubs-humor! http://www.youtube.com/watch?v=O6G074zXPFI Tycker i övrigt att säsong åtta är rätt grå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2009 (redigerad) Tycker i övrigt att säsong åtta är rätt grå... Sant, men slutet i E15 är fan underbart... ... det vill säga från och med att Sch... Janitor och Lady gifter sig. Redigerad 17 april, 2009 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2009 Sant, men slutet i E15 är fan underbart... ... det vill säga från och med att Sch... Janitor och Lady gifter sig. Fan, trodde jag hade sett E15. Aja, får dra ner det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 17 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2009 Behöver en ny serie att plöja igenom. Gief tips! Är Skins någonting att titta på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 17 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2009 Behöver en ny serie att plöja igenom. Gief tips! Är Skins någonting att titta på? 30 Rock är kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2009 Behöver en ny serie att plöja igenom. Gief tips! Är Skins någonting att titta på? Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts