KvaddadPadda Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Tyckte Scrubs var ganska dåligt. Visst fanns det roliga delar men på det stora hela har säsongen börjat dala. Lost däremot, en klass för sig som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Ingen som vet var man kan köpa Just Shoot Me säsonger? Har tittat runt men hittar inga, om ni vet eller hittar av slump etc så hojta till Har blivit förtjust i den serien på sista tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Tyckte Scrubs var ganska dåligt. Visst fanns det roliga delar men på det stora hela har säsongen börjat dala. Hela säsong 8 går ju i en mycket seriösare ton än övriga säsonger, tycker det är bra faktiskt. (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Jo, jag tycker själv att S08 har varit riktigt bra, men dagens avsnitt (och något avsnitt före uppehållet) tilltalade mig inte riktigt. Fast det kommer ju sju avsnitt till så det ska nog vara lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2009 Någon som fortfarande kollar på Skins? S03E09 sitter jag och kollar på nu och en del karaktärer i serien är ju helt super! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2009 Någon som fortfarande kollar på Skins? S03E09 sitter jag och kollar på nu och en del karaktärer i serien är ju helt super! Ugh, började kolla och såg ~halva S01, sen glömdes det bort. Borde ta tag i den serien igen, den verkade bra! Ska börja se House också. Och Oz. Och The Office. Och.. GAAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2009 (redigerad) Någon som fortfarande kollar på Skins? S03E09 sitter jag och kollar på nu och en del karaktärer i serien är ju helt super! Ser s03ep08 medan vi pratar, fantastiskt bra serie. Jag var tveksam efter säsong två och de skulle börja om på ny kula, med nya karaktärer. Men kudos säger jag bara, den känns sjukt genomarbetad, och riktigt bra! Redigerad 23 mars, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2009 Jag gillar verkligen tredje säsongen av Skins, var riktigt besviken efter andra avsnittet (Cook är fortfarande skitråkig, sämsta karaktären IMO), men jag tog tag i det och sträcksåg 3-8 under en dag, och det ångrar jag inte. Satt uppe och tankade 9:an i torsdags natt och såg. Jag har redan kommit över Cassie, men nu börjar jag bli kär i Effy istället!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2009 Jag gillar verkligen tredje säsongen av Skins, var riktigt besviken efter andra avsnittet (Cook är fortfarande skitråkig, sämsta karaktären IMO), men jag tog tag i det och sträcksåg 3-8 under en dag, och det ångrar jag inte. Satt uppe och tankade 9:an i torsdags natt och såg. Jag har redan kommit över Cassie, men nu börjar jag bli kär i Effy istället!? Effy? Nae, jag sitter och ler som jag vet inte vad när Emily och Katie kommer in i bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Effy? Nae, jag sitter och ler som jag vet inte vad när Emily och Katie kommer in i bilden. Aye, men Emily är ju så mycket sötare än Katie. Själv har jag en crush på Naomi, hon är så... Åh, vacker (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 (redigerad) Aye, men Emily är ju så mycket sötare än Katie. Själv har jag en crush på Naomi, hon är så... Åh, vacker (: NEJNEJ, DET VAR NAOMI JAG MENADE, EMILY OCH NAOMI!! <33 Redigerad 24 mars, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Aye, men Emily är ju så mycket sötare än Katie. Själv har jag en crush på Naomi, hon är så... Åh, vacker (: Tr00 dat, Imoan är riktigt het. Hatkärlek på Emilys röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Tack taaaaaack kicken för tipset om Burn Notice. Miami, humor, fet action, MacGyverism... Vad mer kan man begära? Har sett två avsnitt och är helt såld. Good stuff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Tack taaaaaack kicken för tipset om Burn Notice. Miami, humor, fet action, MacGyverism... Vad mer kan man begära? Har sett två avsnitt och är helt såld. Good stuff. Naaaw, I love you too Srsly - du har två underbara säsonger framför dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Naaaw, I love you too Srsly - du har två underbara säsonger framför dig! Det slutar inte där, hoppas jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2009 Det slutar inte där, hoppas jag? Nädå, det är påskrivet för en tredje säsong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 (redigerad) Freaks and Geeks skitkul serie! hittills iaf Edit: eller, lite. Redigerad 27 mars, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2009 Så är det bara att vänta på Skins säsong 4 om jag förstod det rätt? Vad snabbt det gick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aggee Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 Freaks and Geeks skitkul serie! hittills iaf Edit: eller, lite. Bästa serien nånsin imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 "Låten" som Brian "morrar" till i senaste avsnittet av Family Guy (S07E19), var kommer det i från? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts