Jump to content

Tråden om tv-serier

KalleR
 Share

Recommended Posts

Någon som fortfarande kollar på Skins? S03E09 sitter jag och kollar på nu och en del karaktärer i serien är ju helt super! :P

Ugh, började kolla och såg ~halva S01, sen glömdes det bort. :>

Borde ta tag i den serien igen, den verkade bra! Ska börja se House också. Och Oz. Och The Office. Och.. GAAH!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som fortfarande kollar på Skins? S03E09 sitter jag och kollar på nu och en del karaktärer i serien är ju helt super! :>

Ser s03ep08 medan vi pratar, fantastiskt bra serie. Jag var tveksam efter säsong två och de skulle börja om på ny kula, med nya karaktärer. Men kudos säger jag bara, den känns sjukt genomarbetad, och riktigt bra!

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar verkligen tredje säsongen av Skins, var riktigt besviken efter andra avsnittet (Cook är fortfarande skitråkig, sämsta karaktären IMO), men jag tog tag i det och sträcksåg 3-8 under en dag, och det ångrar jag inte. Satt uppe och tankade 9:an i torsdags natt och såg.

Jag har redan kommit över Cassie, men nu börjar jag bli kär i Effy istället!?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar verkligen tredje säsongen av Skins, var riktigt besviken efter andra avsnittet (Cook är fortfarande skitråkig, sämsta karaktären IMO), men jag tog tag i det och sträcksåg 3-8 under en dag, och det ångrar jag inte. Satt uppe och tankade 9:an i torsdags natt och såg.

Jag har redan kommit över Cassie, men nu börjar jag bli kär i Effy istället!?

Effy? Nae, jag sitter och ler som jag vet inte vad när Emily och Katie kommer in i bilden. :P:>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor