kicken Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Har någon sett serien Burnt Notice? Har hört att den utspelar sig i Miami och ska tydligen ha vissa likheter med Miami Vice (serien) enligt många vilket gör att den blir än mer intressant! Burn Notice är faktiskt rätt nice! Har bara sett säsong ett, men du påminde mig om att jag får ta och se till att skaffa säsong två. Har dock inte sett Miami Vice, men jag tycker då Burn Notice är en heltjysst tv-serie. Den är inte superb och inte bäst, men den håller måttet, absolut. Lätt sevärd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Låter trevligt. Får ta och skaffa första säsongen. Miami Vice är en underbar serie där man får följa två knarkpolis kollegor som huvudsakligen jagar knarklangare och dylikt. Är inte alls så enformigt som det kanske kan låta. Det är ingen följetång, nästan alla delar är fristående. Gillar du Miami, 80-tal och GTA: Vice City (finns mååånga referenser till serien) så måste du bara se den! Miljöerna är bara för härliga. Skådespeleriet och ljudeffekterna är dock inte på toppnivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Mjaa, håller med lite. Har sett klart säsong 1 nu och jag tycker att de kunde ha brassat på med lite mer action. Det märks att det är en familjeserie. Dom kommer att krama ur mer action i säsong 3, det är alltid bra. Men som jag sa, det känns bara fånigt att blanda "hejjagkanflyttasakermedminahänderochondaorganisationerjagarmig" med "åhnej,jagfickutegångsförbud".. (spoilervarnade, är inte säker på hur mycket man får veta i säsong 1..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 (spoilervarnade, är inte säker på hur mycket man får veta i säsong 1..) Gaah, det borde du skrivit innan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Gaah, det borde du skrivit innan! Aouch, sorry.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Ah, var helt ovetande om att det fanns en säsong två av skrämmande bra Mad Men. Se introt, känn när trummorna kickar in, och säg att ni inte blir det minsta sugen på att se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 14 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2009 Ser spännande ut. Tack för tipset om The Shield igen förresten, har två avsnitt kvar av säsong 4 nu och även om kvaliteten kanske dalat något i omgångar så är det fortfarande riktigt bra. Rekommenderas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Har massa tjejkompisar som har alla Vännerboxar men var inte förrän i veckan som jag gjorde slag i saken och äntligen lånade en av dem. Började kolla igår, såg 8-9 avsnitt på raken. Ska bli kul att se 10 säsonger av det här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 (redigerad) Har massa tjejkompisar som har alla Vännerboxar men var inte förrän i veckan som jag gjorde slag i saken och äntligen lånade en av dem. Började kolla igår, såg 8-9 avsnitt på raken. Ska bli kul att se 10 säsonger av det här! Ojojoj, du har många skratt framför dig! --- Har för övrigt börjat om på HIMYM. Har glömt mycket ifrån de första säsongerna. En av de bästa scenerna är Halloweenfesten när Barney klätt ut sig till en av piloterna i Top Gun . http://www.youtube.com/watch?v=HcWHZ__VKkQ Redigerad 15 mars, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Såg precis klart första säsongen av Oz. Hur bra som helst, verkligen. Känns mer äkta, brutalt och mer verklighetstroget än t.ex. Prison Break. Kommer bli ett nöje att se de fem kvarvarande säsongerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2009 Såg precis klart första säsongen av Oz. Hur bra som helst, verkligen. Känns mer äkta, brutalt och mer verklighetstroget än t.ex. Prison Break. Kommer bli ett nöje att se de fem kvarvarande säsongerna. Oh, läste lite snabbt om serien. Den verkar bra! *ladda hem* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2009 (redigerad) Har massa tjejkompisar som har alla Vännerboxar men var inte förrän i veckan som jag gjorde slag i saken och äntligen lånade en av dem. Började kolla igår, såg 8-9 avsnitt på raken. Ska bli kul att se 10 säsonger av det här! Du menar, du har inte sett Vänner? Lyllos dig! Skulle göra bra mycket för att få se alla avsnitt för första gången igen! Redigerad 16 mars, 2009 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2009 Better Off Ted verkar intressant. Finns en tio minuter lång preview i den officiella Scrubs-gruppen på Facebook. Ska absolut kollas in imorgon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2009 Better Off Ted verkar intressant. Finns en tio minuter lång preview i den officiella Scrubs-gruppen på Facebook. Ska absolut kollas in imorgon! Haha, tack för tipset! http://www.youtube.com/watch?v=4Z2MjAcd3Ys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Okej, Skins blev ruskigt nice igen, längtar till fredag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2009 Angående Burn Notice! Ruskigt skön serie. Väldigt mycket McGyver över Michael Western. Sedan har dem lyckats göra något som de flesta serier misslyckas med, att göra säsong två bättre än säsong ett. Okej, visst blir serien enformig då och då, men Michael är en så jävla skön karaktär. Sedan innehåller det så mycket humor, trots att det är en seriös serie. Jag har skrattat i varenda avsnitt i säsong två och säsongsavslutningarna har varit guld värda i både ett och två. Rekommenderar! Kebab skulle gilla den <: Nu ska jag ta upp Skins (S03) där jag stannade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Någon som vet om man kan få tag i de nyaste episoderna (s03) av Skins i 720p? Ett enkelt ja- eller nej-svar bör inte ha något med warez att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Better Of Ted: Mja.. mjo. Jag ger den något avsnitt till för att se om den är värd att fortsätta se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Better Of Ted: Mja.. mjo. Jag ger den något avsnitt till för att se om den är värd att fortsätta se. Seconded. Måste säga att avsnittet kändes rätt klent för att vara en pilot. Scrubs var nice, förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2009 Seconded. Måste säga att avsnittet kändes rätt klent för att vara en pilot. Precis, det hade väl sina poänger, men inte något mer. Scrubs var nice, förresten. Seconded! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts