Jump to content

Tråden om tv-serier

KalleR
 Share

Recommended Posts

Hejsan, jag behöver tips om en ny TV-serie att plöja igenom. Även om det inte är en renodlad komediserie (fast det får det gärna vara) så måste den vara lättsam och framkalla i alla fall ett och annat skratt. Jag är verkligen inte kräsen när det gäller humor, så alla förslag är av intresse. Serier jag älskar är: Scrubs, Vänner, How I Met Your Mother, Entourage, That 70's Show.

Men det är väl egentligen något som är hyfsat likt Entourage (inte i story, men i sättet) som jag är ute efter. Några idéer? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hejsan, jag behöver tips om en ny TV-serie att plöja igenom. Även om det inte är en renodlad komediserie (fast det får det gärna vara) så måste den vara lättsam och framkalla i alla fall ett och annat skratt. Jag är verkligen inte kräsen när det gäller humor, så alla förslag är av intresse. Serier jag älskar är: Scrubs, Vänner, How I Met Your Mother, Entourage, That 70's Show.

Men det är väl egentligen något som är hyfsat likt Entourage (inte i story, men i sättet) som jag är ute efter. Några idéer? :P

My Name Is Earl? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är väl egentligen något som är hyfsat likt Entourage (inte i story, men i sättet) som jag är ute efter. Några idéer? :(

Hmm Californiacation kanske? Jag har bara sett första avsnittet iofs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Californiacation!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För 1-2 månader sen så började jag kolla på The Wire och just nu ligger jag på sista säsongen. Galet tung serie, jag skulle nog kunna säga att det är den bästa TV serien jag har sett utan att tveka allt för mycket. Jag känner ingen som inte har gillat den efter att ha börjat kolla på den, imdbs användare har gett den 9.7 i betyg, behövar jag säga mer? Är det någon annan än mig som ser eller har sett serien?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis, är dock jävligt lack. E11 kommer inte förens den 19 mars, och då även på en torsdag, så dom har typ en månads uppehåll och byter sändningstid! :wub:

Bah. Orka alla jävla uppehåll. :wub:

Och Prison Break drar väl inte igång med sitt sista avsnitt förrens i april eller något?

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För 1-2 månader sen så började jag kolla på The Wire och just nu ligger jag på sista säsongen. Galet tung serie, jag skulle nog kunna säga att det är den bästa TV serien jag har sett utan att tveka allt för mycket. Jag känner ingen som inte har gillat den efter att ha börjat kolla på den, imdbs användare har gett den 9.7 i betyg, behövar jag säga mer? Är det någon annan än mig som ser eller har sett serien?

Kollade ~3 avsnitt av The Wire och jag fastnade inte riktigt för serien, kan inte riktigt sätta fingret på vad det var som var felet.

Har börjat kolla på Dexter och det verkar väldigt lovande, mums!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor