eXotic Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 (redigerad) Följer/följt följande: Lost Prison Break Day Break Veronica Mars Heroes Håller på med 24 atm, har sett första säsongen och gillade den starkt, finns väl ingen anledning att sluta titta, finns det? Jag har för mig att första säsongen av 24 är jättebra, men att den sedan blir sämre. Den andra säsongen är tydligen duglig. Men det blir så tjatigt och långdraget. Redigerad 19 juli, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Första säsongen är den allra bästa. Älskar när dom ska ut och jaga Calderone i Bahamas, SÅ JÄVLA BÄST! Just det avsnittet är guld. Och det första "Calderone's Return"-avsnittet med argentinaren som försöker mörda Crockett . Och pilot-avsnittet såklart. Och avsnittet när Crockett & Tubbs låtsas vara smugglare och åker till Colombia. Är det stor skillnad mellan första och andra säsongen, tycker du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Vilken cliffhanger det var i slutet av S2 på Weeds. Kan knappt vänta till S3 kommer. Någon som vet det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Vilken cliffhanger det var i slutet av S2 på Weeds. Kan knappt vänta till S3 kommer. Någon som vet det? Testa att läsa två sidor bak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Testa att läsa två sidor bak. Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Såg på hela säsong 1 av Weeds som gick på TV3 igår. Mycket bra och rekommenderad serie. Visade dom hela säsongen på en dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Visade dom hela säsongen på en dag? Ett slags maraton från 23-tiden till 04.00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Just det avsnittet är guld. Och det första "Calderone's Return"-avsnittet med argentinaren som försöker mörda Crockett . Och pilot-avsnittet såklart. Och avsnittet när Crockett & Tubbs låtsas vara smugglare och åker till Colombia. Är det stor skillnad mellan första och andra säsongen, tycker du? Första Calderone avsnittet tycker jag också är riktigt bra, nej, vi kan nog ganska lätt konstatera att det nog inte finns ett svagt avsnitt under den första säsongen. Men om jag skulle få avgöra skillnaderna så skulle det nog vara så att 1:an känns mer klassisk framför allt. Men den känns också så fräsch och ny och det ska verkligen vara Miami och 80-tal, gillar sånt. 2:an har bättre toppar i avsnitten, men det finns också dom man vill skippa. Men 2:an har också bättre musik, skönare miljöer och ännu större 80-talskänsla. Vilken är din favoritsäsong annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Håller på med 24 atm, har sett första säsongen och gillade den starkt, finns väl ingen anledning att sluta titta, finns det? Nej, 24 är en riktigt grym serie ända fram till säsong 6. Jag vill gärna ha tips på serier jag kan börja följa då jag ska börja pendla nu till hösten så det skulle vara kul att ha något att glo på bussen. Gillar absolut inga serier som Vänner, Joey, Seinfieldt ja ni fattar. De serierna ni inte behöver tipsa mig om är iallafall; 24 Lost Prison Break Heroes House Family Guy American Dad The Simpsons My Name is Earl Mythbusters Men Weeds är något jag ska spana in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Nu när man inte går i skolan och då man inte är ute så kan man ju se endel bra program på TV. Det jag ser på nuförtiden är Reba MacGyver Fresh Prince 7th Heaven Brainiac Riktigt kul ibland om man inte har annat för sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 (redigerad) Första Calderone avsnittet tycker jag också är riktigt bra, nej, vi kan nog ganska lätt konstatera att det nog inte finns ett svagt avsnitt under den första säsongen. Agreed! Men om jag skulle få avgöra skillnaderna så skulle det nog vara så att 1:an känns mer klassisk framför allt. Men den känns också så fräsch och ny och det ska verkligen vara Miami och 80-tal, gillar sånt. 2:an har bättre toppar i avsnitten, men det finns också dom man vill skippa. Men 2:an har också bättre musik, skönare miljöer och ännu större 80-talskänsla. Vilken är din favoritsäsong annars? Okej. Jag såg som sagt nyss klart säsong 1, har bara sett några avsnitt från säsong 2, för ett bra tag sen. Kommer inte ihåg så mycket. 80-talskänslan och musiken är ju nästan det viktigaste i serien imo, så det låter bra! Ska nog beställa säsong 2 snart, såg att CDON reade ut den. Säsong 3.. what 'bout it? Har hört att kvalitén gick ner mycket i den säsongen. Mrs. Dumbom: Tycker du ska prova att se Scrubs. Tycker det är bra, inte så seriös serie, men man kan få sig ett gott skratt ibland, sköna karaktärer. Redigerad 19 juli, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Agreed! Okej. Jag såg som sagt nyss klart säsong 1, har bara sett några avsnitt från säsong 2, för ett bra tag sen. Kommer inte ihåg så mycket. 80-talskänslan och musiken är ju nästan det viktigaste i serien imo, så det låter bra! Ska nog beställa säsong 2 snart, såg att CDON reade ut den. Säsong 3.. what 'bout it? Har hört att kvalitén gick ner mycket i den säsongen. Mrs. Dumbom: Tycker du ska prova att se Scrubs. Tycker det är bra, inte så seriös serie, men man kan få sig ett gott skratt ibland, sköna karaktärer. Det var säsong 4 som kvalitèn gick ner, säs 1, 2 och 3 är inspelade nästan direkt efter varandra, så stämningen är typ den samma. Tycker jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Ett slags maraton från 23-tiden till 04.00. Det måste va väldigt lite avsnitt på en säsong då, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 (redigerad) Det måste va väldigt lite avsnitt på en säsong då, eller? I första säsongen av Weeds är det bara 10 avsnitt, i andra är det 12. Avsnitten är 30 minuter. Kiedis: Okaj. Spännande att höra vad GTApimpen säger. Redigerad 19 juli, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 The Simpsons marathon idag på 6:an! Från 15.10 till 21. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Har börjat kolla på Weeds. Såg de 2 första avsnitten på TV3. Ska se om det finns att ladda ner, hela säsong 1, orkar inte vänta en hel vecka innan de visar ett avsnitt till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2007 Har fått upp ögonen för Weeds nu. Ska kolla alla avsnitt imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 23 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2007 (redigerad) Nu är Weeds på ingång. Let's see om det är något att ha. Kanske jag har ett eget maraton i natt. Redigerad 23 juli, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Följer just nu: Lost The Simpsons American Dad Family Guy Kyle XY Weeds (*host* 2 avsnitt av säsong 3 redan ute *host*) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 (redigerad) Ingen som följer Hells Kitchen? grym serie, Gordon Ramsey är kung. *Edit* är det 22 avsnitt av säsong 2 i Prison Break? Redigerad 24 juli, 2007 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts