Kebab Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 Började kolla på Entourage idag. Skitbra, ju! Första säsongen sedd. Varför var det bara åtta avsnitt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 Första säsongen sedd. Varför var det bara åtta avsnitt? Det är bara runt 8-12 avsnitt i s.01-02-04 och 05. Säsong 3 har dock 23 avsnitt. Nästan bra tycker jag, så blir det inte utdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Första säsongen sedd. Varför var det bara åtta avsnitt? What!? Man får bara se två avsnitt åt gången! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 What!? Man får bara se två avsnitt åt gången! Skitsnack. Eller, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Skitsnack. Eller, va? Ja, men annars tar det ju slut efter tre dagar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Åh, jag gillade nya Skinsavsnittet. Cook är ju fu-in' mental. Men karaktärerna känns igenomtänkta, och jag tyckte Gareth i the Office var grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Åh, jag gillade nya Skinsavsnittet. Cook är ju fu-in' mental. Men karaktärerna känns igenomtänkta, och jag tyckte Gareth i the Office var grym. Handlingen var riktigt bra, men jag förstår inte varför de måste överdriva allt så djävluskt mycket. Cook dricker en 35:a vodka, typ 6 pints och 10 teqila-shots på en förmiddag för att senare på kvällen äta en påse tillsynes innehållande fem gram av en blandning av alla pulverdroger som finns + THC... Och en fet chocolate chip-tårta helt själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 (redigerad) Bara jag som tyckte att Scrubs e07 tappade kvalitet? Däremot var e08 bra! Nån som vet vad låten i slutet av e08 heter? Har googlat utan resultat. Redigerad 4 februari, 2009 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Bara jag som tyckte att Scrubs e07 tappade kvalitet? Däremot var e08 bra! Nån som vet vad låten i slutet av e08 heter? Har googlat utan resultat. "Don't Fear The Reaper" - Blue Oyster Cult (as performed by "The Worthless Peons") "Mr. Moon" - Kate Micucci "Carry On Wayward Son" - Kansas (as performed by "The Worthless Peons" and Kate Micucci) "F**k You" (cleaned up as "Screw You") - Garfunkel and Oates (as performed by Sam Lloyd and Kate Micucci) "Innocent" - Our Lady Peace Någon av de. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Scrub...#Season_8:_2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Är det någon som har koll på om det är några fler Heroes-säsonger planerade? Såg precis det nya avsnittet och det känns som att de skulle kunna knyta ihop serien med hyfsad värdighet med de här 13 avsnitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2009 Bara jag som tyckte att Scrubs e07 tappade kvalitet? Däremot var e08 bra! Nån som vet vad låten i slutet av e08 heter? Har googlat utan resultat. Our Lady Peace - Innocent Tänkte precis svara det. Our Lady Peace - Innocent är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2009 "Don't Fear The Reaper" - Blue Oyster Cult (as performed by "The Worthless Peons") "Mr. Moon" - Kate Micucci "Carry On Wayward Son" - Kansas (as performed by "The Worthless Peons" and Kate Micucci) "F**k You" (cleaned up as "Screw You") - Garfunkel and Oates (as performed by Sam Lloyd and Kate Micucci) "Innocent" - Our Lady Peace Någon av de. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Scrub...#Season_8:_2009 Tänkte precis svara det. Our Lady Peace - Innocent är det. Tack så mycket till er båda, verkligen. <3 Är det någon som har koll på om det är några fler Heroes-säsonger planerade? Såg precis det nya avsnittet och det känns som att de skulle kunna knyta ihop serien med hyfsad värdighet med de här 13 avsnitten. Jag tror att jag läst nånstans att det ska vara sista, men jag har ingenting att länka till. Men jag håller med dig, verkar som att det här skulle kunna bli en trevlig avslutning på serien.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Gillade s3e3 av skins mycket mer än s3e2! Hoppas vi får se mer av T-T-Thomas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2009 Jag har börjat titta på Oz. Jag gillar Oz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Senaste Family Guy var riktigt bra! Cool att Bonnie födde sitt barn! Hoppas hon är gravid igen i nästa avsnitt, för hon ska ju vara gravid, det är ju hennes grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Visst är nya säsongen av Scrubs lite.. "off"? Det kanske är för att jag är van vid att se fem-sex avsnitt i rad, men... Jag har inte fått samma känsla nu. Är inte How I Met Your Mother himla underskattat? Ingen jag känner kollar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Är inte How I Met Your Mother himla underskattat? Ingen jag känner kollar på det. De två första säsongerna är iaf toppenbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Visst är nya säsongen av Scrubs lite.. "off"? Det kanske är för att jag är van vid att se fem-sex avsnitt i rad, men... Jag har inte fått samma känsla nu. På något sätt, ja. Har sett om de första säsongerna (igen) och det känns lite som att åttan är en parodi på hela serien, på något sjukt sätt. Personerna känns inte lika genuina som tidgare, typ. Kan inte riktigt sätta fingret på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Är inte How I Met Your Mother himla underskattat? Ingen jag känner kollar på det. Hihi, jag har fått stora delar av min umgängekrets att gilla det. Inget nytt avsnitt förrens March 2nd dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Är inte How I Met Your Mother himla underskattat? Ingen jag känner kollar på det. Jo, tyvärr! Själv har jag kollat på det sedan Säsong 1 och som både Kvaddad och RavenE sa, så har man ju fått massa kompisar osv att kolla på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts