Jump to content

Tråden om tv-serier

KalleR
 Share

Recommended Posts

Åh, jag gillade nya Skinsavsnittet. Cook är ju fu-in' mental. Men karaktärerna känns igenomtänkta, och jag tyckte Gareth i the Office var grym.

Handlingen var riktigt bra, men jag förstår inte varför de måste överdriva allt så djävluskt mycket. Cook dricker en 35:a vodka, typ 6 pints och 10 teqila-shots på en förmiddag för att senare på kvällen äta en påse tillsynes innehållande fem gram av en blandning av alla pulverdroger som finns + THC... Och en fet chocolate chip-tårta helt själv...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara jag som tyckte att Scrubs e07 tappade kvalitet? Däremot var e08 bra! Nån som vet vad låten i slutet av e08 heter? Har googlat utan resultat.

Någon av de. :)

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Scrub...#Season_8:_2009

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon av de. :)

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Scrub...#Season_8:_2009

Tänkte precis svara det. :)

Our Lady Peace - Innocent är det.

Tack så mycket till er båda, verkligen. ^_^ <3

Är det någon som har koll på om det är några fler Heroes-säsonger planerade? Såg precis det nya avsnittet och det känns som att de skulle kunna knyta ihop serien med hyfsad värdighet med de här 13 avsnitten.

Jag tror att jag läst nånstans att det ska vara sista, men jag har ingenting att länka till. Men jag håller med dig, verkar som att det här skulle kunna bli en trevlig avslutning på serien.!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst är nya säsongen av Scrubs lite.. "off"? Det kanske är för att jag är van vid att se fem-sex avsnitt i rad, men... Jag har inte fått samma känsla nu. :rolleyes:

På något sätt, ja. Har sett om de första säsongerna (igen) och det känns lite som att åttan är en parodi på hela serien, på något sjukt sätt. Personerna känns inte lika genuina som tidgare, typ. Kan inte riktigt sätta fingret på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor