Jump to content

Tråden om tv-serier

KalleR
 Share

Recommended Posts

24 s07e06

WüNDERBAR! Hur fasen dom lyckas hålla liv i säsongen förvånar mig, toppklass!

Jag tror jag slutade kolla på 24 efter säsong fyra, men är det här den med barnsoldater, eller är jag ute och cyklar?

Jag tror att du har cyklat långt.. Eller, i 24: Redemption så handlade det om nån by i Afrika, där nån snubbe tog ungar och använde dom som soldater. Men säsong sju handlar inte om barnsoldater, den snubben är bara med och är bad guy. Inga barnsoldater än så länge iaf.
Ah, det var nog det jag tänkte på... Tack Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror jag slutade kolla på 24 efter säsong fyra, men är det här den med barnsoldater, eller är jag ute och cyklar?

Jag tror att du har cyklat långt.. Eller, i 24: Redemption så handlade det om nån by i Afrika, där nån snubbe tog ungar och använde dom som soldater. Men säsong sju handlar inte om barnsoldater, den snubben är bara med och är bad guy. Inga barnsoldater än så länge iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är snart klar med andra säsongen How I Met Your Mother och det är verkligen en skön serie. Lite That '70s Show-stuk över det, skön serie att slå på när man är trött och inte behöver hänga med så mycket, gillar't.

Har fått hem alla sex säsonger av Oz, och jag vet knappt vad det handlar om. Någon får gärna informera mig om vad jag har framför mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är snart klar med andra säsongen How I Met Your Mother och det är verkligen en skön serie. Lite That '70s Show-stuk över det, skön serie att slå på när man är trött och inte behöver hänga med så mycket, gillar't.

Har fått hem alla sex säsonger av Oz, och jag vet knappt vad det handlar om. Någon får gärna informera mig om vad jag har framför mig.

Oz är en fängelseserie, handlar nog inte om något speciellt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller på att se igenom säsong ett av 24 och det är riktigt, riktigt, riktigt bra. Man har verkligen glömt en hel del och trots att det var hela åtta år sedan man såg första säsongen sist så kommer man ihåg vissa scener och wow, vilka flashbacks man får! Helt sjukt! Vilka annorlunda miljöer och bara det att CTU-kvarteret ser HELT annorlunda ut är sådant som man gillar så otroligt mycket. Jack är ju också helt annorlunda och Tony i säsong ett är verkligen (L).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor