Lajnux Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Efter att ha sett Skins igår på TV:n så kände jag ett väldigt stort sug av att skynda mig hem från skolan för jag visste att där hemma låg en säsong med Skins och bara väntade på att bli använd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 24 s07e06 WüNDERBAR! Hur fasen dom lyckas hålla liv i säsongen förvånar mig, toppklass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 (redigerad) 24 s07e06 WüNDERBAR! Hur fasen dom lyckas hålla liv i säsongen förvånar mig, toppklass! Jag tror jag slutade kolla på 24 efter säsong fyra, men är det här den med barnsoldater, eller är jag ute och cyklar? Jag tror att du har cyklat långt.. Eller, i 24: Redemption så handlade det om nån by i Afrika, där nån snubbe tog ungar och använde dom som soldater. Men säsong sju handlar inte om barnsoldater, den snubben är bara med och är bad guy. Inga barnsoldater än så länge iaf.Ah, det var nog det jag tänkte på... Tack Redigerad 27 januari, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Jag tror jag slutade kolla på 24 efter säsong fyra, men är det här den med barnsoldater, eller är jag ute och cyklar? Jag tror att du har cyklat långt.. Eller, i 24: Redemption så handlade det om nån by i Afrika, där nån snubbe tog ungar och använde dom som soldater. Men säsong sju handlar inte om barnsoldater, den snubben är bara med och är bad guy. Inga barnsoldater än så länge iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Scrubs S08E06: Wow, blir kul att se hur Dr. Cox klarar jobbet som den nya chefen ! Åh, just ja : Scrubs S08E05: Dr. Cox: " You: Bad doctors, Me: Good doctor, You: Follow! " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Inget How I Met Your Mother denna veckan! Bara jag som tycker att My Name is Earl spårat ut på 2 senaste episoderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Blev nyss klar med s1 med Skins, gillar verkligen serien! Tvåan är på ingång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Varken How I Met Your Mother eller My Name Is Earl denna veckan. Någon som vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Är snart klar med andra säsongen How I Met Your Mother och det är verkligen en skön serie. Lite That '70s Show-stuk över det, skön serie att slå på när man är trött och inte behöver hänga med så mycket, gillar't. Har fått hem alla sex säsonger av Oz, och jag vet knappt vad det handlar om. Någon får gärna informera mig om vad jag har framför mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Är snart klar med andra säsongen How I Met Your Mother och det är verkligen en skön serie. Lite That '70s Show-stuk över det, skön serie att slå på när man är trött och inte behöver hänga med så mycket, gillar't. Har fått hem alla sex säsonger av Oz, och jag vet knappt vad det handlar om. Någon får gärna informera mig om vad jag har framför mig. Oz är en fängelseserie, handlar nog inte om något speciellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Oz är en fängelseserie, handlar nog inte om något speciellt. Så mycket har jag förstått, jag var lite otydlig. Menade mer egna uppfattningar, om den verkligen är värd att se osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Så mycket har jag förstått, jag var lite otydlig. Menade mer egna uppfattningar, om den verkligen är värd att se osv. Aha.. aa men jag har bara sett typ 5 avsnitt. Är ganska okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2009 Kollade nyss klart på sista avsnittet av Skins. Jäklar vad känsloladdat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Jag håller på att se igenom säsong ett av 24 och det är riktigt, riktigt, riktigt bra. Man har verkligen glömt en hel del och trots att det var hela åtta år sedan man såg första säsongen sist så kommer man ihåg vissa scener och wow, vilka flashbacks man får! Helt sjukt! Vilka annorlunda miljöer och bara det att CTU-kvarteret ser HELT annorlunda ut är sådant som man gillar så otroligt mycket. Jack är ju också helt annorlunda och Tony i säsong ett är verkligen (L). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2009 Har börjat titta på Generation Kill. Bra skit, men inte riktigt lika bra som Band of Brothers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 lol, här sitter man ont anande och RSS'en plockar ner S03E14 av Heroes. Man tackar ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 Började kolla på Entourage idag. Skitbra, ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 lol, här sitter man ont anande och RSS'en plockar ner S03E14 av Heroes. Man tackar ja! Du har inte hittat e15? Skulle ju vara ett dubbel enligt imdb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 Du har inte hittat e15? Skulle ju vara ett dubbel enligt imdb. Inte enligt TV.com eller Wikipedia, IMDB kan man inte alltid lita på när det gäller serier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2009 Känner mig tveksam till andra episoden i Skins... tråkiga karaktärer, lite väl Skinsöverdrivet och... ah. Jag får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts