Jump to content

Tråden om tv-serier

KalleR
 Share

Recommended Posts

EXTREMSPOILERFRÅGA:

Kommer LOST och Fringes storylines flyta samman? Jag såg lite kort på tysk TV igår och när de visade reklam för sista avsnitten av LOST (jag började först skrika och hålla för öronen men gav mig sen)så såg man den svarta killen och tjejen från Fringe i slutet där de sa "take them away" eller något sånt. Det skulle inte förvåna mig alls, det är ju Abrahams vi snackar om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EXTREMSPOILERFRÅGA:

Kommer LOST och Fringes storylines flyta samman? Jag såg lite kort på tysk TV igår och när de visade reklam för sista avsnitten av LOST (jag började först skrika och hålla för öronen men gav mig sen)så såg man den svarta killen och tjejen från Fringe i slutet där de sa "take them away" eller något sånt. Det skulle inte förvåna mig alls, det är ju Abrahams vi snackar om.

Den svarta killen, Lance Reddick eller Agent Phillip Broyles, har ju en roll i LOST också så skulle inte förvåna mig men jag hoppas verkligen inte det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det någon här som följer Gossip Girl? Är det en sevärd serie? Är den lik O.C? Vad handlar den om i korta drag?

Ja. Oh ja - iallafall säsong ett, tvåan var lite mer av en besvikelse. Den är lik på så sätt att båda handlar om priviligierade ungdomar, kärlek mellan dem, och deras problem. Till viss del även deras föräldrar. Se några avsnitt, du kommer fastna! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EXTREMSPOILERFRÅGA:

Handlar spoilern om Lost i allmänhet eller de två avsnitten som precis kommit?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Whats up med den skumma 24 datummärkningen på imdb? Och vars är nya avsnittet? Kom det igår eller ikväll?

Ingen aning @ imdb's fuckade datumering, däremot är det alltid måndag (tidig tisdag för oss) som gäller för 24, och kommer göra så varje vecka tills det är över. Gillar att de anstränger sig för att köra det utan uppehåll, även om det betydde ett sabbatsår.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske gamla nyheter för vissa, men såg detta igår när jag skulle kolla när Family Guy drar igång igen på Wikipedia. Längtar som fan :)

The season is scheduled to end with the episode "Something, Something, Something, Dark Side", a parody of Star Wars Episode V: The Empire Strikes Back.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen aning @ imdb's fuckade datumering, däremot är det alltid måndag (tidig tisdag för oss) som gäller för 24, och kommer göra så varje vecka tills det är över. Gillar att de anstränger sig för att köra det utan uppehåll, även om det betydde ett sabbatsår.. :)

Trodde att det var söndag.. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor