P-C Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 EXTREMSPOILERFRÅGA: Kommer LOST och Fringes storylines flyta samman? Jag såg lite kort på tysk TV igår och när de visade reklam för sista avsnitten av LOST (jag började först skrika och hålla för öronen men gav mig sen)så såg man den svarta killen och tjejen från Fringe i slutet där de sa "take them away" eller något sånt. Det skulle inte förvåna mig alls, det är ju Abrahams vi snackar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 (redigerad) Bara jag som brukar spara alla serier tills fredagarna? Då har man nåt att se fram emot. F.ö. håller jag på att plöja igenom Seinfeld just nu. Föräldrarna har köpt alla säsonger på DVD. Redigerad 22 januari, 2009 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 EXTREMSPOILERFRÅGA: Kommer LOST och Fringes storylines flyta samman? Jag såg lite kort på tysk TV igår och när de visade reklam för sista avsnitten av LOST (jag började först skrika och hålla för öronen men gav mig sen)så såg man den svarta killen och tjejen från Fringe i slutet där de sa "take them away" eller något sånt. Det skulle inte förvåna mig alls, det är ju Abrahams vi snackar om. Den svarta killen, Lance Reddick eller Agent Phillip Broyles, har ju en roll i LOST också så skulle inte förvåna mig men jag hoppas verkligen inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Är det någon här som följer Gossip Girl? Är det en sevärd serie? Är den lik O.C? Vad handlar den om i korta drag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Är det någon här som följer Gossip Girl? Är det en sevärd serie? Är den lik O.C? Vad handlar den om i korta drag? Ja. Oh ja - iallafall säsong ett, tvåan var lite mer av en besvikelse. Den är lik på så sätt att båda handlar om priviligierade ungdomar, kärlek mellan dem, och deras problem. Till viss del även deras föräldrar. Se några avsnitt, du kommer fastna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 EXTREMSPOILERFRÅGA: Kommer LOST och Fringes storylines flyta samman? Jag såg lite kort på tysk TV igår och när de visade reklam för sista avsnitten av LOST (jag började först skrika och hålla för öronen men gav mig sen)så såg man den svarta killen och tjejen från Fringe i slutet där de sa "take them away" eller något sånt. Det skulle inte förvåna mig alls, det är ju Abrahams vi snackar om. Handlar spoilern om Lost i allmänhet eller de två avsnitten som precis kommit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Nix, verkar som att dom kör 2 avsnitt/vecka, ledig veckan efter, sen 2 nya osv. Fast det var väl bara ett avsnitt förra veckan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Fast det var väl bara ett avsnitt förra veckan? Nix, två stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Nix, två stycken. Jaha, där ser man, hade missat det helt och hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Kyle.XY.S03E01 Äntligen! Trodde aldrig att S3 skulle komma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cojones Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Vad tycker ni om nya Skins? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Kyle.XY.S03E01 Äntligen! Trodde aldrig att S3 skulle komma du vet att e2 är ute va?^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 du vet att e2 är ute va?^^ Nu vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Vad tycker ni om nya Skins? Åh shit. Såg precis klart det, och insåg hur bra serien egentligen är. OC, Gossip Girl m.m. bleknar i jämförelse. Lovely! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 januari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Skins alltså(3x1). Fy fan! Jag skrattade till och med högt någon gång, inte ofta det händer när man är själv. Men det blev lite väl överdrivet ibland också, antar att det lugnar sig lite in i säsongen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 (redigerad) Har sett första avsnittet av Skins nu. Jag är såld. <3 Nu blir det en helkväll med första säsongen. I like boats... they go places. Redigerad 25 januari, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Whats up med den skumma 24 datummärkningen på imdb? Och vars är nya avsnittet? Kom det igår eller ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Whats up med den skumma 24 datummärkningen på imdb? Och vars är nya avsnittet? Kom det igår eller ikväll? Ingen aning @ imdb's fuckade datumering, däremot är det alltid måndag (tidig tisdag för oss) som gäller för 24, och kommer göra så varje vecka tills det är över. Gillar att de anstränger sig för att köra det utan uppehåll, även om det betydde ett sabbatsår.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Kanske gamla nyheter för vissa, men såg detta igår när jag skulle kolla när Family Guy drar igång igen på Wikipedia. Längtar som fan The season is scheduled to end with the episode "Something, Something, Something, Dark Side", a parody of Star Wars Episode V: The Empire Strikes Back. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Ingen aning @ imdb's fuckade datumering, däremot är det alltid måndag (tidig tisdag för oss) som gäller för 24, och kommer göra så varje vecka tills det är över. Gillar att de anstränger sig för att köra det utan uppehåll, även om det betydde ett sabbatsår.. Trodde att det var söndag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts