FerkurZ Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Det här är lätt bästa How I Met Your Mother-klippet. Vad handlar det om? How I Met Your Mother alltså inte jutt-klippet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 Vet inte om det redan sagts, men Skins börjar igen 22/1 (tredje säsongen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 Som vissa andra är även jag sjukt 24-sugen efter att sett säsong sju. Jag tänker inte kolla igenom alla säsonger, men blir gärna påmind hur bra S01 och 02 var så antagligen åker dem säsongerna ner snart. En annan serie som jag funderar att börja se på är Burn Notice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 16 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 Scrubs har börjat bra måste jag säga, men jag trodde att Courtney Cox skulle vara kvar längre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Såg precis klart Twin Peaks. Fantastisk serie, många säger att andra säsongen tappar alldeles för mycket, jag tycker den var storslagen rakt igenom, även om första säsongen var klart bäst. Som vanligt när man har nött en tv-serie känns det lite trist att det inte finns mer material att se, nu kändes det extra tråkigt eftersom slutet var en enda stor cliffhanger. Fan att inte tv-bolaget lät Mark Frost och David Lynch göra en tredje säsong, på extramaterialet lät det som att de hade en bra plan för att knyta ihop säcken. Nu ska jag se fyra säsonger How I Met Your Mother, sen blir det... The O.C. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 jag tycker den var storslagen rakt igenom Men noooo, i andra säsongen är det massor av avsnitt man bara vill göra facepalm på, massa sidostorys och tramsiga scener. Vissa avsnitt är inte ens regisserade av Lynch, i vissa märker man att de helt bytt foto (helt plötsligt börjar de med inzoomade ansikten och massa lustiga vinklar). Historien med James och hans vistelse hos det där paret kunde de strukit helt... Jag skulle inte säga att den tappar i andra säsongen, men den gick i vågor! Sista avsnittet är helt freakish och sista scenen i sista avsnitt på sista säsongen är såååååå fruktansvärt (bra), om jag hade fått den spoilern i förväg hade jag inte varit glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Scrubs verkar köra dubbelavsnitt veckan efter veckan som kommer efter veckan som kommer nu också iallafall. (källa) Snack om en eventuell säsong 9 också, verkar inte helt omöjligt men det hänger på framtidens tittarsiffror samt om de kommer på något bra koncept. Jag är skeptisk. (nyhet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Är det någon som har tittat på serien "Rome"? Bra/dålig? Historiskt korrekt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Är det någon som har tittat på serien "Rome"? Bra/dålig? Historiskt korrekt?? Ganska bra men obskyrt mycket sex. Det är en hel del våld men det är ingen actionserie som man kanske kan tro, krigsscenerna är lågbudget. Skådespelarna halvbra. Riktigt snygga miljöer och sen är antikens rom väldigt intressant tycker jag. Rätt så sevärd är den iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Men noooo, i andra säsongen är det massor av avsnitt man bara vill göra facepalm på, massa sidostorys och tramsiga scener. Vissa avsnitt är inte ens regisserade av Lynch, i vissa märker man att de helt bytt foto (helt plötsligt börjar de med inzoomade ansikten och massa lustiga vinklar). Historien med James och hans vistelse hos det där paret kunde de strukit helt... Jag skulle inte säga att den tappar i andra säsongen, men den gick i vågor! Sista avsnittet är helt freakish och sista scenen i sista avsnitt på sista säsongen är såååååå fruktansvärt (bra), om jag hade fått den spoilern i förväg hade jag inte varit glad. Jo, säger inte att det var perfektion men medan jag hört många som helt dissar andra säsongen tycker jag den är perhört bra. Just James-grejen var rätt tråkig (och Nadine som världens starkaste kvinna), men mystiken och den där underfundiga humorn fanns där hela tiden tycker jag. Jag tyckte Ben Horne som general under inbördeskriget var helfestligt t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Ganska bra men obskyrt mycket sex. Det är en hel del våld men det är ingen actionserie som man kanske kan tro, krigsscenerna är lågbudget. Skådespelarna halvbra. Riktigt snygga miljöer och sen är antikens rom väldigt intressant tycker jag. Rätt så sevärd är den iaf. Sexet - tillför det något? Eller är det bara där för att locka tittare? Är det fånigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2009 Sexet - tillför det något? Eller är det bara där för att locka tittare? Är det fånigt? Mest för att locka tittare tror jag, men det kanske var extra mycket sex på den tiden... @Kvaddad: Juste Nadine-grejen, det var det sämsta i hela serien.. Men inbördeskrigspsykosen ägde. Ben Horn var alltid en av favvokaraktärerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Såg en jävla massa avsnitt Degrassi Junior High igår, fantastisk 80-talskänsla med humoristiska etikdilemman som uppdagas i episoderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 20 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2009 Såg en jävla massa avsnitt Degrassi Junior High igår, fantastisk 80-talskänsla med humoristiska etikdilemman som uppdagas i episoderna. ÅÅÅH, Degrassi <3 Sjukt trevlig serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Fringe kom igång nu igen! Har det hemma, ses runt fem, återkommer med svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 (redigerad) Fringe kom igång nu igen! Har det hemma, ses runt fem, återkommer med svar. YESSS - Olivia Dunham<33333 E11 tillgängligt. Ska se snart! Redigerad 21 januari, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Family Guy börjar igen den 15 februari om man ska tro det här. Äntligen, S07 har överdrivet bra hittils. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 21 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2009 Fastnat för serien Instant Star. Dock är serien svår att få tag på, och den är i mycket kass kvalite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Inget Scrubs den här veckan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 Inget Scrubs den här veckan? Nix, verkar som att dom kör 2 avsnitt/vecka, ledig veckan efter, sen 2 nya osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts