Arman Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Hör upp! Det är nu officiellt att "Prison Break" läggs ner. De kommer att fortsätta sända de avsnitt som är kvar, men sen är det slut. Ingen säsong 5 alltså. Jag orkar inte lägga till nån källa, så ni får helt enkelt lita på gamla Arman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Hör upp! Det är nu officiellt att "Prison Break" läggs ner. De kommer att fortsätta sända de avsnitt som är kvar, men sen är det slut. Ingen säsong 5 alltså. Jag orkar inte lägga till nån källa, så ni får helt enkelt lita på gamla Arman. Jag hoppas du har fel.. Men ändå inte. Man vill ju inte att Prison Break ska bli som Lost och komma med säsong efter säsong, efter säsong. Men så vill man ju inte säga hej då till fängelsegänget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Stämmer jävligt bra. De sista avsnitten sänds först i april (wtf? hur många är det förresten?), och dessutom på fredagar.. Källa: http://www.prisonbreakmanhunt.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Två nya scrubsavsnitt! Sjukt sköna! ..like the time you said we could be sexbuddies *tadaaa* Skrattade för mig själv i det tomma rummet.! Och jag tycker att det är bra att Prison Break läggs ner. Då kan dom avsluta serien med någon värdighet iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Två nya scrubsavsnitt! Sjukt sköna! Zomg, they are back together again . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Jag fick sug av high school-drama för några dagar sen så nu har jag sett E 01-12 av 90210, lite krystat och stereotypt men det funkar. Heta brudar och glassiga miljöer mår man ju sällan dåligt av att frossa i. Det är lite som Gr33k förutom att den serien verkligen sög röv, detta är hyfsat sevärt. Några av karaktärerna, de ska föreställa 15-16 år Se OC istället, där är 25-åringarna i alla fall 16-17! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Zomg, they are back together again . Yeah. Undrar hur det kommer att spela ut sig nu, om det kommer att bli trubbel eller om det kommer att flyta på för dom eller inte! Dom kommer nästan med garanti att göra slut igen iaf! Speciellt om dom ska göra fler säsonger utan Zach. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 (redigerad) Yeah. Undrar hur det kommer att spela ut sig nu, om det kommer att bli trubbel eller om det kommer att flyta på för dom eller inte! Dom kommer nästan med garanti att göra slut igen iaf! Speciellt om dom ska göra fler säsonger utan Zach. Tänkte på det jag också. Det lär inte hålla så länge eftersom det är sista säsongen med Zach . Men aww, dom passar så bra ihop . Edit: Eller så slutar dom med serien efter den här säsongen? Så knyts det liksom ihop med JD och Elliot ! Redigerad 14 januari, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Tänkte på det jag också. Det lär inte hålla så länge eftersom det är sista säsongen med Zach . Men aww, dom passar så bra ihop . Edit: Eller så slutar dom med serien efter den här säsongen? Så knyts det liksom ihop med JD och Elliot ! Det är ju ett alternativ! Det enda jag oroar mig för är att jag har läst nånstans att skaparna skrev kontrakt på tre säsonger till, men jag är inte säker.! Men det vore ett bra slut, nästan lite som Ross och Rachel, dom hör ihop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Men det vore ett bra slut, nästan lite som Ross och Rachel, dom hör ihop! Haha, precis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Kommer det alltid att vara dubbelavsnitt av Scrubs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Kommer det alltid att vara dubbelavsnitt av Scrubs? I hope so! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Nästa vecka kommer det inte några avsnitt alls, men veckan därpå är det dubbelavsnitt igen. Det kanske är så det kommer att se ut; en veckas uppehåll, två avsnitt, en veckas uppehåll... etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Se OC istället, där är 25-åringarna i alla fall 16-17! Juste, hade glömt bort om den serien. Ska tanka alla avsnitt nästa gång jag blir desperat. Följer Scrubs och 24 nu också. Måste kolla på gamla säsongen parallellt med 24 S07 eftersom det är så spännande men den senaste är helt klart vassast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Nästa vecka kommer det inte några avsnitt alls, men veckan därpå är det dubbelavsnitt igen. Det kanske är så det kommer att se ut; en veckas uppehåll, två avsnitt, en veckas uppehåll... etc. Har du någon källa på det? Bara undrar, för det enda jag hittat angående tider är på TvTorrents, och de påstår att det är dubbelavsnitt igen nästa vecka. Är så sjukt 24-sugen nu också, så s05e01 är nere vilken minut som helst nu, tror det är den jag kommer ihåg minst av för tillfället. Scrubs ägde också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Har du någon källa på det? Bara undrar, för det enda jag hittat angående tider är på TvTorrents, och de påstår att det är dubbelavsnitt igen nästa vecka. http://www.abcmedianet.com/web/dnr/dispDNR.aspx?id=011209_04 http://www.abcmedianet.com/web/dnr/dispDNR.aspx?id=011209_05 SCRUBS (1/27-2) Editors note: this episode was originally scheduled for Jan. 20. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Kollar som jag nämnde tidigare på 24, 6:e säsongen nu, och har fallit lite för Jack Bauer är jag rädd. "Send in the interrogation package" säger han i scenen när han förhör sin brorsa som är fastbunden i en stol och en FBI-agent hämtar en aluminiumportfölj ur en svart Escalade medan hans farsa kollar på. Ahhh this is stuff... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Det här är lätt bästa How I Met Your Mother-klippet. [youtube-old]HcWHZ__VKkQ[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Det här är lätt bästa How I Met Your Mother-klippet. [youtube-old]HcWHZ__VKkQ[/youtube-old] Topp 5 iallafall Senaste avsnittet var ganksa bra faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts