Jump to content

Tråden om tv-serier

KalleR
 Share

Recommended Posts

Hör upp!

Det är nu officiellt att "Prison Break" läggs ner. De kommer att fortsätta sända de avsnitt som är kvar, men sen är det slut. Ingen säsong 5 alltså. Jag orkar inte lägga till nån källa, så ni får helt enkelt lita på gamla Arman.

Jag hoppas du har fel.. Men ändå inte.

Man vill ju inte att Prison Break ska bli som Lost och komma med säsong efter säsong, efter säsong.

Men så vill man ju inte säga hej då till fängelsegänget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick sug av high school-drama för några dagar sen så nu har jag sett E 01-12 av 90210, lite krystat och stereotypt men det funkar. Heta brudar och glassiga miljöer mår man ju sällan dåligt av att frossa i. Det är lite som Gr33k förutom att den serien verkligen sög röv, detta är hyfsat sevärt.

Några av karaktärerna, de ska föreställa 15-16 år :D

Se OC istället, där är 25-åringarna i alla fall 16-17!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yeah. :D

Undrar hur det kommer att spela ut sig nu, om det kommer att bli trubbel eller om det kommer att flyta på för dom eller inte! Dom kommer nästan med garanti att göra slut igen iaf! Speciellt om dom ska göra fler säsonger utan Zach.

Tänkte på det jag också. Det lär inte

hålla så länge eftersom det är sista säsongen med Zach

. ;)

Men aww,

dom passar så bra ihop

. :)

Edit: Eller så

slutar dom med serien efter den här säsongen? Så knyts det liksom ihop med JD och Elliot

!

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte på det jag också. Det lär inte

hålla så länge eftersom det är sista säsongen med Zach

. :)

Men aww,

dom passar så bra ihop

. :D

Edit: Eller så

slutar dom med serien efter den här säsongen? Så knyts det liksom ihop med JD och Elliot

!

Det är ju ett alternativ!

Det enda jag oroar mig för är att jag har läst nånstans att skaparna skrev kontrakt på tre säsonger till, men jag är inte säker.! Men det vore ett bra slut, nästan lite som Ross och Rachel, dom hör ihop!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Se OC istället, där är 25-åringarna i alla fall 16-17!

Juste, hade glömt bort om den serien. Ska tanka alla avsnitt nästa gång jag blir desperat.

Följer Scrubs och 24 nu också. Måste kolla på gamla säsongen parallellt med 24 S07 eftersom det är så spännande men den senaste är helt klart vassast.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nästa vecka kommer det inte några avsnitt alls, men veckan därpå är det dubbelavsnitt igen. Det kanske är så det kommer att se ut; en veckas uppehåll, två avsnitt, en veckas uppehåll... etc.

Har du någon källa på det? Bara undrar, för det enda jag hittat angående tider är på TvTorrents, och de påstår att det är dubbelavsnitt igen nästa vecka.

Är så sjukt 24-sugen nu också, så s05e01 är nere vilken minut som helst nu, tror det är den jag kommer ihåg minst av för tillfället. :D

Scrubs ägde också!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du någon källa på det? Bara undrar, för det enda jag hittat angående tider är på TvTorrents, och de påstår att det är dubbelavsnitt igen nästa vecka.

http://www.abcmedianet.com/web/dnr/dispDNR.aspx?id=011209_04

http://www.abcmedianet.com/web/dnr/dispDNR.aspx?id=011209_05

SCRUBS (1/27-2)

Editors note: this episode was originally scheduled for Jan. 20.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kollar som jag nämnde tidigare på 24, 6:e säsongen nu, och har fallit lite för Jack Bauer är jag rädd.

"Send in the interrogation package" säger han i scenen när han förhör sin brorsa som är fastbunden i en stol och en FBI-agent hämtar en aluminiumportfölj ur en svart Escalade medan hans farsa kollar på. Ahhh this is stuff...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor