Jump to content

Tråden om tv-serier

KalleR
 Share

Recommended Posts

Dexter slut, hade rätt såklart. När börjar det igen?

Har nu kollat igenom båda säsongerna av Californication, fan vilken skön serie. Vart lite rädd i början, med pilotavsnittet och allt. BARA sex, okej för jag inte säger nej till sex, men då jag trodde hela serien skulle vara sån så blev det lite tröttsamt. Bra att det drog ner lite på sexandet iaf, även om det fortfarande hände ganska ofta.

Måste bara säga att Charlie är så jävla skön!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dexter slut, hade rätt såklart. När börjar det igen?

Har nu kollat igenom båda säsongerna av Californication, fan vilken skön serie. Vart lite rädd i början, med pilotavsnittet och allt. BARA sex, okej för jag inte säger nej till sex, men då jag trodde hela serien skulle vara sån så blev det lite tröttsamt. Bra att det drog ner lite på sexandet iaf, även om det fortfarande hände ganska ofta.

Måste bara säga att Charlie är så jävla skön!

Riktigt roligt serie, aye! Har sett pilotavsnittet och får se hur många avsnitt det blir ikväll.

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blev mycket glad tidigare idag. Fick försenade julklappar av min syster och däribland fanns Twin Peaks - Complete Box Gold Edition Deluxe Mode Lalala Blabla. Alla avsnitt av serien i varje fall - har tänkt se det jättelänge och nu blir det äntligen av. Är hypad, tror det kommer bli grymt. Lynch brukar inte svika.

Jag har sett S01 och S02 av Dexter nu också (thank god för jullov) och det är enormt bra, precis som alla säger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg idag klart serien Big Bang Theory (klart och klart, såg klart alla avsnitt som hittills har visats) och känner att jag måste lägga in ett gott ord om den här. Handlar om 4 stycken nördiga fysiker/forskare så det känns ibland som att man borde vara lite nördig eller smått insatt i fysik för att förstå skämten helt. Hur som helst, skratt utlovas, se den!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har kollat igenom Gossip Girl S01 och S02. Det är en sak jag hatar i serien. Det är när någon ska berätta/erkänna något för en annan person och så ringer telefonen mitt i. Det känns som det hänt minst en gång i varje avsnitt. Annars är serien rätt bra.

Edit: eller så RÅKAR nån' bara gå in i samma rum när någon precis säger en hemlighet!

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor