StellHell Skrivet 21 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2008 Vilket avsnitt är du på just nu? S03E10 Visade sig visst att dom gjorde det tillsammans till slut. Om jag bara spekulerar lite så tror jag att S03 slutar med att han dödar sin nya "partner".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Dexter slut, hade rätt såklart. När börjar det igen? Har nu kollat igenom båda säsongerna av Californication, fan vilken skön serie. Vart lite rädd i början, med pilotavsnittet och allt. BARA sex, okej för jag inte säger nej till sex, men då jag trodde hela serien skulle vara sån så blev det lite tröttsamt. Bra att det drog ner lite på sexandet iaf, även om det fortfarande hände ganska ofta. Måste bara säga att Charlie är så jävla skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 (redigerad) Dexter slut, hade rätt såklart. När börjar det igen? Har nu kollat igenom båda säsongerna av Californication, fan vilken skön serie. Vart lite rädd i början, med pilotavsnittet och allt. BARA sex, okej för jag inte säger nej till sex, men då jag trodde hela serien skulle vara sån så blev det lite tröttsamt. Bra att det drog ner lite på sexandet iaf, även om det fortfarande hände ganska ofta. Måste bara säga att Charlie är så jävla skön! Riktigt roligt serie, aye! Har sett pilotavsnittet och får se hur många avsnitt det blir ikväll. Redigerad 23 december, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Kan någon tipsa om en bra serie? Inga av dessa: Dexter, Prison break, Scrubs, Seinfeld, Two & half men, How I met your mother. -.- Entou-fucking-rage! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Entou-fucking-rage! Vad är det som gör Entourage skönt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 (redigerad) Allt! Karaktärerna Knark Tuttar Humor Handling Miljö NY SIDA! Redigerad 22 december, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2008 Vad är det som gör Entourage skönt då? ARI GOLD - HOHOHOHOH! *viftar med näven* [youtube-old]TGTJSorTQvw[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Vad är det som gör Entourage skönt då? Det som sagts i de två posterna över min plus att serien är så verklighetsrelaterad, hur många kända personer som hellst är med och spelar sig själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 5 säsonger Entourage nere. Kollat på ett par, inte fasnat än.. Känns seg på nått sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Jag blev mycket glad tidigare idag. Fick försenade julklappar av min syster och däribland fanns Twin Peaks - Complete Box Gold Edition Deluxe Mode Lalala Blabla. Alla avsnitt av serien i varje fall - har tänkt se det jättelänge och nu blir det äntligen av. Är hypad, tror det kommer bli grymt. Lynch brukar inte svika. Jag har sett S01 och S02 av Dexter nu också (thank god för jullov) och det är enormt bra, precis som alla säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 5 säsonger Entourage nere. Kollat på ett par, inte fasnat än.. Känns seg på nått sätt. Ge inte upp! Det blir bättre och bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Ge inte upp! Det blir bättre och bättre. Whatever you say, boss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Såg idag klart serien Big Bang Theory (klart och klart, såg klart alla avsnitt som hittills har visats) och känner att jag måste lägga in ett gott ord om den här. Handlar om 4 stycken nördiga fysiker/forskare så det känns ibland som att man borde vara lite nördig eller smått insatt i fysik för att förstå skämten helt. Hur som helst, skratt utlovas, se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Snart klar med How I Met Your Mother (<3), så jag tänkte hoppa på och testa Entourage tror jag nog. Återkommer med omdöme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Jag har spenderat en stor del av dagen åt How I Met Your Mother säsong tre... Och med bara två avsnitt kvar på säsongen blir jag tvungen att avbryta. Mina ögon gör ont och jag är varm om kinderna. Känner mig snurrig. Man down. Snacka om att snubbla på mållinjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 (redigerad) Har kollat igenom Gossip Girl S01 och S02. Det är en sak jag hatar i serien. Det är när någon ska berätta/erkänna något för en annan person och så ringer telefonen mitt i. Det känns som det hänt minst en gång i varje avsnitt. Annars är serien rätt bra. Edit: eller så RÅKAR nån' bara gå in i samma rum när någon precis säger en hemlighet! Redigerad 30 december, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 (redigerad) ahha scrubs 0801 -Did u deliver it vaginaly? -i did -big girl, must've hurt! Redigerad 7 januari, 2009 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 ahha scrubs 0801 Omg, har det börjat igen? *kollar* Scrubs.S08E01 Scrubs.S08E02 Wiie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Det är sjukt förutsägbart, klyschigt, töntigt och overkligt, men jag började se om OC säsong ett igår och det är så jävla bra. Låg fan och hade ångest i en timme efter jag stängt av och kunde inte somna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Dom nya Scrubsavsnitten är verkligen bra. Jag gillar att dom tagit en lite seriösare ton, scenen i caféterian med Cox och JD var skön med vinklarna och ljuset. Och JD passar men ändå inte i skägg, han ser så vuxen ut! Synd bara att Courtney (stavning) bara är med i fyra avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts