Misterwhoopee Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Kollar igenom Kenny Starfighter (peppar inför filmen), och fy fan vad bra det är! Nästan bättre nu än när man var liten. Aeg. Synd bara att flera av karraktärerna från serien Deo, biologiäraren (skådespelaren dog förövrigt) inte återkommer. Min farbror var förresten god vän med Sten Elfström när de var unga, han som spelade polisen i serien. "-Bensin? De va länge sen! *slörp, slörp, slörp* Tack!" ---- Om några minuter går sista delen av Sopranos säsong 2 i repris i SVT, bra för mig som bara kollade någorlunda på de två sista säsongerna att kunna se de tidigare (jag är en sån som inte ser film och tv på datorn). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Inte hunnit se mer än 5~ avsnitt av Dexter, inte kommit in i det helt, men känner på mig att detta är en serie jag kommer älska. Får dom tag på Icetruck Killer? (svara inte, lol..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Inte hunnit se mer än 5~ avsnitt av Dexter, inte kommit in i det helt, men känner på mig att detta är en serie jag kommer älska. Får dom tag på Icetruck Killer? (svara inte, lol..) Minns inte lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Minns inte lol Muahahaha, är det systerns pojkvän ? Dom har ju redan luskat ut att han dom tog först inte var mördaren . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Muahahaha, är det systerns pojkvän ? Dom har ju redan luskat ut att han dom tog först inte var mördaren . luls megaspoiler: Det är Dexters bror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Flight of the Conchords säsong 2 har börjat, första avsnittet hade premiär på FunnyOrDie i förrgår, typ. Första var 'sådär', tråkigt nog - låtarna var inte i Säsong ett-klass (som ioförsig är svår att komma upp i), och handligen lite småflummig, men det känns lite som att status quo:et är uppnått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Dexter spoilerrrrrr Ice truck killer är : Dexters bror. Killen som Debra är ihop med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 luls megaspoiler: Det är Dexters bror Dexter spoilerrrrrr Ice truck killer är : Dexters bror. Killen som Debra är ihop med. YOU BE SO LATE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Detta var väl ändå s2 av dexter..å de va ju aplänge sen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Detta var väl ändå s2 av dexter..å de va ju aplänge sen.. Nädu, ännu äldre än så - säsong 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2008 Nädu, ännu äldre än så - säsong 1. Korrekt. Dragit igenom S01 nu, härlig serie. S01: Dexters riktigt brorsa var mördaren, nice twist på det hela. S02: Av vad jag sett (somnade ifrån ett par avsnitt, kom in mitt i) så antar jag det handlar om att Dex ska leta upp folket som mördade hans morsa.. Avsnittet jag vaknade i så slog han ner någon på en bar.. *edit* Shit, vilken jävla häxa den där nya bruden han träffat är. *edit 2* Ooooh, får han igenom det mot Doakes?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Kan någon tipsa om en bra serie? Inga av dessa: Dexter, Prison break, Scrubs, Seinfeld, Two & half men, How I met your mother. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cinekadens Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 (redigerad) Kan någon tipsa om en bra serie? Inga av dessa: Dexter, Prison break, Scrubs, Seinfeld, Two & half men, How I met your mother. -.- The Mighty Boosh ska du se! Underbäst sitcom! I korta drag: beboparen Howard Moon och hippe, vackre fruitcaken Vince Noir jobbar ihop på Zooniverse; bor senare ihop i Dalston. Det händer saker helt enkelt - situationskomik - och det är en påkostad produktion med unika kläder och en drös specialskrivna låtar. Serien har även ett superskönt persongalleri. T ex det ollonformade tentakelhuvudet Tony Harrison; en shaman som lyssnar på Fleetwood Mac och brukar poppers. <3 [youtube-old]jmfrLHtNt0U[/youtube-old] Redigerad 19 december, 2008 av Cinekadens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Kan någon tipsa om en bra serie? Inga av dessa: Dexter, Prison break, Scrubs, Seinfeld, Two & half men, How I met your mother. -.- 24, Boston Legal, Alias, Day Break. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Tack för tipsen, ska kolla vilken serie som passar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2008 Sådär, S02 klar. Fy fan, hatade den kärringen ända in till slutet, bra att hon fick smaka på Dexter. Lite surt för Doakes, hade velat se dom två bli polare, han var skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Sådär, S02 klar. Fy fan, hatade den kärringen ända in till slutet, bra att hon fick smaka på Dexter. Lite surt för Doakes, hade velat se dom två bli polare, han var skön. Så, vad tycker du om serien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Så, vad tycker du om serien? Skön som fan. Kommit 1/3 in i S03 nu. Blir det några ungar? Handlar hela S03 om den där spaggefamiljen? *edit* No fucking way! Partners?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Skön som fan. Kommit 1/3 in i S03 nu. Blir det några ungar? Handlar hela S03 om den där spaggefamiljen? *edit* No fucking way! Partners?! Vilket avsnitt är du på just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 20 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2008 Alla sket i min förfrågan om någon ny serie att se så jag tog ett eget initiativ (aka kollat vilka det snackats om mycket på de senaste sidorna) och började kolla på How I Met Your Mother. Verkar faktiskt riktigt soft, Barney är ju kunglig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts