Mordos Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Sista avsnittet av Dexter för säsongen var.. Inte så bra, faktiskt. Det gav en helhet på Dexter, han är humaniserad på ett visst sätt - som han har velat sedan säsong ett, sure. Men.. Det var något med avsnittet jag tyckte var lite illa. Det KUNDE ha blivit så mycket mer krystat och bättre - men jag är glad. Jag fick tillochmed in en liten tår när han pratade med Harry. Inte hänt mig (Bli tårögd och få en tår när man ser på något) sedan jag tittade på Naruto (lolanime). Jag har dock fått upp mina förhoppningar om nästa säsong. Vafan tänkte jag med, Dexter - bli dålig? Never. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 (redigerad) Dexter avsnittet var ganska bra tycker jag. De kan ha tryckt in för mycket i samma avsnitt. Redigerad 15 december, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 (redigerad) Sista avsnittet av Dexter för säsongen var.. Inte så bra, faktiskt. Det gav en helhet på Dexter, han är humaniserad på ett visst sätt - som han har velat sedan säsong ett, sure. Men.. Det var något med avsnittet jag tyckte var lite illa. Det KUNDE ha blivit så mycket mer krystat och bättre - men jag är glad. Jag fick tillochmed in en liten tår när han pratade med Harry. Inte hänt mig (Bli tårögd och få en tår när man ser på något) sedan jag tittade på Naruto (lolanime). Jag har dock fått upp mina förhoppningar om nästa säsong. Vafan tänkte jag med, Dexter - bli dålig? Never. Åå det var ju så fint avslut The cheap bastards har inte planerat en, men två nya säsonger efter denna... http://www.tv.com/story/11756.html Redigerad 16 december, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Någon som vill samfölja Boston Public med mig? Det är verkligen aplänge sedan jag såg på den serien så jag hade tänkt börja ifrån början nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Någon som vill samfölja Boston Public med mig? Det är verkligen aplänge sedan jag såg på den serien så jag hade tänkt börja ifrån början nu. Boston Public är/var skitbra! Går det på TV eller har du lyckats hitta det på intranätet? Vill också se det igen, synd bara att jag har så svårt för att börja sträck-kolla på serier med entimmasprogram. Är inne på säsong två av How I Met Your Mother förresten. Gotta love it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Boston Public är/var skitbra! Går det på TV eller har du lyckats hitta det på intranätet? Vill också se det igen, synd bara att jag har så svårt för att börja sträck-kolla på serier med entimmasprogram. Är inne på säsong två av How I Met Your Mother förresten. Gotta love it! Jag har en liten skattkista jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Någon som vill samfölja Boston Public med mig? Det är verkligen aplänge sedan jag såg på den serien så jag hade tänkt börja ifrån början nu. Titta på Boston Legal istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Titta på Boston Legal istället! R.I.P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Titta på Boston Legal istället!Man behöver inte ha tittat på Advokaterna (minns inte vad den heter på engelska) för att fatta den serien, va? För det är väl en spinoff? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Man behöver inte ha tittat på Advokaterna (minns inte vad den heter på engelska) för att fatta den serien, va? För det är väl en spinoff? Helt korrekt. Btw så heter serien Boston Legal, precis som i quoten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2008 Nya How i Met Your Mother va bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Kollar igenom Kenny Starfighter (peppar inför filmen), och fy fan vad bra det är! Nästan bättre nu än när man var liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Helt korrekt. Btw så heter serien Boston Legal, precis som i quoten.Jag menade ju The Practice förstås Att jag behöver kolla upp sådant på Wikipedia Kenny Starfighter är verkligen råägig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Nu har för många tjatat på mig om Dexter. S01 och S02 ligger och väntar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Nu har för många tjatat på mig om Dexter. S01 och S02 ligger och väntar. Alla borde se dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Jag menade ju The Practice förstås Att jag behöver kolla upp sådant på Wikipedia Kenny Starfighter är verkligen råägig! Boston Legal är en spinoff från Boston Public. The Practice har jag knappt hört talas om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Boston Legal är en spinoff från Boston Public. The Practice har jag knappt hört talas om.Jaså? På Wikipedia står det att Boston Legal är en spinoff till The Practice, men att en del karaktärer ifrån Boston Public är med i en del avsnitt. Aja. Jag har ju bara tittat på Boston Legal och Ally McBeal så jag ska inte fördjupa mig i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Boston Legal är en spinoff från Boston Public. The Practice har jag knappt hört talas om. Nu har du missuppfattat det. Boston Legal är en spin-off från The Practice (sändes under namnet Advokaterna i Sverige), där Alan Shore gick från att vara en sidokaraktär till att under den sista säsongen i princip ta över hela serien. De flesta karaktärerna till Boston Legal är/var nya, även om Crane, Poole & Schmitdh (stavning?) introducerades i The Practice med bland annat Denny Crane när hela firman som The Practice kretsade runt splittrades under rätt hetska omständigheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Nu har du missuppfattat det. Boston Legal är en spin-off från The Practice (sändes under namnet Advokaterna i Sverige), där Alan Shore gick från att vara en sidokaraktär till att under den sista säsongen i princip ta över hela serien. De flesta karaktärerna till Boston Legal är/var nya, även om Crane, Poole & Schmitdh (stavning?) introducerades i The Practice med bland annat Denny Crane när hela firman som The Practice kretsade runt splittrades under rätt hetska omständigheter. Ja då har jag verkligen missuppfattat det. Ber om ursäkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2008 Ja då har jag verkligen missuppfattat det. Ber om ursäkt. Inget att be om ursäkt för. Är lite sugen på en ny serie att följa nu, vad finns det för sköna serier där ute? De enda jag följer i dagsläget är Prison Break och Dexter, är Entourage lika skönt det påstås? Vad handlar det om egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts