Jump to content

Tråden om tv-serier

KalleR
 Share

Recommended Posts

Vad nu? Dexter s03e11 är muppad. Jag hittar inte något riktigt någonstans :whistling:

Jag kollade på Dexter.S03E11.HDTV.XviD-aAF uppladdad på TorrentBytes, helt o-muppad.

Ang. avsnittet

så trodde jag att de skulle dra ut mer på Prado-grejen, jamenar vad finns det nu kvar att göra i serien förutom att busta the skinner

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kollade på Dexter.S03E11.HDTV.XviD-aAF uppladdad på TorrentBytes, helt o-muppad.

Ang. avsnittet

så trodde jag att de skulle dra ut mer på Prado-grejen, jamenar vad finns det nu kvar att göra i serien förutom att busta the skinner

Vet inte hur mycket spoiler du egentligen vill ha så jag spoilertaggar lite om vad previewn som visades efter avsnittet avslöjade.

Verkar uppenbarligen som att Prado inte var helt dum och har satt sin bror Ramón på "stand-by" vid ett sådant här avslut, och han säger bland annat att om något liknande skulla hända "så skulle det var ditt fel" med syftning på Dexter. Blanda in det med en "the skinner", och det finns en hel del att avhandla..

:whistling: Previewn finns säkert på youtube eller liknande om du nu vill se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dexter är verkligen sjukt bra nu på slutet. Detta räddade hela säsongen!

Någon som vet hur många säsonger till som är signade? Hoppas de lägger ner snart, innan det går åt helvete.

On October 21, 2008, Showtime renewed the series for a fourth and a fifth season. Each of them will consist of 12 episodes and will go into production in the spring and will presumably air in the same fall slot the series has occupied each year.[6]

Källa: http://en.wikipedia.org/wiki/Dexter_(TV_series)

dvs.. Fuck.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror han menade "Fuck" som i "Fuck, det här var det näst sista avsnittet för säsongen". Och då instämmer jag i Mordos' "Fuck" :)

Njaa, tror nog också att han syftade på antalet säsonger. Och visst, man kan ju sluta titta, men oavsett hur kass en serie blir vill man ju ändå vanligtvis se hur det slutar etc. Jag är dock inte sådan, älskar Dexter just nu men inser samtidigt vågspelet i att dra ut på allt för länge. Däremot skulle jag ha svårt att ta en nedläggning nu efter säsong 3 t.ex., även om kanske säsong 4 skulle sjunka något i kvalitet.

Någon mer än jag som älskar Scrubs?

Självklart. Det är väl snart dags för sista säsongen, någon gång i januari va?

----

Ska se sista dubbelavsnittet av Boston Legal nu, förjävligt att den läggs ned. Denny Crane och Alan Shore ftw! :D:teehee:

Redigerad av Marquis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon mer än jag som älskar Scrubs?

Älskar gör jag inte så mycket, men jag ser det gärna om det går på TV när jag sitter i soffan.

Tyckte först att det var en helcrazy och konstig serie, sedan kom jag in mer och mer i den och gillade den bättre och bättre, men nu ser jag inte SÅ himla mycket på den, kan bli aningen trött på den.

Jag gillar negern bäst. Vad han nu heter. Turk?

Redigerad av Ma__Cipriani
Länk till kommentar
Dela på andra sidor