Jacker Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Har börjat se på House nu. Skitbra, säger jag bara... Ska se S1E11 härnäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Har sett några avsnitt av House, och gillar det, men håller konceptet verkligen i (hittills) 3 säsonger á ~20 avsnitt/st? Man kan ana en liten svacka i S2, men S3 sjukt bra rakt igenom, bästa säsongen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 (redigerad) Följer nog ingen men brukar dock kollafamily Guy, Scrubs, 2½ Mån, och 24.. när jag ser att dom ska vara på Tvään! Edajt; Glömde House =( Redigerad 16 juli, 2007 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Följer Heroes, South Park, Family Guy, Simpsons, Scrubs, My name is Earl. Följde Prison Break på tv3, men missade några avsnitt så jag la ner det efter typ halva andra säsongen, men har andra säsongen på datorn, ska börja kolla på det igen. Funderar på att börja se på House, många som snackar gott om det. Ingen idè att rabbla upp vilka serier jag har sett, men typ Vänner, Spin City osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Såg på hela säsong 1 av Weeds som gick på TV3 igår. Mycket bra och rekommenderad serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Såg på hela säsong 1 av Weeds som gick på TV3 igår. Mycket bra och rekommenderad serie. Dude, såg den också... jag gillade den verkligen. Men jag blev för trött runt 4 eller något... pallade inte se vidare. Men om jag inte varit så trött så skulle jag stannat uppe och sett vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Vad tycker ni om att börja kolla på en serie på någon annan säsong än den första? Ta House t.ex. som jag planerar att kolla in; kan jag börja med S03? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 Vad tycker ni om att börja kolla på en serie på någon annan säsong än den första? Ta House t.ex. som jag planerar att kolla in; kan jag börja med S03? Jag började titta på House. Mitt första avsnitt var säsong 3. Så ja, du kan börja när som helst.. Visst, det är lite grund-info du saknar, men man fattar snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Vad tycker ni om att börja kolla på en serie på någon annan säsong än den första? Ta House t.ex. som jag planerar att kolla in; kan jag börja med S03? Det går säkert. Men den är så sjukt bra att det är värt att se från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Sett 3 avsnitt av House nu, kommer absolut fortsätta se på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Imorse fick jag hem S1 och S2 av Weeds och jag är snart klar med S1. Sjukt bra serie imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 När var det Heroes: Orgins skulle köra igång? Hade för mig att det var denna sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 När var det Heroes: Orgins skulle köra igång? Hade för mig att det var denna sommaren. Tror det är såhär: S02 av Heroes börjar i vanlig tid (~mitten/slutet av september), pågår fram till jul då det blir ett uppehåll, då börjar Origins (6 avsnitt). Tittarna röstar in en ny hjälte, och S02 fortsätter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 (redigerad) Jag älskar Scrubs, och väntar på att säsong sju ska komma. I väntan på det så ska jag ge House en chans att imponera på mig. Håller för tillfället på att tanka hem säsong ett, 50Kb/s. Men men. Får hoppas att det är värt väntan. Redigerad 17 juli, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 17 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2007 Tror det är såhär: S02 av Heroes börjar i vanlig tid (~mitten/slutet av september), pågår fram till jul då det blir ett uppehåll, då börjar Origins (6 avsnitt). Tittarna röstar in en ny hjälte, och S02 fortsätter. Fast det stod i tidningen att det Origins skulle rulla under sommaren. Har själv inte hört något mer om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Fast det stod i tidningen att det Origins skulle rulla under sommaren. Har själv inte hört något mer om det. Det jag läste var att det skulle köra igång under vinteruppehållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 Satt och såg hela första säsongen av Grey's Anatomy för några dagar sen, och jag gillar det. Mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 18 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2007 (redigerad) Såg just klart första säsongen av Miami Vice. Riktigt bra serie, kult om något. Serien känns inte lika fjantig som många andra serier från 80-talet gör. Sen att hunken Don Johnson har en av huvudrollerna gör ju inte saken sämre. Och PMT med sin sköna röst. Andra säsongen ska införskaffas snart! Redigerad 18 juli, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Såg just klart första säsongen av Miami Vice. Riktigt bra serie, kult om något. Serien känns inte lika fjantig som många andra serier från 80-talet gör. Sen att hunken Don Johnson har en av huvudrollerna gör ju inte saken sämre. Och PMT med sin sköna röst. Andra säsongen ska införskaffas snart! Första säsongen är den allra bästa. Älskar när dom ska ut och jaga Calderone i Bahamas, SÅ JÄVLA BÄST! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2007 Följer/följt följande: Lost Prison Break Day Break Veronica Mars Heroes Håller på med 24 atm, har sett första säsongen och gillade den starkt, finns väl ingen anledning att sluta titta, finns det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts