Jump to content

Tråden om tv-serier

KalleR
 Share

Recommended Posts

Om det här är på riktigt så får Family Guy en spinoff.

The Cleveland Show

[youtube-old]QTr-b2g_COc[/youtube-old]

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Cleveland_Show

Jag undrar... Känns inte som att det kommer att vara bra. Tydligen ska Cleveland lämna Family Guy helt, kanske komma tillbaka då och då, men that's it.

The Quagmire Show vore ju intressantare, utan att förlora han i Family Guy såklart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Cleveland_Show

Jag undrar... Känns inte som att det kommer att vara bra.

The Quagmire Show vore ju intressantare, utan att förlora han i Family Guy såklart.

omg.

Ärligt, helt ärligt så verkar det suga riktigt hårt.

Nej, jag gillar inte det jag ser.

Men tyvärr, det ser ju ut som det är på riktigt.

Edit...

BTW, källa till "Tydligen ska Cleveland lämna Family Guy helt, kanske komma tillbaka då och då, men that's it.

"?

Läste wiki-länken

Edit igen...

In the closing scene of the November 2, 2008 episode of Family Guy, "Baby Not On Board", Cleveland breaks the fourth wall by mentioning to Quagmire that he is getting a spin-off.

Så står det på wikipedia och det stämmer.

Ni som har S07E04, take a look..

Redigerad av Karatemorfar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

omg.

Ärligt, helt ärligt så verkar det suga riktigt hårt.

Nej, jag gillar inte det jag ser.

Men tyvärr, det ser ju ut som det är på riktigt.

Edit...

BTW, källa till "Tydligen ska Cleveland lämna Family Guy helt, kanske komma tillbaka då och då, men that's it.

"?

Läste wiki-länken

Edit igen...

Så står det på wikipedia och det stämmer.

Ni som har S07E04, take a look..

Jag tror det kommer bli roligt faktiskt. Gillar både Family Guy och American Dad. Men det är lite tråkigt att han lämnar Family Guy.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror det kommer bli roligt faktiskt. Gillar både Family Guy och American Dad. Men det är lite tråkigt att han lämnar Family Guy.

Han som gjort Family Guy och American Dad lär inte ha gjort nåt om det inte håller kvalitét, det känns inte som att det vore han. Han har nog något bra att skriva, annars skulle han låta det vara.

Men ändå!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har tittat klart på South Park och Family Guy. Både FG och SP håller hög klass, men det båda programmen blandar fantastiska avsnitt med mindre bra, vilket är både bra och dåligt, mest dåligt. Jag håller dock fortfarande SP som solklar etta, älskar verkligen den serien. I helg ska jag börja se Oz samt småtitta på The Sopranos, chill!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor