Tweak Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Robins är så fruktansvärt tråkigt att man skäms, tyvärr. Sett ett par avsnitt och det känns bara som om det är en dålig svensk kopia av Jay Leno Show eller någonting likande, plus värdelösa sketcher. Väldigt missnöjd! Han är en värdelös intervjuare, också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 How I Met Your Mother är så otroligt satans bra. Har bara sett två avsnitt hittills, men jag älskar det redan. Håller med till 100%! Det är kul. Fast jag har sett 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 (redigerad) Jag approvar inte att Supernatural fortsätter 15:nde Januari. Do not approve at all. Redigerad 29 november, 2008 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Om det här är på riktigt så får Family Guy en spinoff. The Cleveland Show [youtube-old]QTr-b2g_COc[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Senaste Dexter var så bra!! Fan att det är 1 vecka kvar till nästa episode Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Inget Entourage idag, fan vad tråkigt.... Men jag har i alla fall Dexter och Top Gear att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Jävlar i mig vad jag älskar Dexter. Ge mig nästa måndag. Nu. Och sen nästan måndag efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Dexter var najs jaa, vilket slut också! Inte trodde jag att Prado hade business med skinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Det sista Family Guy avsnittet jag såg var S07E06, och det var läääänge sen. Har Family Guy ett uppehåll nu, eller what's going on? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Det sista Family Guy avsnittet jag såg var S07E06, och det var läääänge sen. Har Family Guy ett uppehåll nu, eller what's going on? Yes, uppehåll it is, och varken på IMDb eller tv.com står det något om när E07 kommer. Skulle tro att det dröjer till efter nyår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 (redigerad) Yes, uppehåll it is, och varken på IMDb eller tv.com står det något om när E07 kommer. Skulle tro att det dröjer till efter nyår. OH, snap.. Det är fail Edit.. Tack Redigerad 2 december, 2008 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Om det här är på riktigt så får Family Guy en spinoff. The Cleveland Show [youtube-old]QTr-b2g_COc[/youtube-old] http://en.wikipedia.org/wiki/The_Cleveland_Show Jag undrar... Känns inte som att det kommer att vara bra. Tydligen ska Cleveland lämna Family Guy helt, kanske komma tillbaka då och då, men that's it. The Quagmire Show vore ju intressantare, utan att förlora han i Family Guy såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 (redigerad) http://en.wikipedia.org/wiki/The_Cleveland_Show Jag undrar... Känns inte som att det kommer att vara bra. The Quagmire Show vore ju intressantare, utan att förlora han i Family Guy såklart. omg. Ärligt, helt ärligt så verkar det suga riktigt hårt. Nej, jag gillar inte det jag ser. Men tyvärr, det ser ju ut som det är på riktigt. Edit... BTW, källa till "Tydligen ska Cleveland lämna Family Guy helt, kanske komma tillbaka då och då, men that's it. "? Läste wiki-länken Edit igen... In the closing scene of the November 2, 2008 episode of Family Guy, "Baby Not On Board", Cleveland breaks the fourth wall by mentioning to Quagmire that he is getting a spin-off. Så står det på wikipedia och det stämmer. Ni som har S07E04, take a look.. Redigerad 3 december, 2008 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Fringe och House idag! WOHO!! Jävlar vad bra Olivia Dunham är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 omg. Ärligt, helt ärligt så verkar det suga riktigt hårt. Nej, jag gillar inte det jag ser. Men tyvärr, det ser ju ut som det är på riktigt. Edit... BTW, källa till "Tydligen ska Cleveland lämna Family Guy helt, kanske komma tillbaka då och då, men that's it. "? Läste wiki-länken Edit igen... Så står det på wikipedia och det stämmer. Ni som har S07E04, take a look.. Jag tror det kommer bli roligt faktiskt. Gillar både Family Guy och American Dad. Men det är lite tråkigt att han lämnar Family Guy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Jag tror det kommer bli roligt faktiskt. Gillar både Family Guy och American Dad. Men det är lite tråkigt att han lämnar Family Guy. Han som gjort Family Guy och American Dad lär inte ha gjort nåt om det inte håller kvalitét, det känns inte som att det vore han. Han har nog något bra att skriva, annars skulle han låta det vara. Men ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Har tittat klart på South Park och Family Guy. Både FG och SP håller hög klass, men det båda programmen blandar fantastiska avsnitt med mindre bra, vilket är både bra och dåligt, mest dåligt. Jag håller dock fortfarande SP som solklar etta, älskar verkligen den serien. I helg ska jag börja se Oz samt småtitta på The Sopranos, chill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/The_Cleveland_Show Jag undrar... Känns inte som att det kommer att vara bra. Tydligen ska Cleveland lämna Family Guy helt, kanske komma tillbaka då och då, men that's it. The Quagmire Show vore ju intressantare, utan att förlora han i Family Guy såklart. Orka... Original airing Fall 2009 :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Orka... Original airing Fall 2009 :S Hoppas att inte Family Guy ska lida för det här, Seth MacFarlane borde ju ha rätt mycket att göra med både American Dad och Family Guy, en till serie lär ju suga för hans del! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2008 Nyss kollat alla avsnitt som finns ute av Fringe (10st). Otroligt bra om man gillar typ thriller-drama. Det enda som kan röra Fringe (imo) är Arkiv X fast jag tror att Fringe har potential att bli någonting jag kan sätta före Arkiv X. Jag svär, kolla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts