Kebab Skrivet 17 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2008 Nej, se den! It's gonna be legen... wait for it.. dary! Bästa serien som finns! Kollat på den i 2 år nu! Like roligt varje gång Vilken säsong av Grey's Anatomy går i Sverige nu? Och hur får man reda på sådant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 Vilken säsong av Grey's Anatomy går i Sverige nu? Och hur får man reda på sådant? http://www.tv.nu/serier/greysanatomy Säsong fem är det som går just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 http://www.tv.nu/serier/greysanatomy Säsong fem är det som går just nu Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article3756684.ab Verkar kul! Något för dig, Kiedis? Läste det där, först vart jag lite tveksam till det, men ju mer jag tänkte på det och minns hur bra hans bok är så tvivlar jag inte på att det blir en dålig serie, och att det är HBO som proddar den gör inte saken sämre, deras serier är riktigt bra, ska bli intressant att följa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 (redigerad) CRASH<3 Redigerad 22 november, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 CRASH<3 Du har haft bra serietips (Mad Men, FotC) förut, så detta verkar lovande! Vad är Crash? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 (redigerad) Du har haft bra serietips (Mad Men, FotC) förut, så detta verkar lovande! Vad är Crash? Jag har bara sett två avsnitt hittills. Crash verkar uppbyggt på samma sätt som filmen. Det skiftar mellan flera personer samtidigt och om deras situationer/händelser. I filmen så binder dem ihop alla karaktärer i slutet så man får lite sammanhang kring alla olika karaktärer. Jag vet inte om de kör på samma sak här eller om det kommer och går. Edit: Btw, vad är "FotC"? Flight of the Conchords Redigerad 23 november, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Jag har bara sett två avsnitt hittills. Crash verkar uppbyggt på samma sätt som filmen. Det skiftar mellan flera personer samtidigt och om deras situationer/händelser. I filmen så binder dem ihop alla karaktärer i slutet så man får lite sammanhang kring alla olika karaktärer. Jag vet inte om de kör på samma sak här eller om det kommer och går. Edit: Btw, vad är "FotC"? Flight of the Conchords Ooh, coolt - om serien är hälften så bra som filmen, är det helt klart värt att kollas in. Någon som har sett något av 90210? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Ooh, coolt - om serien är hälften så bra som filmen, är det helt klart värt att kollas in. Någon som har sett något av 90210? Mina vänner har - de gillade i alla fall musiken väldigt mycket. MGMT, The Kooks och Coldplay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Mina vänner har - de gillade i alla fall musiken väldigt mycket. MGMT, The Kooks och Coldplay. Ajuste, han/hon som sitter och redigerar ljud till CSI: New York måste gilla Bloc Party, dem har varit med 2 gånger nu. Inte för att klaga dock. :3 ... Vad jag nu försöker komma fram med det här inlägget är en gåta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Någon som vet när Family Guy kickar igång igen? det står TBA om nästa avsnitt på tv.com. Säsongsavslutningen av South Park var det bästa avsnittet på hela säsongen tycker jag, man kan ju inget annat än att älska Butters. Säsong 13 börjar 7:e mars, suger verkligen, dom började bli varma i kläderna nu, flera bra avsnitt på rad var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Någon som vet när Family Guy kickar igång igen? det står TBA om nästa avsnitt på tv.com. Det var uppehåll från November till Januari förra säsongen så något liknande är väl att vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Hihi. Jag har sovmorgon så jag ska titta på lite Varan TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Senaste Dexter.. BEST. TV. MOMENT. EVER. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 (redigerad) Senaste Dexter.. BEST. TV. MOMENT. EVER. Dexter-serien är så jävla bra! Trodde verkligen inte att miguel hade dödat ellen wolf Fixade spoilern/ KalleR Redigerad 25 november, 2008 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Ooh, coolt - om serien är hälften så bra som filmen, är det helt klart värt att kollas in. Någon som har sett något av 90210? Heta tjejer, ingen vidare story. Senaste Dexter.. BEST. TV. MOMENT. EVER. Dexter <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Senaste Dexter.. BEST. TV. MOMENT. EVER. Får man fråga just vilket moment du syftar på? Jag har såklart aningar då jag vet vad JAG tycker menmen Otroooligt bra serie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Jag har sett klart Twin Peaks nu, sista avsnittet var SJUKT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 How I Met Your Mother är så otroligt satans bra. Har bara sett två avsnitt hittills, men jag älskar det redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Robins är så fruktansvärt tråkigt att man skäms, tyvärr. Sett ett par avsnitt och det känns bara som om det är en dålig svensk kopia av Jay Leno Show eller någonting likande, plus värdelösa sketcher. Väldigt missnöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts