Lajnux Skrivet 21 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2008 Skulle kunna betala en stor summa pengar för att få se de första säsongerna för första gången igen. Sant. Provade att kolla på dom igen för någon vecka sen men det känns inte som samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Hur många Dexter episoder har det kommit ut i säsong 3? Har kollat på 4 men har för mig att 5 är ute Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Hur många Dexter episoder har det kommit ut i säsong 3? Har kollat på 4 men har för mig att 5 är ute Dexter.S03E05.HDTV.XviD-0TV kom ut imorse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Dexter.S03E05.HDTV.XviD-0TV kom ut imorse Vafan jag sökte ju nyss(före att jag skrivit posten) på piratebay o så hittade jag inget :/ Aja tack! ska tanka n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 Vafan jag sökte ju nyss(före att jag skrivit posten) på piratebay o så hittade jag inget :/ Aja tack! ska tanka n Får väl tipsa om feedtv.org. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Tycker jag själv är sjuk i huvudet samtidigt som jag är glad för att jag inte kollat seriöst på Family Guy förrän nu. Så underbart jäkla bäst, ingen annan serie får mig att gapskratta så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Tycker jag själv är sjuk i huvudet samtidigt som jag är glad för att jag inte kollat seriöst på Family Guy förrän nu. Så underbart jäkla bäst, ingen annan serie får mig att gapskratta så mycket. Family Guy är bäst! Iafl var bäst.. de två senaste säsongerna har inte varit lika bra. Vilken säsong är du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Family Guy är bäst! Iafl var bäst.. de två senaste säsongerna har inte varit lika bra. Vilken säsong är du på? Hoppade rakt in på det som blev klart först - har sett klart säsong 5 och börjat på fyran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Hoppade rakt in på det som blev klart först - har sett klart säsong 5 och börjat på fyran. Åh, du har mycket skoj att se fram emot. Blir lite avundsjuk, fast jag har inte sett de första säsongerna på år, så jag kanske kan börja om från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 (redigerad) När vi är inne på Family Guy måste jag säga att jag är oerhört imponerad av det programmet. Jag var länge kär i The Simpsons och när Family Guy började sändas mycket och mina kompisar började säga att "Hey, detta är ju mycket BÄTTRE är The Simpsons" blev jag lite bitter och höll mig bara till The Simpsons. Tyckte då att Family Guy var en dålig version av Simpsons som bara innehöll fjantiga skämt och konstiga personer. Bara för några veckor sedan började jag ändå se på Family Guy och upptäckte en skrattfaktor jag inte lagt märke till förut. Jag märkte att Family Guy fick mig att skratta mer än vad jag gjorde när jag såg på The Simpsons och idag skäms jag för att säga, att Family Guy är ett roligare program att se på. Jag har funderat lite, och kommit fram till att Family Guy är lösningen på The Simpsons-skaparnas begränsade "crazy-idèer", vilket betyder att de helgalna impulsklipp som Family Guy (till större delen) innehåller aldrig skulle passa in i ett The Simpsons-avsnitt eftersom de är för långt ifrån handlingen att man skulle börja se det som tidsfördrivande krims-krams. Nåja, båda programmen i all ära, de är lika bra. Favoritkaraktärer Family Guy: Stewie, Gamm-äckel peddot och Peter. Favoritkaraktärer The Simpsons: Homer, Lenny och Carl. Edit: Visst har båda programmen samma skapare? Kanske jag har fått det om bakfoten.. Redigerad 30 oktober, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 När vi är inne på Family Guy måste jag säga att jag är oerhört imponerad av det programmet. Jag var länge kär i The Simpsons och när Family Guy började sändas mycket och mina kompisar började säga att "Hey, detta är ju mycket BÄTTRE är The Simpsons" blev jag lite bitter och höll mig bara till The Simpsons. Tyckte då att Family Guy var en dålig version av Simpsons som bara innehöll fjantiga skämt och konstiga personer. Bara för några veckor sedan började jag ändå se på Family Guy och upptäckte en skrattfaktor jag inte lagt märke till förut. Jag märkte att Family Guy fick mig att skratta mer än vad jag gjorde när jag såg på The Simpsons och idag skäms jag för att säga, att Family Guy är ett roligare program att se på. Jag har funderat lite, och kommit fram till att Family Guy är lösningen på The Simpsons-skaparnas begränsade "crazy-idèer", vilket betyder att de helgalna impulsklipp som Family Guy (till större delen) innehåller aldrig skulle passa in i ett The Simpsons-avsnitt eftersom de är för långt ifrån handlingen att man skulle börja se det som tidsfördrivande krims-krams. Nåja, båda programmen i all ära, de är lika bra. Favoritkaraktärer Family Guy: Stewie, Gamm-äckel peddot och Peter. Favoritkaraktärer The Simpsons: Homer, Lenny och Carl. Edit: Visst har båda programmen samma skapare? Kanske jag har fått det om bakfoten.. Nej. Han som har gjort Family guy har dock gjort American Dad oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Oj, tack! Jag har alltid trott att de hade samma skapare.. American Dad låter ock väldigt bekant..visst har det gått på TV någon gång? Tror inte att jag sett det iallafall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 30 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2008 Oj, tack! Jag har alltid trott att de hade samma skapare.. American Dad låter ock väldigt bekant..visst har det gått på TV någon gång? Tror inte att jag sett det iallafall.. Mm det har gått på tv3. Brukade gå på nätterna på sommarlovet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Det har verkligen gått utför för South Park. W0rd. Jag tror inte att jag har sett ett avsnitt SP sen 2004 faktiskt. --- FYI: NU har jag sett klart S3 av The Shield. TV-serier går inte snabbt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Tycker att båda var hur sköna som helst jag! "-Omg! It's a Guinea Bear!!!!!! -No, It's a Guinea Mouse, Stupid" Guineapirate!! tyckte de va 2 asroliga avsnitt, random som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Var fan är How.I.Met.Your.Mother.S04E06 ???????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 (redigerad) Var fan är How.I.Met.Your.Mother.S04E06 ?? Original Air Date—???? Redigerad 31 oktober, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Varför gillar inte jag Family Guy för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Varför gillar inte jag Family Guy för? Kan tyvärr inte svara på din fråga men jag måste medge att jag tycker synd om dig. Family Guy som är så kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2008 Kan tyvärr inte svara på din fråga men jag måste medge att jag tycker synd om dig. Family Guy som är så kul. Jepp. De senaste säsongerna har varit lite halvbra, men dagens avsnitt var verkligen det bästa på riktigt länge enligt mig. Avsnittet i tysklad var ju iofs väldigt bra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts