KalleR Skrivet 8 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 Jag ser mer denna tråden som en tråd för att tipsa om nya serier, förfråga om serier att se, påminna om serier som har startat osv. Finns det en tråd om en serie så är det i den tråden diskussionen bör tas för just den serien. Imo.. Vilket är ungefär samma som står i första inlägget och i mitt senaste, om än lite tydligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marpeto Skrivet 9 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2008 Du äger/driver/jobbar för airdate.info, eller hur? Annars konstigt då 100% av dina posts (d.v.s. två), handlar om just airdate.info. Verkar vara bra och användbart i alla fall, tack för tipset! Det hade inte varit dumt, men tyvärr - kan inte programmera. Tycker dock att den är bra. Hittade tre nya serier genom den för en vecka sedan drygt (narrow search-funktionen): 1 - Fringe - Lovande kan bli en ny Arkiv-X 2 - Knight Rider - Äntligen kan man se KITT igen - är bra men den gamla kändes bättre 3 - Star Wars - The Clone Wars - Tecknat men schyssta animeringar - Kan man se Simpsons så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2008 Jag har fått ett sug att titta på Heja Björn, så nu ska jag skaffa Heja Björn! Kollade igenom serien förra året. Den är lika bra som man minns den! Happy watchin' Heja Björn är, och kommer troligtvis fortsätta vara, något av den sämsta smörjan som någonsin har visats på svensk TV. Enda anledningen till att folk i vår ålder kollade på det var för att det handlade om så mycket sex hela tiden. Nej, tacka vet jag Hem till Midgård som sändes i anslutning till Heja Björn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 De serier jag aktuellt kollar är: Seifeld: Har alla nio säsonger och kollat ungefär hälften av avsnitten. Kollde på dem när jag inte har något att göra Lost: Kollar när avsnitt kommer ut Prisonbreak: Kollar när avsnitt kommer ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Greek World series of poker Poker after dark Dexter Entourage Family guy Simpsons Heroes American dad Prison break Lost Knight rider (08) Californication Fringe Scrubs Tänkte börja med: House High stakes poker (igen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Nya Family Guy är awesome! Skrattade igenom hela S07E01 igår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 (redigerad) Nya Family Guy är awesome! Skrattade igenom hela S07E01 igår... S07E02 är också en riktig höjdare, fick mig att börja nöta Surfin' Bird med The Trashmen. Redigerad 11 oktober, 2008 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 S07E02 är också en riktig höjdare, fick mig att börja nöta Surfin' Bird med The Trashmen. Nöta Hata menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Nöta Hata menar du? Nja, den fastnade i min skalle och jag hatälskar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Nöta Hata menar du? Du kan inte hata den låten ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Heja Björn är, och kommer troligtvis fortsätta vara, något av den sämsta smörjan som någonsin har visats på svensk TV. Enda anledningen till att folk i vår ålder kollade på det var för att det handlade om så mycket sex hela tiden. Nej, tacka vet jag Hem till Midgård som sändes i anslutning till Heja Björn. Och Hem till Midgård var ju helt fritt ifrån sexuella referenser Jag kollade på tre avsnitt och de hade sex två gånger, i två olika avsnitt. Jag vet inte när du kollade på Heja Björn senast, men det är ärligt talat kul. Det är ingenting jag sitter och rågarvar åt eller så, men ett fint tidsfördriv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 Har tittat på Southpark säsong 3 , 4 , 5. Kollar på 6:an snart. Fan va skön serie! Gillade Family guy serien bäst förrut men nu är det lätt south park.(teckande serie) Dexter i första hand South park andra. Är south park säsong 1 o 2 värt o titta på?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 Har tittat på Southpark säsong 3 , 4 , 5. Kollar på 6:an snart. Fan va skön serie! Gillade Family guy serien bäst förrut men nu är det lätt south park.(teckande serie) Dexter i första hand South park andra. Är south park säsong 1 o 2 värt o titta på?? Om det är en av dina favoritserier så är det klart det är värt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 Om det är en av dina favoritserier så är det klart det är värt! Mjo, ska nog kolla på alla andra säsonger först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 Mjo, ska nog kolla på alla andra säsonger först. Det är i fel ordning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 (redigerad) Det är i fel ordning. jaha,, men men.. Har tittat på säsong 3 , 4 och 5. Kan lika gärna titta på resten Redigerad 17 oktober, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 Hahaha, fan vad bra i senaste Family Guy-avsnittet när Stewie hittade en McCain/Palin-pin på naziuniformen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2008 (redigerad) Hahaha, fan vad bra i senaste Family Guy-avsnittet när Stewie hittade en McCain/Palin-pin på naziuniformen! Sköna republikan-dissar! Kommentaren till varför inte USA anfaller Tysklad pga. deras kärnvapen - därför att de inte har någon olja . Redigerad 20 oktober, 2008 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2008 Åååh, jag längtar till höstlovet! Då ska jag proppa i mig utav tv-serier. Ska nämligen se följande serier: Family Guy | S4-S7 South Park | S9-S12 The Sopranos | S1-S3 That '70s Show | S1-S3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 21 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2008 Åååh, jag längtar till höstlovet! Då ska jag proppa i mig utav tv-serier. Ska nämligen se följande serier: That '70s Show | S1-S3 Jag avundas dig... Skulle kunna betala en stor summa pengar för att få se de första säsongerna för första gången igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts