Jump to content

Tråden om tv-serier

KalleR
 Share

Recommended Posts

Jag ser mer denna tråden som en tråd för att tipsa om nya serier, förfråga om serier att se, påminna om serier som har startat osv.

Finns det en tråd om en serie så är det i den tråden diskussionen bör tas för just den serien.

Imo..

Vilket är ungefär samma som står i första inlägget och i mitt senaste, om än lite tydligare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du äger/driver/jobbar för airdate.info, eller hur? Annars konstigt då 100% av dina posts (d.v.s. två), handlar om just airdate.info. Verkar vara bra och användbart i alla fall, tack för tipset!

Det hade inte varit dumt, men tyvärr - kan inte programmera. Tycker dock att den är bra. Hittade tre nya serier genom den för en vecka sedan drygt (narrow search-funktionen):

1 - Fringe - Lovande kan bli en ny Arkiv-X

2 - Knight Rider - Äntligen kan man se KITT igen - är bra men den gamla kändes bättre

3 - Star Wars - The Clone Wars - Tecknat men schyssta animeringar - Kan man se Simpsons så....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har fått ett sug att titta på Heja Björn, så nu ska jag skaffa Heja Björn!
Kollade igenom serien förra året. Den är lika bra som man minns den! Happy watchin'

:lol:

Heja Björn är, och kommer troligtvis fortsätta vara, något av den sämsta smörjan som någonsin har visats på svensk TV. Enda anledningen till att folk i vår ålder kollade på det var för att det handlade om så mycket sex hela tiden. Nej, tacka vet jag Hem till Midgård som sändes i anslutning till Heja Björn. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:lol:

Heja Björn är, och kommer troligtvis fortsätta vara, något av den sämsta smörjan som någonsin har visats på svensk TV. Enda anledningen till att folk i vår ålder kollade på det var för att det handlade om så mycket sex hela tiden. Nej, tacka vet jag Hem till Midgård som sändes i anslutning till Heja Björn. :lol:

Och Hem till Midgård var ju helt fritt ifrån sexuella referenser :lol:

Jag kollade på tre avsnitt och de hade sex två gånger, i två olika avsnitt. Jag vet inte när du kollade på Heja Björn senast, men det är ärligt talat kul. Det är ingenting jag sitter och rågarvar åt eller så, men ett fint tidsfördriv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har tittat på Southpark säsong 3 , 4 , 5. Kollar på 6:an snart. Fan va skön serie! Gillade Family guy serien bäst förrut men nu är det lätt south park.(teckande serie)

Dexter i första hand

South park andra.

Är south park säsong 1 o 2 värt o titta på??

Om det är en av dina favoritserier så är det klart det är värt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha, fan vad bra i senaste Family Guy-avsnittet när

Stewie hittade en McCain/Palin-pin på naziuniformen!

Sköna republikan-dissar!

Kommentaren till varför inte USA anfaller Tysklad pga. deras kärnvapen - därför att de inte har någon olja

. :o

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor