AngryAxel Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 Jag är besviken på nyaste Dexter. Det avsnittet var inte bra förrens de sista minutrarna. Själv satt jag och grät av hur bra det var från början till slut. Nästan. Nej, men hittills är s3 helt klart över mina föväntningar. Älskar verkligen Jimmy Smits, han är grymt bra i allt han gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 Själv satt jag och grät av hur bra det var från början till slut. Nästan. Nej, men hittills är s3 helt klart över mina föväntningar. Älskar verkligen Jimmy Smits, han är grymt bra i allt han gör. Imo är det tillbaka i själva DExter-andan Hela grejen med Lila i S2 var bara blaj.. Nu är det back on track och man får det mysiga känslan i magen igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 Jag är rädd för att Dexter inte håller en säsong till. Konceptet känns lite uttjatat. Men men, det är för tidigt att säga än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 Nya Family Guy avsnittet (s07e02), fan vad jag garvade. "The bird is the Håller med till 100%!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Känns som att nästa Dexter blir ganska avgörande inför framtiden, men själv är jag väldigt imponerad av hur bra det fortfarande är. Avsnittet igår ägde rätt så hårt enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Någon som följer serien The Wire? Min lärare dumförklarade mig för att jag aldrig hört talas om den, så nu är alltså frågan om det är något som är värt att kolla upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Varför finns det inget nytt Gossip Girl avsnitt ute? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Nya Family Guy avsnittet (s07e02), fan vad jag garvade. "The bird is the Håller med till 100%!!" [youtube-old]IIi71a9pJ4E[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Någon som följer serien The Wire? Min lärare dumförklarade mig för att jag aldrig hört talas om den, så nu är alltså frågan om det är något som är värt att kolla upp? Jag kollade ett eller två avsnitt från första säsongen, tyckte allt var så rörigt så jag orkade inte kolla mer. Förresten. s07e02 var det bästa Family Guy programmet jag sett, helt sjukt vad jag garvade. -"Ohh, it's Jesus!" -"And his best pal Peter! Ohhh, ohhh! Wow!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 (redigerad) Entourage s05ep05 - Nja. Entourage är alltid bra, men det här var lite sämre. Annorlunda, inte så Entourage-igt. Men folk som trippar är alltid roligt. Redigerad 7 oktober, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Entourage s05ep05 - Nja. Entourage är alltid bra, men det här var lite sämre. Annorlunda, inte så Entourage-igt. Men folk som trippar är alltid roligt. Wuuurd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Entourage s05ep05 - Nja. Entourage är alltid bra, men det här var lite sämre. Annorlunda, inte så Entourage-igt. Men folk som trippar är alltid roligt. Även fast det kändes otroligt...fejk. Men det var kul ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Tittade på Family Guy s07 i brist på annat och kom faktiskt på mig med att skratta vid flera tillfällen. Något måste vara fel på mig. Det svenska bageriet tog kål på mig! - Hallö and välköm to Fjorgs backery. Would you like a hot piss of pee, it's on the huuuus! - What? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Någon som följer serien The Wire? Min lärare dumförklarade mig för att jag aldrig hört talas om den, så nu är alltså frågan om det är något som är värt att kolla upp? Jag har sett första säsongen och det är en bra serie. Mycket bra skådespeleri, bra story och en realistisk skildring av den undre världen. The Wire kräver dock ganska mycket av tittaren och är knappast något för mainstreamfolket. ---- Jag har förresten sett tre avsnitt av första säsongen Entourage nu. Det var inget för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Tack för svaren! Tror faktiskt jag ska kolla upp iaf de första avsnitten. Vi får väl se vart det leder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Hörrni, det finns en Entouragetråd! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=42215 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Detta är ingen samlingstråd utan diskussion om tvserier i allmänhet. Vilka serier har du sett? Är serier bättre än film? Vilka serier bör man se, vilka bör man undvika? Diskutera på. Själv har jag frågan; Vilken serie ska jag se nu? Har mycket fritid som arbetslös och har därmed geekat en del serier på senaste tiden, och vill ha en ny att plöja igenom, ge förslag! Ser/har sett dessa: House MD Prison Break Lost Heroes Entourage Kyle XY Day Break Weeds The Office (eng) Känns som att flera skriver offtopic ( snackar om serien ) har själv gjort det med. Det är väll inte därför tråden finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Känns som att flera skriver offtopic ( snackar om serien ) har själv gjort det med. Det är väll inte därför tråden finns? Men ser man en serie måste man väl också få kommentera den, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Men ser man en serie måste man väl också få kommentera den, eller? Egentligen är det väl tänkt att varje tvserie ska diskuteras i separat tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 Egentligen är det väl tänkt att varje tvserie ska diskuteras i separat tråd. Jag ser mer denna tråden som en tråd för att tipsa om nya serier, förfråga om serier att se, påminna om serier som har startat osv. Finns det en tråd om en serie så är det i den tråden diskussionen bör tas för just den serien. Imo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts