StellHell Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 Älskar Stor I Japan, men missade det på TV6 så sitter och väntar på att det ska komma upp någonstans. Finns inte på TV6 hemsida heller.. :< *edit* Sett E02 nu. Roligare än första, mestadels för dom misslyckade promotiongrejerna och dyl. Men fan, kan inte kolla på skiten.. Jag längtar som ett jävla jon till Japan nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 Och ny säsong av Californication sept 28! Awesome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 23 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2008 Dom två första avsnitten av Californication S02 har kommit ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Nån som kollade på säsongsstarten av Oskyldigt dömd på TV4? Tycker det verkar vara en helt ok serie. Och skönt att se Micke Persbrandt som nått annat än Gunvald, även om hans karraktär här har lite lika drag. Bra också att det är fristående avsnitt så man kan råka missa nått. Att det blev reklam efter 10 minuter var dock väldigt störande. Skönaste repliken i dagens avsnitt: -Fult garage tycker ja! (Tagen ur sitt sammanhang givetvis...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Fick hem Säsong ett av 'Oz' häromdagen (99kr på CDON - vrakpris!), och såg de första tre avsnitten i går natt. Shit, vad bra det är. Åh, ser fram emot nästföljande säsonger! Man bara älskar att hata Vern Schillinger. Säsong 6 kommer i Oktober Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Fick hem Säsong ett av 'Oz' häromdagen (99kr på CDON - vrakpris!), och såg de första tre avsnitten i går natt. Shit, vad bra det är. Åh, ser fram emot nästföljande säsonger! Man bara älskar att hata Vern Schillinger. Oz väcker varma sommarminnen från 2005. Man kom hem vid ett, satt vid datorn till två och kollade på oz till fyra på morgonen. Dubbelavsnitt varje natt. Mitt favoritavsnitt var när det skulle hållas en "talent show" och i mellansekvenserna där Augustus brukar prata så fick man se karaktärerna framföra musiknummer och annat skoj tillsammans. Att se Vern och Said framföra "You'll never see us happy together again" fick mig att le ända tills jag somnade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Nån som kollade på säsongsstarten av Oskyldigt dömd på TV4? Tycker det verkar vara en helt ok serie. Och skönt att se Micke Persbrandt som nått annat än Gunvald, även om hans karraktär här har lite lika drag. Bra också att det är fristående avsnitt så man kan råka missa nått. Att det blev reklam efter 10 minuter var dock väldigt störande. Skönaste repliken i dagens avsnitt: -Fult garage tycker ja! (Tagen ur sitt sammanhang givetvis...) Jag kollade till en början, men gillade inte alls inomhusmiljöerna (kändes väldigt oäkta) och skådespeleriet. Orkade inte se vidare, helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Jag har fått ett sug att titta på Heja Björn, så nu ska jag skaffa Heja Björn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Jag har fått ett sug att titta på Heja Björn, så nu ska jag skaffa Heja Björn! Kollade igenom serien förra året. Den är lika bra som man minns den! Happy watchin' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Sådärja! My Name Is Earl 4x01 The Magic Hour HDTV XviD-FoV My.Name.Is.Earl.S04E02.HDTV.XviD-NoTV Säsongsstart för Earl. Sen på måndag har vi ett fullt schema att se fram emot. American Dad Californication Cold Case Desperate Housewives Dexter Family Guy King of the Hill The Simpsons The Unit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 3 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 När kommer dexter ep 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 3 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 (redigerad) Jag har kört en nostalgi-afton idag. Eller ja, nostalgi och nostalgi. En remake på gamla.. The Spectacular Spiderman (2008) Handlar alltså om en 16-årig Peter Parker i en lite mer.. Modern värld. Telefoner, SMS fram och tillbaka, teknologi som ger krafter till diverse människor osv. Men i alla fall, samma person som har animerat/ritat TSS (The Spectacular Spiderman) har gjort Samurai Jack. Så det är absolut inte låg kvalité på den fronten. Vet inte så mycket mer att säga om den. Rekommenderad för er som växte upp med att titta på Spiderman på TV. Jag gjorde det, and I enjoyed it to the fullest. Finns dock bara 2 säsonger ute, men 1 är ute på.. The Net y'know. Redigerad 3 oktober, 2008 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 När kommer dexter ep 2? Går på tv i USA på söndagar, så det kommer väl ut på söndag natt/morgon på internet, för jag antar att du tankar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Jag skulle vilja ha ett program som håller reda på när valda tvserier visas. Finns detta eller kan någon göra ett sådan program åt mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marpeto Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Jag skulle vilja ha ett program som håller reda på när valda tvserier visas. Finns detta eller kan någon göra ett sådan program åt mig? Det beror på om du menar i Sverige och/eller i USA. För bevakning av i Sverige använder jag DagensTV.com och för att bevaka när de sänds i original (oftast USA/England) så använder jag http://www.airdate.info - den siten sparar mig mycket tid. Tror att den hämtar upp sin info från EPGuides, och följer man 20 serier så sparar man massor av tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 airdate.info verkar vara ungefär vad jag söker. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Det beror på om du menar i Sverige och/eller i USA. För bevakning av i Sverige använder jag DagensTV.com och för att bevaka när de sänds i original (oftast USA/England) så använder jag http://www.airdate.info - den siten sparar mig mycket tid. Tror att den hämtar upp sin info från EPGuides, och följer man 20 serier så sparar man massor av tid. Du äger/driver/jobbar för airdate.info, eller hur? Annars konstigt då 100% av dina posts (d.v.s. två), handlar om just airdate.info. Verkar vara bra och användbart i alla fall, tack för tipset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 hahahah Family guy s7e2 Det är så jävla skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 hahahah Family guy s7e2 Det är så jävla skoj Förra var roligare. Måndagar är underbara. Californication , Family Guy, Entourage, Dexter, I Ditt Ansikte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 Jag är besviken på nyaste Dexter. Det avsnittet var inte bra förrens de sista minutrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts