Skotten_31 Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 (redigerad) Femte oktober. W00t! Jag trodde att det var en vecka efter s3 ep1 @Mr dumbom - Monk verkar vara sådär halvbra. Har sett 3 avsnitt Redigerad 15 september, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 W00t! Jag trodde att det var en vecka efter s3 ep1 @Mr dumbom - Monk verkar vara sådär halvbra. Har sett 3 avsnitt Du kan inte tro att avsnitt två kommer en vecka efter en läckt screener. Första avsnittet har fortfarande inte sänts i statlig tv, vilket det först ska göra 28onde September. Jag har sett Monk förut, jag tycker att det är tråkigt och saknar udd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Fan va najs säsongsavslutning på Weeds, längtar redan till S05 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Var det någon som såg "I Ditt Ansikte" med Magnus Betnér? Bra skit. Extra roligt att avsnittet handlade om religion. Älskar Betnér. Kommer verkligen att följa serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Var det någon som såg "I Ditt Ansikte" med Magnus Betnér? Bra skit. Extra roligt att avsnittet handlade om religion. Såg det precis nu, kommer följas. Bra skit indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Fan va najs säsongsavslutning på Weeds, längtar redan till S05 nu En bra säsongsavslutning på en medioker säsong. Tycker det har varit alldeles för lite röka i S04. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Såg det precis nu, kommer följas. Bra skit indeed. Väldigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Kollade precis True Blood s01ep01 och Entourage s05ep02 True Blood var okej. Lite småseg, som seriestarter lätt kan vara tyvärr, och den hade lite brister. Men det verkar vara en... bra serie. Skönt uppbyggd vampyrkultur, hoppas bara att ep02 är bättre! Entourage var galet bra, som alltid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 (redigerad) Bah... Ta bort det här meddelandet, tack. Redigerad 18 september, 2008 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Har kollat klart på alla säsonger av That '70s Show nu. Sista avsnitter är grymt medan resten av säsong 8 är under godkänt (utom möjligtvis dom 4 första och 2-3 sista avsnitten, dom var rätt bra). Känns tråkigt att det är slut, men men... Kollade lite ur ett par avsnitt ur säsong 1, och hjälp vad mycket härligare det var då. Visst, skådespelet var väl inte direkt övertygande men det kändes så mycket mer lättsamt, härligt och massor med pinsamma situationer byggdes upp (och sådana får mig alltid att skratta ). Tyckte dom förstörde karaktärerna framåt de sista säsongerna, särskilt i säsong 8 ( Jackie och Fez liksom, vafan? Donna kändes som en helt annan person och Randy är troligtvis det tråkigaste och hemskaste karaktären i världshistoren ). Saknade även Eric och Kelso i den sista säsongen, 2 av mina absoluta favoritkaraktärer, särskilt Kelso, för liksom, hur många "BURN" var det i sista säsongen? Typ... Tre? Iallafall, sjukt synd att det är slut, för That '70s Show var något speciellt, typ som Scrubs. Det var mer än bara roligt, det var underbart! Nåja, Seinfeld nästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Fick hem Säsong ett av 'Oz' häromdagen (99kr på CDON - vrakpris!), och såg de första tre avsnitten i går natt. Shit, vad bra det är. Åh, ser fram emot nästföljande säsonger! Man bara älskar att hata Vern Schillinger. Schillinger: Like my tattoos? I'm going to get you one. Beecher: No, thanks. Schillinger: Oh, yeah, I'm going to brand you myself. Beecher: Livestock gets branded. Schillinger: Yeah, livestock, that's what you are... my livestock. Because now, Tobias, your ass belongs to me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Såg klart Weeds S4 inatt och nog fan lämnade dom mig på sträckbänken, längtar otroligt mycket till nästa säsong. Kyle XY S3 längtar jag dock mest efter, någon som vet om det har börjat sändas än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Var det någon som såg "I Ditt Ansikte" med Magnus Betnér? Bra skit. Extra roligt att avsnittet handlade om religion. Själva ståuppandet var bara halvbra tycker jag. Det som fick mig att lägga mig dubbel var dock de vansinnigt kassa ordvitsarna i taxin! [youtube-old]81ygrswrZc0[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Själva ståuppandet var bara halvbra tycker jag. Det som fick mig att lägga mig dubbel var dock de vansinnigt kassa ordvitsarna i taxin! [youtube-old]81ygrswrZc0[/youtube-old] Håller med, skratta så jag grät, speciellt när han började om brandmännen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Hela programmet var ju svinskönt verkligen. Dock stör jag mig på Bobbo Krull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Vem här mer än jag gillar Stor i Japan? Tokskönt program, Jens och Sebastian måste vara två av de bästa tv-personligheterna någonsin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 (redigerad) Vem här mer än jag gillar Stor i Japan? Tokskönt program, Jens och Sebastian måste vara två av de bästa tv-personligheterna någonsin! Jag har sett båda avsnitten, garvade rakt igenom hela första eftersom Jens ser ut som en fågelholk till 90% av sin bild-tid. Idag var han inte lika mycket fågelholk dock, men dagens avsnitt var sjukt skoj, jag sitter ibland och bokstavligt talat gapskrattar. Mest för att de ser ut, och agerar, som riktiga loosers. Är det förresten någon som sett deras matlagningsprogram de hade en gång i tiden? Vad hette det? Superklasse? Redigerad 21 september, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Är det förresten någon som sett deras matlagningsprogram de hade en gång i tiden? Vad hette det? Superklasse? Åh vilka minnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Vad hette det? Superklasse? Yes. Har inte sett något av avsnitten av Stor i Japan. Får ladda hem och kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Är det förresten någon som sett deras matlagningsprogram de hade en gång i tiden? Vad hette det? Superklasse? Japp, jag tror jag såg vartenda ett. Svinskönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts