Jump to content

Tråden om tv-serier

KalleR
 Share

Recommended Posts

W00t! Jag trodde att det var en vecka efter s3 ep1 :innocent:

@Mr dumbom - Monk verkar vara sådär halvbra. Har sett 3 avsnitt

Du kan inte tro att avsnitt två kommer en vecka efter en läckt screener. Första avsnittet har fortfarande inte sänts i statlig tv, vilket det först ska göra 28onde September.

Jag har sett Monk förut, jag tycker att det är tråkigt och saknar udd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har kollat klart på alla säsonger av That '70s Show nu. Sista avsnitter är grymt medan resten av säsong 8 är under godkänt (utom möjligtvis dom 4 första och 2-3 sista avsnitten, dom var rätt bra). Känns tråkigt att det är slut, men men... Kollade lite ur ett par avsnitt ur säsong 1, och hjälp vad mycket härligare det var då. Visst, skådespelet var väl inte direkt övertygande men det kändes så mycket mer lättsamt, härligt och massor med pinsamma situationer byggdes upp (och sådana får mig alltid att skratta :confused: ). Tyckte dom förstörde karaktärerna framåt de sista säsongerna, särskilt i säsong 8 (

Jackie och Fez liksom, vafan? Donna kändes som en helt annan person och Randy är troligtvis det tråkigaste och hemskaste karaktären i världshistoren

).

Saknade även Eric och Kelso i den sista säsongen, 2 av mina absoluta favoritkaraktärer, särskilt Kelso, för liksom, hur många "BURN" var det i sista säsongen? Typ... Tre?

Iallafall, sjukt synd att det är slut, för That '70s Show var något speciellt, typ som Scrubs. Det var mer än bara roligt, det var underbart!

Nåja, Seinfeld nästa!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick hem Säsong ett av 'Oz' häromdagen (99kr på CDON - vrakpris!), och såg de första tre avsnitten i går natt. Shit, vad bra det är. Åh, ser fram emot nästföljande säsonger! Man bara älskar att hata Vern Schillinger.

Schillinger: Like my tattoos? I'm going to get you one.

Beecher: No, thanks.

Schillinger: Oh, yeah, I'm going to brand you myself.

Beecher: Livestock gets branded.

Schillinger: Yeah, livestock, that's what you are... my livestock. Because now, Tobias, your ass belongs to me.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem här mer än jag gillar Stor i Japan? :D Tokskönt program, Jens och Sebastian måste vara två av de bästa tv-personligheterna någonsin! :confused:

Jag har sett båda avsnitten, garvade rakt igenom hela första eftersom Jens ser ut som en fågelholk till 90% av sin bild-tid.

Idag var han inte lika mycket fågelholk dock, men dagens avsnitt var sjukt skoj, jag sitter ibland och bokstavligt talat gapskrattar. Mest för att de ser ut, och agerar, som riktiga loosers. :lol:

Är det förresten någon som sett deras matlagningsprogram de hade en gång i tiden? Vad hette det? Superklasse?

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor