Kebab Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Jag älskar komediserier, problemet är att jag inte vet vad jag ska se nu... Jag har sett alla säsonger av Scrubs, The IT Crowd (Rekommenderas STARKT!) och snart That '70s show. Så, vad ska jag se nu? Kanske borde klargöra att jag INTE tänker se på Friends, så säg inte det... Varför inte Vänner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Viss spoiler, men bilder från Entourage säsong 5 finns på imdb. Klick mee! What's up with that beard?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Viss spoiler, men bilder från Entourage säsong 5 finns på imdb. Klick mee! What's up with that beard?! Filminspelning antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Bror min hade fixat fram alla dextersäsonger och jag bestämde mig för att kolla in åtminstone första avsnittet. *Katching* Såld! Ska försöka hinna klart med de exsisterande innan 28/9 då nya säsongen kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 Bror min hade fixat fram alla dextersäsonger och jag bestämde mig för att kolla in åtminstone första avsnittet. *Katching* Såld! Ska försöka hinna klart med de exsisterande innan 28/9 då nya säsongen kommer S03E01 (DVDScr) har nu läckt, för alla ni intresserade. Själv väntar jag till 720p. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 Gossip Girl Gossip Girl S02E01 PROPER HDTV XviD-2HD Gossip Girl S02E02 HDTV XviD-2HD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 Ska banne mig kolla in Dexter imorgon. Håller på att ladda hem säsong 1 nu, återkommer med kritik imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 (redigerad) Har precis sett första avsnittet av HBOs nya serie True Blood med bla Alexander Skarsgård i en av rollerna. Handling: Alan Ball, creator of Six Feet Under, returns to HBO with a new series based on the novel series Southern Vampire by Charlaine Harris. The series follows Sookie Stackhouse, a telepathic barmaid who finds comfort in the company of vampires since they have no brainwave activity for her to read. She and her brother Jason were raised by her grandmother after losing their parents in a flood and she tries to keep her telepathic ability a secret. Thanks largely in part to the creation of a Japanese-made synthetic blood called Tru Blood (where the series takes it name) vampires have made their existence known to the world. Sookie works at the bar 'Merlotte's' which is owned and operated by her boss Sam Merlotte who has a secret of his own. Trailer: [youtube-old]Vd5E-pHzXGI[/youtube-old] Det har ju som sagt bara gått ett avsnitt men det verkar bli en bra serie, vet dock inte hur många avsnitt det kommer bli av den, men kan tänka mig att det inte blir så många. Musiken slår inte fel heller. "I sommaren 2007 började pilotavsnittet av True Blood att filmas, där Ball hade redan skrivit flera avsnitt till tv-serien, som senare köptes ut av HBO. Musikregissören Gary Calamar, som bland annat gjort musik för kända TV-serier som Dexter, Weeds och Entourage sa att han skulle jobba på en soundtrack, som enligt honom ska bli "kuslig", tillsammans med ett par musiker från Louisiana." Redigerad 11 september, 2008 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 S03E01 (DVDScr) har nu läckt, för alla ni intresserade. Själv väntar jag till 720p. Väntar jag också. Är än så länge bara på S02E07 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2008 Dexter.S03E01.DVDScr.XviD-NOTYOU The.Shield.S07E02.DSR.XviD-NoTV Väntar på mig! The Shield är bara så gudomligt bra! Älskar verkligen serien. Hoppas nu att sista säsongen blir minnesvärd. Dexter är en annan favoritserie. Sjukt klockren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 12 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2008 Dexter.S03E01.DVDScr.XviD-NOTYOU The.Shield.S07E02.DSR.XviD-NoTV Väntar på mig! The Shield är bara så gudomligt bra! Älskar verkligen serien. Hoppas nu att sista säsongen blir minnesvärd. Dexter är en annan favoritserie. Sjukt klockren! Stod på wikipedia att den ska sändas 18e september, alltså dexter S03. Är den där fake eller är den 'the thing'? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2008 Stod på wikipedia att den ska sändas 18e september, alltså dexter S03. Är den där fake eller är den 'the thing'? Det är en läckt screener, altså äkta vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2008 Dexter.S03E01.DVDScr.XviD-NOTYOU The.Shield.S07E02.DSR.XviD-NoTV Väntar på mig! The Shield är bara så gudomligt bra! Älskar verkligen serien. Hoppas nu att sista säsongen blir minnesvärd. Dexter är en annan favoritserie. Sjukt klockren! Sett båda. Kan säga att båda var sådär/okej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marpeto Skrivet 12 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2008 Fann en bra site som gör mitt liv lättare idag. www.airdate.info där du markerar de TV-serier som du följer, och en URL som du vill använda (för att skapa länk till valfri site för tex torrents). Funkar bra för mig - rekommenderas. Följer själv ett 20-tal serier, och det är hopplöst att veta när de sänds och inte annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Fann en bra site som gör mitt liv lättare idag. www.airdate.info där du markerar de TV-serier som du följer, och en URL som du vill använda (för att skapa länk till valfri site för tex torrents). Funkar bra för mig - rekommenderas. Följer själv ett 20-tal serier, och det är hopplöst att veta när de sänds och inte annars. Antar att airdate snor tiderna från epguides vilket är den enda sidan man behöver om man följer serier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 (redigerad) http://img411.imageshack.us/img411/5465/iho9vrdro8h6mrt30rcfry6.jpg Före detta polisen Adrian Monk har en talang som når långt. Han har fotografiskt minne och förmågan att se små detaljer som andra inte ser. Men sedan hans fru Trudy blev mördad har han lidit av tvångstankar och alla möjliga fobier. Han har tjänstledigt från jobbet på polisstationen men arbetar nu som en frilansande detektiv och konsult vid svåra fall. Med sig har han en assistent som håller honom tillräknelig. Snubblade över denna serie förut, läste storyn och jag blev genast intresserad. En kriminalkomedi med en polis som lider av tvångstankar! Har sett ett avsnitt nu. (S07E01 för att vara exakt) Och det enda jag kan säga efter ett avsnitt, denna ska jag lätt se mer! Hur underbar serie som helst! Redigerad 13 september, 2008 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Fann en bra site som gör mitt liv lättare idag. www.airdate.info där du markerar de TV-serier som du följer, och en URL som du vill använda (för att skapa länk till valfri site för tex torrents). Funkar bra för mig - rekommenderas. Följer själv ett 20-tal serier, och det är hopplöst att veta när de sänds och inte annars. Kan man inte spara på något sätt så man kan ha en länk direkt till listan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 När kommer Dexter s3 e2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 När kommer Dexter s3 e2 ? Femte oktober. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Var det någon som såg "I Ditt Ansikte" med Magnus Betnér? Bra skit. Extra roligt att avsnittet handlade om religion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts