KalleR Skrivet 30 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Sett Weeds nu. Satan vilken cliffhanger i sluter på S2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Sett Weeds nu. Satan vilken cliffhanger i sluter på S2. Surt att det är så långt uppehåll. S03 kommer nu i augusti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Såg klart Friends/Vänner tidigare i veckan. Fan så tomt det känns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Har sett: Smallville (alla) Prison Break (alla) 24 (alla) Förhäxad (håller på) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Surt att det är så långt uppehåll. S03 kommer nu i augusti. Olsen Twins kommer ha biroller i S03 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Olsen Twins kommer ha biroller i S03 Men de bråkar nu, så det kanske inte blir av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2007 Är det värt att börja kolla på Blade serien?. Den verkar rätt så seg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 1 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2007 (redigerad) Gunsmoke... västern, som gick på 50-talet till 70-talet. Lassie är på andra plats. Fel, Guiding Light är den längsta. Den här amerikanska dag-såpan smiskar alla andra med sina hittills 54 år i tv-rutan. Egentligen är dess historia ännu längre än så eftersom den började som radioserie redan 1937. Den flyttade över till tv 1952 och det är det vi räknar här. Hittills har det gjorts över 15 000 avsnitt och serien lever än. Skapades av Irna Phillips (det namnet kommer snart tillbaka) och handlar om en grupp familjer i den påhittade staden Springfield i mellanvästern. Jag kollar på prison break, lost. Redigerad 1 juli, 2007 av T-Bone Mendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Är det någon som har tips på bra serie man kan kolla på? 24 och lost pratar ju alla om vad ungefär handlar de om? Hur mycket finns det av de? osv. Tipsa gärna om lite kul serier, då menar jag inte animerade utan sådana med "riktiga" skådespelare. Skulle va kul med något nytt såhär i väntan på mer Heroes och Prison Break Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Är det någon som har tips på bra serie man kan kolla på? 24 och lost pratar ju alla om vad ungefär handlar de om? Hur mycket finns det av de? osv. Tipsa gärna om lite kul serier, då menar jag inte animerade utan sådana med "riktiga" skådespelare. Skulle va kul med något nytt såhär i väntan på mer Heroes och Prison Break Friends! Friends! FRIENDS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Friends! Friends! FRIENDS! Jo det är ju en jäkligt bra serie. Var den rolig redan från början? Det mesta jag sett är från de senaste säsongerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Jo det är ju en jäkligt bra serie. Var den rolig redan från början? Det mesta jag sett är från de senaste säsongerna. Det är ju en komedi, så den vore väldigt misslyckad om den inte blev rolig förrän i slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 (redigerad) Det är ju en komedi, så den vore väldigt misslyckad om den inte blev rolig förrän i slutet. Frågan blev felformulerad, tänk mest på om de första säsongerna håller än idag. Redigerad 8 juli, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Frågan blev felformulerad, tänk mest på om de första säsongerna håller än idag. Jadå! Helt klart. Jag tycker om de första avsnitten lika mycket som jag gillar de senare. Skämten är ju olika, man märker att det är annan humor i början jämfört med i slutet. Men alla skämt är riktiga klasskämt dock. Riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Är det värt att börja kolla på Blade serien?. Den verkar rätt så seg... Personligen tycker jag om den, de två avsnitt jag sett på 6an. En serie som alla ska se och älska är House. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 8 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 Är det någon som har tips på bra serie man kan kolla på? 24 och lost pratar ju alla om vad ungefär handlar de om? Hur mycket finns det av de? osv. Tipsa gärna om lite kul serier, då menar jag inte animerade utan sådana med "riktiga" skådespelare. Skulle va kul med något nytt såhär i väntan på mer Heroes och Prison Break Scrubs. Seinfeld. Pang i Bygget (Fawlty Towers). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2007 En serie som alla ska se och älska är House. <3 Håller med. Överlägset min favoritserie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Japp, House är en riktigt skön serie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 13 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2007 Har sett några avsnitt av House, och gillar det, men håller konceptet verkligen i (hittills) 3 säsonger á ~20 avsnitt/st? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2007 Har sett några avsnitt av House, och gillar det, men håller konceptet verkligen i (hittills) 3 säsonger á ~20 avsnitt/st? Mer än väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts