Kiedis Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Weeds: Har man fått se Nancys boobies innan? Blir inte hon påsatt i en gränd i första säsongen? har för mig att man fick se dom då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2008 Blir inte hon påsatt i en gränd i första säsongen? har för mig att man fick se dom då. Japp, det blev hon. Men jag tror inte att man fick se något då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 (redigerad) Någon som vet ifall serien "Big Shots" är bra? @ Lajnux, gör mig en tjänst! hitta avsnittet åt mig (där hon blir påsatt) EDIT: Skitsamma, tackar KalleR för tipset Redigerad 8 augusti, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 8 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2008 Någon som fortfarande tittar på Dexter? Känns som att han har blivit lite klumpig. Han borde kolla omkring hamnen efter övervaknings kameror, hur kunde han missa det?? :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Usch vad dåligt och tråkigt Heroes säsong 2 slutade, och sista avsnittet var ju knappt spännande.. Det blev ju så konstigt iom strejk-helvetet. De var ju tvungna att korta ner och ha sig. Håller med dig, förhoppningsvis blir S03 fantastisch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Någon som fortfarande tittar på Dexter? Känns som att han har blivit lite klumpig. Han borde kolla omkring hamnen efter övervaknings kameror, hur kunde han missa det?? :s Dexter är en sjukt bra serie. Sett båda säsongerna för länge sedan. Längtar tills tredje säsongen ska komma, men är lite skeptisk hur de ska kunna spinna vidare på allt det som hänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Dexter är en sjukt bra serie. Sett båda säsongerna för länge sedan. Längtar tills tredje säsongen ska komma, men är lite skeptisk hur de ska kunna spinna vidare på allt det som hänt. Synd att min dator kraschade precis när säsong 2 började måste vänta tills nästa måndag för nästa avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Weeds: Har man fått se Nancys boobies innan? Jag är 100 på att hon visat dom innan. Visades inte dom när hon bangade EDA-killen? Eller vem det nu var. Det var nog t.o.m med den där Groffsnubben, han som ville bygga ihop städerna som Cilia också var på ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2008 Jag är 100 på att hon visat dom innan. Visades inte dom när hon bangade EDA-killen? Eller vem det nu var. Det var nog t.o.m med den där Groffsnubben, han som ville bygga ihop städerna som Cilia också var på ett tag. Kanske. Minns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Fy fan. Jag måste bara säga hur fruktansvärt fucking bra säsongsavslutningarna av CSI är. Nyss sett klart både säsong 6 och 8 av CSI Miami respektive Las Vegas. Herregud vilka avslutningar. Jag skakade ju nästan på båda. Tummen upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Jag skakade ju nästan på båda. Tummen upp. Jag tycker jag läser att du skakar till allt. D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Jag tycker jag läser att du skakar till allt. D: Hahaha. Möjligtvis så att jag överanvänder det ordet en aning. Men sedan så finns det mycket jag gör det till också. Filmer, tv-serier, musik och lite annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2008 (redigerad) Tittade precis på ett avsnitt av High Chaparall. Så jäkla kul när Filip springer in på barnkalaset utklädd till en krokofant och barnen börjar gråta . Tyckte synd om honom när han inte fick ge Shannen Doherty en kram på slutet. Redigerad 17 augusti, 2008 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 (redigerad) ' Redigerad 23 augusti, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Nu har jag sett alla Dexter avsnitt utan 12:an, ska kolla strax. En av de bästa tv-serier som jag har sett rekommenderar den stark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 (redigerad) Skönt slut, synd att Doakes dog . Slutet kändes som ettan genom att allt sluta bra. Ingen som vet Dexters hemlighet i slutet Sorry för trippelpost Redigerad 24 augusti, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Ingen som vet Dexters hemlighet Han dödar folk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Han dödar folk? men jag menar att det slutar med att ingen vet dexters hemlighet. De två som fick reda på det dog.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 men jag menar att det slutar med att ingen vet dexters hemlighet. De två som fick reda på det dog.. Hahaha, vah? Dom två som dog (om jag kommer ihåg rätt nu) fick ju reda på att han var en seriemördare? Hans hemlighet är ju att han dödar folk? Två stycken fick reda på det och dom dog? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Kan tipsa om The Wire, det handlar om hoods och polis i baltimore, den ar valdigt bra gjort och inte bara massa "im'a bout to put a cap in yo ass nigga". Dem forsta avsnitten jag sag var ganska trakiga forst men man jag kunde anda inte sluta kolla.. Gillar Omar; en homosexuellt gangsta med en avsagad shotgun som robbar drugdealers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts