_EmiL_ Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 Det var sagt att det var den sista, pga manusstrejken. Bill Lawrence har kontrakt med ABC fram till en säsong 11. OMG! 4 Säsonger utan J.D Good Luck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Dags att lägga ner Scrubs oavsett om J.D. skulle ha fortsatt eller lämnat. Serien tycker jag tappade mer och mer för varje säsong. På tal om serier.. Måste verkligen rekommendera serien Dexter. Såg klart på Säsong 2, och fyfan vilken bra serie det är! Lätt en av de bästa som har någonsin har gjorts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 juli, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 På tal om serier.. Måste verkligen rekommendera serien Dexter. Såg klart på Säsong 2, och fyfan vilken bra serie det är! Lätt en av de bästa som har någonsin har gjorts! Old news Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Flight of the Chonchords. Mad Men. Ser båda just nu lite när jag inte gör något speciellt. Båda är väldigt bra. Rekommenderar båda två för uttråkade människor på GTAsajten. Båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 (redigerad) fhhh Redigerad 6 augusti, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 The Mighty Boosh Boosh. Är. Bäst. Punkt slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 (redigerad) naboo Redigerad 6 augusti, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2008 Usch vad dåligt och tråkigt Heroes säsong 2 slutade, och sista avsnittet var ju knappt spännande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 (redigerad) HUUUGALIGEN! Det där var ett grymt slut på Morden i Midsomer, fyhelvete! Hela säsongen har varit ganska trög, bara för att ladda upp för "the grand finale". Ett jäklarns ruggigt avsnitt, tänker inte berätta vad som händer men var lite creepy faktiskt. 5 knivmord utav 6. Redigerad 5 augusti, 2008 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 5 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2008 HUUUGALIGEN! Det där var ett grymt slut på Morden i Midsomer, fyhelvete! Hela säsongen har varit ganska trög, bara för att ladda upp för "the grand finale". Ett jäklarns ruggigt avsnitt, tänker inte berätta vad som händer men var lite creepy faktiskt. 5 knivmord utav 6. Brr blev skraj faktiskt. Riktigt Creepy när prästen ser liket som böjts upp. det ser lixom levande ut och bara stirrar på honom. Kan jag vara säker på att ingen gömt sig under sängen när jag går och lägger mig nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 HUUUGALIGEN! Det där var ett grymt slut på Morden i Midsomer, fyhelvete! Hela säsongen har varit ganska trög, bara för att ladda upp för "the grand finale". Ett jäklarns ruggigt avsnitt, tänker inte berätta vad som händer men var lite creepy faktiskt. 5 knivmord utav 6. Ja det var faktiskt bra men jag förstod inte vad det var som han trollkarlen blev rädd för så han dog. Nån som kan förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Ja det var faktiskt bra men jag förstod inte vad det var som han trollkarlen blev rädd för så han dog . Nån som kan förklara? KANINEN I HATTEN FÖRSVANN!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Såg första avsnittet av HBOs nya serie Generation Kill med bla Alexander Skarsgård i en av rollerna. Serien handlar om en amerikansk bataljon under det inledande skedet av invasionen i Irak. Nu har jag bara sett första avsnittet, men att bedöma av det så verkar det vara en helt ok serie, var dock lite seg mellanåt och mycket dösnack om ingenting, men jag ska ge den en chans. Verkar ändå vara någon form av miniserie enligt HBO (9 st avsnitt a`60 min) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Häromdagen tänkte jag ge amerikanska versionen av The Office en ny chans men nej, jag gillade fortfarande inte den serien. Den har inte alls samma känsla som den brittiska originalversionen. Originalet hade den där subtila, lite underfundiga humorn men den saknas nästan helt i den amerikanska versionen, skämten är självklara och in-your-face-akitga och allt känns fördummat för att tilltala en bred (och ganska dum) mainstreampublik. Nej tack; tacka vet jag David Brent & co. [youtube-old]JQAihUx0ZM4[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Ja det var faktiskt bra men jag förstod inte vad det var som han trollkarlen blev rädd för så han dog . Nån som kan förklara? You will never know. Man fick ju se scenen där riddarna högg ner munkarna. Han kanske såg en riddare som försökte döda honom. Det kanske var så verkligt för honom så att hjärtat stannade. Hur han kom in i trädet har jag dock ingen aning om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 You will never know. Man fick ju se scenen där riddarna högg ner munkarna. Han kanske såg en riddare som försökte döda honom. Det kanske var så verkligt för honom så att hjärtat stannade. Hur han kom in i trädet har jag dock ingen aning om. Okej, tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Weeds: Har man fått se Nancys boobies innan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Weeds: Har man fått se Nancys boobies innan? Får man det i fyran? Svar på din fråga: Jag har iaf aldrig sett att hon har visat dom tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 Får man det i fyran ? Svar på din fråga: Jag har iaf aldrig sett att hon har visat dom tidigare. s4e8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2008 s4e8 Seriöst, fan va' nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts