Jump to content

Tråden om tv-serier

KalleR
 Share

Recommended Posts

Dags att lägga ner Scrubs oavsett om J.D. skulle ha fortsatt eller lämnat. Serien tycker jag tappade mer och mer för varje säsong. :)

På tal om serier.. Måste verkligen rekommendera serien Dexter. Såg klart på Säsong 2, och fyfan vilken bra serie det är! Lätt en av de bästa som har någonsin har gjorts! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

HUUUGALIGEN!

Det där var ett grymt slut på Morden i Midsomer, fyhelvete!

Hela säsongen har varit ganska trög, bara för att ladda upp för "the grand finale". Ett jäklarns ruggigt avsnitt, tänker inte berätta vad som händer men var lite creepy faktiskt.

5 knivmord utav 6.

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HUUUGALIGEN!

Hela säsongen har varit ganska trög, bara för att ladda upp för "the grand finale". Ett jäklarns ruggigt avsnitt, tänker inte berätta vad som händer men var lite creepy faktiskt.

5 knivmord utav 6.

Brr blev skraj faktiskt. Riktigt Creepy när prästen

ser liket som böjts upp.

det ser lixom

levande ut och bara stirrar på honom.

Kan jag vara säker på att ingen gömt sig under sängen när jag går och lägger mig nu? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HUUUGALIGEN!

5 knivmord utav 6.

Ja det var faktiskt bra men jag förstod inte vad

det var som han trollkarlen blev rädd för så han dog

. Nån som kan förklara?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg första avsnittet av HBOs nya serie Generation Kill med bla Alexander Skarsgård i en av rollerna.

Serien handlar om en amerikansk bataljon under det inledande skedet av invasionen i Irak.

Nu har jag bara sett första avsnittet, men att bedöma av det så verkar det vara en helt ok serie, var dock lite seg mellanåt och mycket dösnack om ingenting, men jag ska ge den en chans. Verkar ändå vara någon form av miniserie enligt HBO (9 st avsnitt a`60 min)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Häromdagen tänkte jag ge amerikanska versionen av The Office en ny chans men nej, jag gillade fortfarande inte den serien. Den har inte alls samma känsla som den brittiska originalversionen. Originalet hade den där subtila, lite underfundiga humorn men den saknas nästan helt i den amerikanska versionen, skämten är självklara och in-your-face-akitga och allt känns fördummat för att tilltala en bred (och ganska dum) mainstreampublik. Nej tack; tacka vet jag David Brent & co. yes_1021002_0.gif

[youtube-old]JQAihUx0ZM4[/youtube-old] :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det var faktiskt bra men jag förstod inte vad

det var som han trollkarlen blev rädd för så han dog

. Nån som kan förklara?

You will never know. :naughty: Man fick ju se scenen där

riddarna högg ner munkarna.

Han kanske såg en

riddare som försökte döda honom.

Det kanske var så

verkligt