StellHell Skrivet 23 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2008 Jag tyckte iaf att både säsong 5 och 6 var bättre än säsong 4. Har precis sett klart säsong 7 och tyvärr blir det lite sämre, och i säsong 8 är tydligen varken Topher Grace eller Ashton Kutcher med längre Dom kommer tillbaka i säsong/serieavslutningen. S08 är ganska lam, när det knappt är några oldies kvar. Dom nya standinpersonerna är bara tråkiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 http://www.aftonbladet.se/nojesliv/film/article2818803.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 [...]deckar/kriminalserie. Skulle uppskattas! Morden i Midsomer! Främst de tidiga säsongerna, de senaste åren har det varit uselt faktiskt. Går på tisdagar klockan 21 på ettan. http://www.aftonbladet.se/nojesliv/film/article2818803.ab Nejnejnejnejnejnejnejnejnej. Eller visst kan det bli hur bra som helst, men TÄNK om den floppar. Vad hemskt det skulle vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Morden i Midsomer! Främst de tidiga säsongerna, de senaste åren har det varit uselt faktiskt. Går på tisdagar klockan 21 på ettan. Lyssna inte på honom. Om man inte är 90-tals-fascist så är de avsnitten som sänds nu också riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 För övrigt måste ju Morden i Midsomer vara en av de mysigaste serierna någonsin. Trots all blodgjutelse så känns omgivningen och allt så... brittiskt-idyllisk, och mysig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 (redigerad) http://www.aftonbladet.se/nojesliv/film/article2818803.ab En film av en sitcom , sitta i biosalongen och höra hundra människor garva på samma gång, nej tack. Man gör inte filmer av sitcom's! Tips: Californication: Trailer (New Showtime Original Series) [youtube-old]gQ7yaQhXJAI[/youtube-old] Låter trailern göra sitt. Redigerad 3 juli, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Nejnejnejnejnejnejnejnejnej. Eller visst kan det bli hur bra som helst, men TÄNK om den floppar. Vad hemskt det skulle vara. ...men TÄNK om den blir hur underbar som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Finns det några serier som liknar Gossip Girl & Newport Harbor? Det får gärna finnas mode och snygga tjejer i serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Finns det några serier som liknar Gossip Girl & Newport Harbor? Det får gärna finnas mode och snygga tjejer i serien The O.C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 (redigerad) The O.C Nej fyfan ! Det måste väl finnas något annat, right? Redigerad 13 juli, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 (redigerad) Nej fyfan ! Det måste väl finnas något annat, right? Finns säkerligen något annat, men får man fråga varför du verkar ogilla serien? Är det fjortisstämpeln som den verkar ha på sig eller någonting annat? The O.C tappade visserligen sin status, skådespelare, stämning och mycket annat efter de två inledande säsongerna. Men de två säsongerna är guld värd min vän. Du vet väl att Josh Schwartz som skapade O.C även ligger bakom Gossip Girl som du älskar(?). Jag tycker du ska ge den en ärlig chans för jag tror du kan komma att gilla det. Se piloten och de inledande avsnitten och döm efter det! Edit: Började nyss se om OC för femte gången. Och vilken serie det är. Jag blev tårögd tre gånger under piloten. Jävla serie Redigerad 13 juli, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 Finns det några serier som liknar Gossip Girl & Newport Harbor? Det får gärna finnas mode och snygga tjejer i serien One Tree Hill kan du kanske ta och snegla lite på. Kanske inte är riktigt vad du kollar efter men det är väl någolunda likt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Har kollat på fyra avsnitt av Heroes idag och jag är mäktigt imponerad. Känns som att det har varit en cliffhanger i slutet av varje avsnitt och man verkligen måste få veta vad som kommer hända. Ska kolla på nästa avsnitt nu, bye. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Har kollat på fyra avsnitt av Heroes idag och jag är mäktigt imponerad. Känns som att det har varit en cliffhanger i slutet av varje avsnitt och man verkligen måste få veta vad som kommer hända. Ska kolla på nästa avsnitt nu, bye. Heroes är grymt! Det är, som du säger, en cliffhanger i varje avsnitt. Så underbart. Längtar tills serien, och Prison Break, drar igång igen i höst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2008 Heroes är grymt! Det är, som du säger, en cliffhanger i varje avsnitt. Så underbart. Längtar tills serien, och Prison Break, drar igång igen i höst. Hayden Leslie Panettiere är f.ö helt underbart söt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 (redigerad) NOOOOOOOOOOO. J.D lämnar Scrubs. Redigerad 18 juli, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 Nej fyfan ! Det måste väl finnas något annat, right? Ge den en chans, faktiskt mycket bättre än jag trodde innan jag såg den. Längtar tills serien, och Prison Break, drar igång igen i höst. GE MIG!!! NOOOOOOOOOOO. J.D lämnar Scrubs. Dags att lägga ner kanske..? Tror knappast att den kommer leva vidare lika bra efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 Hayden Leslie Panettiere är f.ö helt underbart söt! Att hon är! Dags att lägga ner kanske..? Tror knappast att den kommer leva vidare lika bra efter det. Tror inte jag heller. Serien bygger ju på honom, från första avsnittet och framåt. Vad ska dom spinna vidare på efter? Turks och Carlas förhållande? Dr Cox? Förresten, Courtney Cox (Monica i vänner) ska vara med i två-tre avsnitt i nästa säsong av Scrubs. Som chefsläkare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 Skulle dom inte lägga ner Scrubs efter den här säsongen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 Skulle dom inte lägga ner Scrubs efter den här säsongen? Det var sagt att det var den sista, pga manusstrejken. Bill Lawrence har kontrakt med ABC fram till en säsong 11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts