KalleR Skrivet 9 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Ja, gör en när 3 kommer då. Gör det själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 (redigerad) Det är för mycket misär och konflikter i Skins, tröttsam serie... I senaste avsnittet drog f.ö. Cassie till New York efter att min favoritkaraktär dog... (spoiler). Wu Tang Clan spelades på ett fik Det är just det som gör serien så underbar enligt mig då. Men det är säkert en smaksak. Men jag tycker ju också att S02 är en liten bit bättre än S01 (så man borde ju inte lita på mig) förutom sista avsnittet i S01 som var underbart, bara så fantastiskt bra. Gör det själv? Sir, Yes, Sir. Redigerad 9 april, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Det är just det som gör serien så underbar enligt mig då. Men det är säkert en smaksak. Men jag tycker ju också att S02 är en liten bit bättre än S01 (så man borde ju inte lita på mig) förutom sista avsnittet i S01 som var underbart, bara så fantastiskt bra. Personligen tyckte jag Skins var som bäst när både humor och seriositet blandades lagom mycket. Tycker det är så oerhört skönt när något seriöst händer för att någon sekunden senare kommer med någon skön kommentar som får en att ramla av stolen. I säsong två så är humorn nästan bortblåst i vissa avsnitt (Likaså Anwar! ), tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Personligen tyckte jag Skins var som bäst när både humor och seriositet blandades lagom mycket. Tycker det är så oerhört skönt när något seriöst händer för att någon sekunden senare kommer med någon skön kommentar som får en att ramla av stolen. I säsong två så är humorn nästan bortblåst i vissa avsnitt (Likaså Anwar! ), tyvärr. Jadu, en smaksak som sagt. Men gillar det också. Jag kommer inte ihåg hur gott och länge jag skrattade åt en tv-serie när Chris låste in sig i det där klädskåpet och sedan föll det ner. Haha, varje gång jag påminns av den så småskrattar eller ler jag. Nu minns jag inte, men jag tror det var i säsong 1. Och det fanns flera sådana underbara stunder så ja, du har rätt. Den enda gången jag skrattat hittills på 2:an (som jag kommit till avsnitt 5) var när Michelle var i sitt nya rum för första gången och det som hände där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Jadu, en smaksak som sagt. Men gillar det också. Jag kommer inte ihåg hur gott och länge jag skrattade åt en tv-serie när Chris låste in sig i det där klädskåpet och sedan föll det ner. Haha, varje gång jag påminns av den så småskrattar eller ler jag. Nu minns jag inte, men jag tror det var i säsong 1. Och det fanns flera sådana underbara stunder så ja, du har rätt. Den enda gången jag skrattat hittills på 2:an (som jag kommit till avsnitt 5) var när Michelle var i sitt nya rum för första gången och det som hände där. Andra avsnittet med Anwars knep för hur man skaffar sig ett ligg var hur kul som hälst det också! "I'm not a five, am I?" Jag hoppas sista avsnittet blir ett riktigt kanonvsnitt. Mina förhoppningar är tyvärr inte allt för höga, med tanke på att dom ska trycka in allt på 45 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 (redigerad) Ah. Måste bara skriva av mig. Har intensivsett två serier sedan mitten av mars. Dexter och Skins. På Skins har jag ett avsnitt kvar (S02E09) och Dexter (S02E10-E12) och måste säga hur mycket jag gillar båda serierna. Skins är som jag tidigare sa en så seriös serie så jag gillar den som bara den. Den är så dramatisk så det inte är sant. Men den varvar jättetråkiga med jättebra avsnitt hela jädra tiden så att det känns lite si och så ibland. Tony är så himla intressant att förfölja. Sedan skulle jag vilja ha en bättre förklaring av Duden med detta att han kan se visioner i framtiden då det är något jag missförstog eller något jag inte fattade. Annars så var E08 riktigt sorgligt i slutet (Spoiler för E08/E09) när även min, precis som Dudens favoritkaraktär dog. Varför honom, han var ju så skön Aja, E09 kvar, är det det sista avsnittet btw? Som i säsong ett? -- Dexter. Det var länge sedan, eller jag minns knappt att jag sett en serie där Säsong 2 är bättre än 1. Men så är fallet nu. Jag tänker ofta i skolan att jag bara vill se mer och mer, men försöker hela tiden göra så jag inte sträckser den. Men gud så gudomligt bra det är. Riktigt sjukt bra serie där jag bara älskar huvudkaraktären själv. Och vilken dramatik och spänning. Så himla bra! Ett måste för alla! E08 slut blev jag så tagen. När han sa "Otherwise, you'll meet the monster" . Jag bara var helt tom på beundran. Så himla dramatiskt. För att inte tala om när Dokes tar Dexter på bar gärning och får reda på att det är han som är mördaren . Jag höll nästan andan. Ser fram emot tre stycken väldigt bra avsnitt nu. Redigerad 13 april, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 10 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2008 Ah. Måste bara skriva av mig. Har intensivsett två serier sedan mitten av mars. Dexter och Skins. På Skins har jag ett avsnitt kvar (S02E09) och Dexter (S02E10-E12) och måste säga hur mycket jag gillar båda serierna. Skins är som jag tidigare sa en så seriös serie så jag gillar den som bara den. Den är så dramatisk så det inte är sant. Men den varvar jättetråkiga med jättebra avsnitt hela jädra tiden så att det känns lite si och så ibland. Tony är så himla intressant att förfölja. Sedan skulle jag vilja ha en bättre förklaring av Duden med detta att han kan se visioner i framtiden då det är något jag missförstog eller något jag inte fattade. Annars så var E08 riktigt sorgligt i slutet när även min, precis som Dudens favoritkaraktär dog. Varför honom, han var ju så skön Aja, E09 kvar, är det det sista avsnittet btw? Som i säsong ett? Haha, chris dör inte förräns i episode 9. Känn dig spoilad =/ Nej, det är ett avsnitt kvar efter nian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Haha, chris dör inte förräns i episode 9. Känn dig spoilad =/ Nej, det är ett avsnitt kvar efter nian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 SCRUBS!!111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2008 Har kollat på dom 15 första avsnitten av One Tree Hill dom senaste dagarna, så sjukt skön serie när man väl kommit in i den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Härligt att Scrubs är tillbaka! Hahaha, samma sköna stil som vanligt. "DON'T LOOK AT ME!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Ah. Måste bara skriva av mig. Har intensivsett två serier sedan mitten av mars. Dexter och Skins. På Skins har jag ett avsnitt kvar (S02E09) och Dexter (S02E10-E12) och måste säga hur mycket jag gillar båda serierna. Skins är som jag tidigare sa en så seriös serie så jag gillar den som bara den. Den är så dramatisk så det inte är sant. Men den varvar jättetråkiga med jättebra avsnitt hela jädra tiden så att det känns lite si och så ibland. Tony är så himla intressant att förfölja. Sedan skulle jag vilja ha en bättre förklaring av Duden med detta att han kan se visioner i framtiden då det är något jag missförstog eller något jag inte fattade. Annars så var E08 riktigt sorgligt i slutet när även min, precis som Dudens favoritkaraktär dog. Varför honom, han var ju så skön Aja, E09 kvar, är det det sista avsnittet btw? Som i säsong ett? Som DrStupid påpekade - Det spoilertaggade händer i EP09, inte EP08. Usch, vilket avsnitt, bra laddning inför 'the season finale'. Scrubs också, kul att det kommit igång! Vad mogna alla känns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Som DrStupid påpekade - Det spoilertaggade händer i EP09, inte EP08. Usch, vilket avsnitt, bra laddning inför 'the season finale'. Scrubs också, kul att det kommit igång! Vad mogna alla känns. Jeps, har sett E09. Riktigt bra avsnitt, rörande. Jag tror säsongsfinalen kommer bli bra, inte lika bra som ettan, men bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Jeps, har sett E09. Riktigt bra avsnitt, rörande. Jag tror säsongsfinalen kommer bli bra, inte lika bra som ettan, men bra. ...risken är ju att de som inte sett e09 läser din spoilertagg, då du märkte den som 'e08'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 ...risken är ju att de som inte sett e09 läser din spoilertagg, då du märkte den som 'e08'. Vid det fall jag skrev det hade jag inte sett E08. Men jaha. Eller vänta nu. Nu hänger jag inte med, men editerar min post ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Seinfeld är ju bäst av allt. No discussion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 (redigerad) Härligt att Scrubs är tillbaka! Hahaha, samma sköna stil som vanligt. "DON'T LOOK AT ME!" Eller: - I trusted you. - That wasn't very smart, was it? Redigerad 14 april, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Eller: - I trusted you. - That wasn't wery smart, was it? Very. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Haha, så lite du vet lilla vän. ...Speciellt barnvåldtäcktsmän och barnmördare... Very. Barnvåldtäktsmän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2008 Barnvåldtäktsmän. Man behöver inte direkt leta ihjäl sig för att hitta stavfel från Stell... Men jag tror att han var trött när han skrev inlägget (Posted Apr 14 2008, 05:47) och som alltid på GTAsajtens forum kan man inte på några villkor alls ta ansvar för vad man skriver då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts