The Dude Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Jag har kollat igenom Greek nu, rätt så kass serie egentligen. Spelar enbart på collage-stereotyperna och övedriver det så man mest blir irriterad. Tog mig igenom hela första säsongen tack vare ögongodiset Kommer iaf nytt avsnitt idag, och även nytt Skins då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Någon som minns TV-serien Ed, som gick för några år sedan på Kanal 5? Bowlinghallsadvokat (Tom Cavanagh, spelar JD's bror i Scrubs), charmig serie i småstadsidyll. Lite som en aningen manligare version av Gilmore Girls, kan man kanske säga. Kom att tänka på den idag när jag hörde 'Next Year' med Foo Fighters, som var seriens introlåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Var kan man hitta releasedatum på DVD-boxar? Hörde någonstans att säsong två av Joey ska släppas på DVD i april, men var kan jag hitta en säker källa på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Var kan man hitta releasedatum på DVD-boxar? Hörde någonstans att säsong två av Joey ska släppas på DVD i april, men var kan jag hitta en säker källa på det? Hmm. Bara för mig tiden är fuckad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 Hmm. Bara för mig tiden är fuckad? Nej, för mig står det att du postade 23.08. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 På Kebabs post, menar jag. Står 22:47 för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=993281 Så vi som ändrade det manuellt får väl ändra tillbaka det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2008 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=993281 Så vi som ändrade det manuellt får väl ändra tillbaka det igen. Ah, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Nu har My Name Is Earl börjat igen! *edit* Och Myggan, S02. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Åh, jag har så många serier som jag måste se klart på som jag påbörjat eller som jag inte börjat på alls. Skins - Halva säsong 1 + Säsong 2 kvar att se på Dexter - Hela säsong 2 kvar CSI - Senaste avsnitten CSI Miami - Tre senaste avsnitten Lost - Senaste avsnittet som jag glömde kolla på Myggan - Första avsnittet på säsong 2 100 höjdare - Episod 2 och 3 av nya säsongen som jag totalt glömt bort Skäms på mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Åh, jag har så många serier som jag måste se klart på som jag påbörjat eller som jag inte börjat på alls. Skins - Halva säsong 1 + Säsong 2 kvar att se på Dexter - Hela säsong 2 kvar CSI - Senaste avsnitten CSI Miami - Tre senaste avsnitten Lost - Senaste avsnittet som jag glömde kolla på Myggan - Första avsnittet på säsong 2 100 höjdare - Episod 2 och 3 av nya säsongen som jag totalt glömt bort Skäms på mig! That's nothing [408] Lost [113] Chuck [315] Weeds [706] Scrubs [211] Heroes [222] Kyle XY [603] X-Files [311] The Unit [510] Bullshit [106] Primeval <--suger! [510] The Wire [519] Las Vegas [1203] South Park [710] Family Guy [312] Supernatural [1915] The Simpsons [313] Prison Break [114] Human Weapon [412] American Dad [215] The Boondocks [112] Californication (vet inte varför men jag tror att dudester skulle gilla denna) [512] Two and a Half Men [314] Everybody Hates Chris Sen har jag 9 som är avslutade som jag kollat klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Det är för mycket misär och konflikter i Skins, tröttsam serie... I senaste avsnittet drog f.ö. Cassie till New York efter att min favoritkaraktär dog... (spoiler). Wu Tang Clan spelades på ett fik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Det är för mycket misär och konflikter i Skins, tröttsam serie... I senaste avsnittet drog f.ö. Cassie till New York efter att min favoritkaraktär dog... (spoiler). Wu Tang Clan spelades på ett fik Håller med. Säsong 1 höll klart högre kvalitet när det gällde humor, eller ska jag vara helt ärlig så var allting bättre. Segt, men så är det! Efter att ha sett dom senaste avsnitten så tycker jag nästan det ska bli skönt att det snart är slut, till skillnad mot i slutet av säsong 1 då allting var på topp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Skins.S01.DVDRip ligger orörd. Men skit i det - på fredag (läs: torsdag natt) sänds Scrubs S07E07 efter ett uppehåll på fyra (4 (IV)) månader! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 8 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2008 Skins.S01.DVDRip ligger orörd. Men skit i det - på fredag (läs: torsdag natt) sänds Scrubs S07E07 efter ett uppehåll på fyra (4 (IV)) månader! :D Åh vad jag har väntat! Skins S01 rekommenderas förövrigt STARKT! Bästa jag sett på mycket länge, synd bara att jag typ sträcksåg allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Visste ni förresten att de ska byta cast i Skins vid säsong tre? Blir nog lite fräschare då, om det inte sabbar hela serien, dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Visste ni förresten att de ska byta cast i Skins vid säsong tre? Blir nog lite fräschare då, om det inte sabbar hela serien, dvs. Jo det vet jag. Tyckte fortfarande det är synd då Skins har väldigt sköna karaktärer, men jag börjar bli mer och mer positiv till det nu (S02 E9: när chris dog )! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Är det bara jag som vill ha en officiell tråd för Skins? Skapa en pl0x! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Är det bara jag som vill ha en officiell tråd för Skins? Skapa en pl0x! Säsong 2 leder mot sitt slut och Säsong 3 kommer vara en mer eller mindre nystart, så what's the point? När säsong 3 startar, visst, men känns ganska jätteonödigt just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Säsong 2 leder mot sitt slut och Säsong 3 kommer vara en mer eller mindre nystart, så what's the point? När säsong 3 startar, visst, men känns ganska jätteonödigt just nu. Ja, gör en när 3 kommer då. Iaf så vi har en. Det är en serie som nästan majoriteten av oss som idlar i denna tråd tittar på. Varför inte låta ta allt i en officiell tråd. Här har det nästan enbart snackats om Skins på senaste tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts