The Dude Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Inget Skins denna vecka? Jo jag kollade just klart på episod 6. Rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Jag ska vänta med Skins tills hela säsong 2 är ute. Det är en sån serie jag vill sträck-se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Skins s02e06 Vridet, men bra avsnitt, vad var det med militären och läraren?, var det samma person eller? Tony sa ju nått i slutet till honom, men hängde inte riktigt med vad han sa, before you die? Bra musik i avsnittet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Skins s02e06 Vridet, men bra avsnitt, vad var det med militären och läraren?, var det samma person eller? Tony sa ju nått i slutet till honom, men hängde inte riktigt med vad han sa, before you die? Bra musik i avsnittet också. Det var iaf rätt uppenbart att det var militären som tände på sig själv i berättelsen på tåget. Tony kan alltså få visoner om framtioden och Skins utvecklas nu till en sci-fi serie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2008 Är Las Vegas något att ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Är Las Vegas något att ha? Av dom få avsnitten jag har sett av serien tycker jag att den är sevärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 One Tree Hill var sämre än jag förväntade mig. Alla som sett OC har sagt åt mig att kolla på OTH för det är 'liknande'. Efter 10 avsnitt känner jag mig fruktansvärd uttråkad. Kollar efter med någon vilken säsong som är bäst. Han säger 1. Jag har väldigt svårt att fastna för karaktärerna och miljön och ö.h.t handlingen. Kollar istället på sista avsnittet. Sista 10 minuterna var det enda bra jag sett. Aja. Blir inget jag kommer se. --- Har dock nu tagit mig i kragen och fått tag i säsong 1 av både Dexter och Skins. Ska bli ett nöje att se dessa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 One Tree Hill var sämre än jag förväntade mig. Alla som sett OC har sagt åt mig att kolla på OTH för det är 'liknande'. Efter 10 avsnitt känner jag mig fruktansvärd uttråkad. Kollar efter med någon vilken säsong som är bäst. Han säger 1. Jag har väldigt svårt att fastna för karaktärerna och miljön och ö.h.t handlingen. Kollar istället på sista avsnittet. Sista 10 minuterna var det enda bra jag sett. Aja. Blir inget jag kommer se. --- Har dock nu tagit mig i kragen och fått tag i säsong 1 av både Dexter och Skins. Ska bli ett nöje att se dessa OTH över imo mycket bättre än OC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Av dom få avsnitten jag har sett av serien tycker jag att den är sevärd. Okej, min syster och hennes kille säger också att det är sjukt bra. Ska ta och kolla in några avsnitt tror jag. Har sett några avsnitt av Joey idag, det var faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig. (Har sett småbitar av program på TV då och då). Det verkar bara finnas två säsonger, så det tar ju inga tider att kolla igenom. Någon som vet om det kommer komma en tredje, eller om serien lades ner efter två säsonger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Okej, min syster och hennes kille säger också att det är sjukt bra. Ska ta och kolla in några avsnitt tror jag. Har sett några avsnitt av Joey idag, det var faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig. (Har sett småbitar av program på TV då och då). Det verkar bara finnas två säsonger, så det tar ju inga tider att kolla igenom. Någon som vet om det kommer komma en tredje, eller om serien lades ner efter två säsonger? Nästan hundra på att den lades ner, för dåliga tittarsiffror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 One Tree Hill var sämre än jag förväntade mig. Alla som sett OC har sagt åt mig att kolla på OTH för det är 'liknande'. Efter 10 avsnitt känner jag mig fruktansvärd uttråkad. Kollar efter med någon vilken säsong som är bäst. Han säger 1. Jag har väldigt svårt att fastna för karaktärerna och miljön och ö.h.t handlingen. Kollar istället på sista avsnittet. Sista 10 minuterna var det enda bra jag sett. Aja. Blir inget jag kommer se. --- Har dock nu tagit mig i kragen och fått tag i säsong 1 av både Dexter och Skins. Ska bli ett nöje att se dessa Åh, har redan totalt fastnat för Dexter. Det känns så...originellt och bra. Kommer sträckse avsnitten jag har kvar imorgon tror jag. OTH över imo mycket bättre än OC. Nja, skilda åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Okej, min syster och hennes kille säger också att det är sjukt bra. Ska ta och kolla in några avsnitt tror jag. Har sett några avsnitt av Joey idag, det var faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig. (Har sett småbitar av program på TV då och då). Det verkar bara finnas två säsonger, så det tar ju inga tider att kolla igenom. Någon som vet om det kommer komma en tredje, eller om serien lades ner efter två säsonger? Joey har sina stunder då det är skitroligt! Inte direkt samma nivå som Vänner, men fortfarande rätt bra. Och som det tidigare sades så är serien numera nedlagd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Nån som vet när Kyle XY S3 börjar sändas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 (redigerad) Osäker framtid för Scrubs! Inte den mest säkra källan, men i alla fall. Redigerad 24 mars, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Osäker framtid för Scrubs! Inte så stor fara ändå? I värsta fall kan de nya avsnitten bara ses som extramaterial på en kommande dvd-utgåva. Går ju att tanka det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2008 Inte så stor fara ändå? I värsta fall kan de nya avsnitten bara ses som extramaterial på en kommande dvd-utgåva. Går ju att tanka det också. Jovisst, men den utgåvan lär ju inte komma ut så snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Nu har jag sett säsong fem av Scrubs. Den var svinbra. Jag gillar verkligen Scrubs nu, och jag vill inte att det ska ta slut än, så därför tänkte jag kolla igenom Joey innan jag fortsätter med säsong sex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 27 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2008 Lost - Allt hittills Andra avenyn - Allt hittills Jackass - Allt Viva la bam - Allt Det är dom jag kan komma på nu. Men har ju sett nästan hela disney channel, cartoon network, nickelodeon och toon disney. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 28 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2008 Jericho.S02E07.HDTV.XviD-LOL Sista avsnittet av förmodlingen en av världens bästa tv-serier. Jävligt synd att CBS lägger ner serien, bara hoppas att dessa rykten som sprids att de andra tv-kanalerna är intresserade att köpa serien och producera ännu en ny säsong. Säsong två har varit jävligt spännande och bra. men det har märkts ganska stort att sju avsnitt räckte inte till utan det har gått fört fort fram vid vissa ställen och har varit allt för stora hopp vid vissa ställen. Speciellt på final-avsnittet, När Jake och Robert är i Chayene, kändes som vid varenda scenbyte så var de i en helt annan del av staden. . Men för att prata om själva slutet av serien så var slutet mycker mer tacksamare än det i säsong 1. De fick ihop själva huvudstorn till slut med bomben. Samtidigt som de öppnar en mängd nya möjligheter med en säsong 3 (nu om någon ny kanal skulle hoppa på serien?). Med att kanske fortsätta storyn på ett inbördeskrig mellan de två stora staterna? Men iaf.. jag rekommenderar verkligen att titta på denna serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 (redigerad) Jericho.S02E07.HDTV.XviD-LOL Sista avsnittet av förmodlingen en av världens bästa tv-serier. Jävligt synd att CBS lägger ner serien, bara hoppas att dessa rykten som sprids att de andra tv-kanalerna är intresserade att köpa serien och producera ännu en ny säsong. Säsong två har varit jävligt spännande och bra. men det har märkts ganska stort att sju avsnitt räckte inte till utan det har gått fört fort fram vid vissa ställen och har varit allt för stora hopp vid vissa ställen. Speciellt på final-avsnittet, När Jake och Robert är i Chayene, kändes som vid varenda scenbyte så var de i en helt annan del av staden. . Men för att prata om själva slutet av serien så var slutet mycker mer tacksamare än det i säsong 1. De fick ihop själva huvudstorn till slut med bomben. Samtidigt som de öppnar en mängd nya möjligheter med en säsong 3 (nu om någon ny kanal skulle hoppa på serien?). Med att kanske fortsätta storyn på ett inbördeskrig mellan de två stora staterna? Men iaf.. jag rekommenderar verkligen att titta på denna serie. Jag kollade precis klart 207.. jävligt tråkigt att dem lägger ner den, jag skulle t.om. hellre se Lost eller Prison Break läggas ned än Jericho. Jag trodde att avslutningen skulle bli keff men den var överaskande bra med tanke på att dem var tvugna att knyta alla lösa trådar snabbt för att kunne ge det ett värdigt slut, allt från att Beck får reda på att det var Cheyenne som förde attacken på USA till Jake och Hawkins som lämnar in bomben till Texas , och sammanfattar att det hela kommer att brytas ut i ett nytt civil war . Så det känns det iaf som att Jericho har gjort sitt (även fasst jag vill se mer). En av världens bästa serier imo, har ni inte sett den eller börjat kolla, gör det nu! Redigerad 29 mars, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts